Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 10 Oktober 2018


Deligaf1

Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

Vandaag ben ik jarig en trakteer ik op taart

Wie een stukje wil pak maar. :)

:( Mijn Gif bestand van de taart vervalt als ik op discussie plaatsen druk. Dan maar in een fictieve taart :) 

De afgelopen dagen heb ik het zwaar gehad. Ik heb wat oefeningen toegepast op de onderliggende oorzaak van de klachten waar ik mee rond loop. Ik ben zonder te weten Dat het z’n heftige reactie te weeg bracht in een healing crisis terecht gekomen. Ik was dood ziek en dan die benzo ontwenning erbij pff wat had ik het zwaar. Maar nu gaat het wel weer, de klachten zijn niet helemaal weg maar wel een heel stuk minder. Dit zou ik waarschijnlijk nog een keer moeten doen om het helemaal los te laten. 

Verder sta ik op 2mg diazepam. 

Een fijne dag allemaal.

 

bewerkt door Deligaf1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd @Deligaf1!

Ik voel mij de afgelopen twee dagen wat onrustig worden. Dacht dat ik dat achter de rug had, misschien wordt het getriggerd door mijn maandelijkse periode...i dont know, maar ik schrik er wel van. Toch weer wat angstig voor thuis zijn en de gedachte overdag te liggen. Zo gek. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dan trakteer ik wel. Alsjeblieft Lieve Deligaf Taart PlaatjesEn nog heel veel jaren met heel veel fijne gevoelens kerel.

Waarom schrijf je dat nu Jeshen? Waarom ben je niet eerder gekomen met te delen over die onrust meis. Niet dat het dan over is maar je deelt. En natuurlijk is dit iets tijdelijks ander was het er de hele tijd al geweest, maar het kan best even wat minder zijn. Niet teveel aan denken maar gewoon accepteren en zeker weten dat het weer weg gaat :heart:

Ik ben moe mensen want deze dame heeft hard gewerkt. Nu lekker zitten en genieten van m'n diertjes op me met de tievie aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Jeshen:

Gefeliciteerd @Deligaf1!

Ik voel mij de afgelopen twee dagen wat onrustig worden. Dacht dat ik dat achter de rug had, misschien wordt het getriggerd door mijn maandelijkse periode...i dont know, maar ik schrik er wel van. Toch weer wat angstig voor thuis zijn en de gedachte overdag te liggen. Zo gek. 

Het komt en het gaat, lieve @Jeshen 
Het gaat weken goed en ineens, out of the blue slaat de twijfel weer toe. Ik herken dat als geen ander. Toch moeten we maar terugkijken naar hoe het was en dat vergelijken met hoe het nu is. En dan weet je dat het zoveel beter gaat. Daar moeten we ons echt aan vasthouden.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bolletje:

Nou dan trakteer ik wel. Alsjeblieft Lieve Deligaf Taart PlaatjesEn nog heel veel jaren met heel veel fijne gevoelens kerel.

Waarom schrijf je dat nu Jeshen? Waarom ben je niet eerder gekomen met te delen over die onrust meis. Niet dat het dan over is maar je deelt. En natuurlijk is dit iets tijdelijks ander was het er de hele tijd al geweest, maar het kan best even wat minder zijn. Niet teveel aan denken maar gewoon accepteren en zeker weten dat het weer weg gaat :heart:

Ik ben moe mensen want deze dame heeft hard gewerkt. Nu lekker zitten en genieten van m'n diertjes op me met de tievie aan.

@bolletje Waarom nu..? Tja omdat ik door mijn eigen onrust aan jullie dacht. Ik wil ook niet meteen hier heen komen. Er zijn mensen die nu nog in de echte hel zitten. Ik niet. Maar dan toch, denk ik tijdens het thuiswerken gisteren - de eerste keer dat ik dat deed sinds alle toestanden - o jee nu ben ik wel lang binnen. Ik moet weg. Nu.

Wat ik zei: de maandelijkse periode hakt er ook in. Ik denk er zelfs over om de pil altijd door te gaan slikken en geen stopweek meer in te voeren. 

Daarnaast begon een jaar geleden nu de benauwdheid. En toevallig word ik nu ook wat verkouden en keelpijnerig. Dat is ook echt wel een dingetje, al die nare herinneringen die eraan komen.

Thanks @Cyclad58!

Rust goed uit @bolletje

Wat ben je toch sterk @Deligaf1! Super. Je bent al zo ver!

bewerkt door Jeshen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Dis:

@Jeshen Ik kan overdag ook niet even gaan liggen., dan wordt ik heel onrustig. Het zal met de hormonen te maken hebben. Soms ben ik hardstikke moe en wil even rusten maar dat gaat niet. Van de keiharde ontwenningsverschijnselen heb ik nu bijna geen last meer maar ik kan nog maar weinig stress verdragen, dat zal weer moeten groeien. en @Deligaf1 jij gaat nog beter als ik dacht, super man!

@Dis Dat klinkt goed! Je gaat de goede kant op! Stom he van die onrust met liggen overdag. Het wordt minder, kan ik zeggen, maar het is nog niet helemaal weg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-10-2018 om 08:09 zei Deligaf1:

Goedemorgen!

Vandaag ben ik jarig en trakteer ik op taart

Wie een stukje wil pak maar. :)

:( Mijn Gif bestand van de taart vervalt als ik op discussie plaatsen druk. Dan maar in een fictieve taart :) 

De afgelopen dagen heb ik het zwaar gehad. Ik heb wat oefeningen toegepast op de onderliggende oorzaak van de klachten waar ik mee rond loop. Ik ben zonder te weten Dat het z’n heftige reactie te weeg bracht in een healing crisis terecht gekomen. Ik was dood ziek en dan die benzo ontwenning erbij pff wat had ik het zwaar. Maar nu gaat het wel weer, de klachten zijn niet helemaal weg maar wel een heel stuk minder. Dit zou ik waarschijnlijk nog een keer moeten doen om het helemaal los te laten. 

Verder sta ik op 2mg diazepam. 

Een fijne dag allemaal.

 

wat grappig, ik ben 12e jarig. Morgen dus :-)

 

Welke healingsoefeningen heb je gedaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Jeshen:

Wat ik zei: de maandelijkse periode hakt er ook in. Ik denk er zelfs over om de pil altijd door te gaan slikken en geen stopweek meer in te voeren. 

Daarnaast begon een jaar geleden nu de benauwdheid. En toevallig word ik nu ook wat verkouden en keelpijnerig. Dat is ook echt wel een dingetje, al die nare herinneringen die eraan komen.

Ik kan me alles goed voorstellen eigenlijk. Mijn maandelijkse periode voel ik behoorlijk en mijn stemming wordt echt beïnvloed.  Dus ik vind dat niet zo raar. Of doorslikken de juiste oplossing is voor je lichaam weet ik niet, maar mogelijk is dat niet zo'n gek idee, als je je daarmee stabiel en rustig goed voel en geen andere klachten krijgt daarvan.

En dan die verkoudheid en keelpijn. Ik kan me geen betere trigger voorstellen om extra stress te krijgen hiervan. In zekere zin hebben we allemaal ptss van deze ervaring opgelopen. Dat je dit merkt vind ik dus heel normaal. Maar ik kan me voorstellen dat je het wilt los kunnen laten en achter je kunnen laten. Misschien is een verkoudheid en keelpijn zonder dramatische gevolgen wel precies wat je nodig hebt, zodat je ook daarin weer vertrouwen kunt opbouwen in je lichaam en jezelf, dat het niet dramatisch hoeft af te lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kannietmeer:

Ik kan me alles goed voorstellen eigenlijk. Mijn maandelijkse periode voel ik behoorlijk en mijn stemming wordt echt beïnvloed.  Dus ik vind dat niet zo raar. Of doorslikken de juiste oplossing is voor je lichaam weet ik niet, maar mogelijk is dat niet zo'n gek idee, als je je daarmee stabiel en rustig goed voel en geen andere klachten krijgt daarvan.

En dan die verkoudheid en keelpijn. Ik kan me geen betere trigger voorstellen om extra stress te krijgen hiervan. In zekere zin hebben we allemaal ptss van deze ervaring opgelopen. Dat je dit merkt vind ik dus heel normaal. Maar ik kan me voorstellen dat je het wilt los kunnen laten en achter je kunnen laten. Misschien is een verkoudheid en keelpijn zonder dramatische gevolgen wel precies wat je nodig hebt, zodat je ook daarin weer vertrouwen kunt opbouwen in je lichaam en jezelf, dat het niet dramatisch hoeft af te lopen.

Ja, ik vind het zelf ook niet gek maar wel vervelend. Ik slaap ook niet zo lekker. Of ik word zomaar wakker, of omdat mijn rug zeurt, of omdat de jongste haar speen kwijt is (3 keer per nacht). Van de week werd ook de oudste nog ziek. Ik ben dus ook wat moe aan het worden.

Even volhouden maar, het zijn allemaal fases.

Jij zit weer wat in een betere flow?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Jeshen:

Ja, ik vind het zelf ook niet gek maar wel vervelend. Ik slaap ook niet zo lekker. Of ik word zomaar wakker, of omdat mijn rug zeurt, of omdat de jongste haar speen kwijt is (3 keer per nacht). Van de week werd ook de oudste nog ziek. Ik ben dus ook wat moe aan het worden.

Even volhouden maar, het zijn allemaal fases.

Jij zit weer wat in een betere flow?

Ik zit weer beter in mijn vel. De supplementen die ik neem lijken essentieel voor mijn functioneren dus die neem ik maar zo trouw mogelijk in. Dan lijkt het behoorlijk goed te gaan.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...