Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 6-10-2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal,

Nou Energiek dat is nog eens een energiek weekend. Probeer overdag ff te gaan liggen zodat je toch genoeg rust? Je krijgt nogal niet wat prikkels binnen.;) Ja en verder veel genieten.

K.N.M. gelukkig dat het weer wat beter gaat met je, altijd fijn om te horen. Hopelijk blijft het een tijd zo.:lips: Hoe is het nu met je man? Gaat dat ook wat beter met hem?

Hier gisteren om19.40 naar bed gegaan, en geslapen tot 5.30.:blink: Het lijkt of ik, sinds ik Magnesium slaap slik, vlugger in slaap val. Nou is het op die nieuwe dagbesteding ook wel druk. Er is te weinig personeel dus alles wat ik kan wordt naar mij toe geschoven. Met het gevolg dat ik gisteren maar 3 kaarten heb gemaakt. Dus even opletten met teveel hooi op m'n vork nemen. Wel zijn er van de week 10 kaarten verkocht, vet hé, dus ben ik 10 cm. hoger gegroeid:lol:.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal! 

Hoe is t met jullie ? Hoop super goed!  Ik ben hier nu al 10 dagen. Het lijkt de goede kant op te gaan ik voel me in ieder geval heel wat beter . Ik heb een leuke groep, maar er zijn er al een paar weg een paar bij gekomen. 

Ik ga soms naar huis , even kort. Zie ik de kinderen. Ze komen ook op bezoek. Als alles goed gaat mag ik 19 oktober naar huis. 

Heel veel liefs hypertjeee 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Hypertjeee:

Hallo allemaal! 

Hoe is t met jullie ? Hoop super goed!  Ik ben hier nu al 10 dagen. Het lijkt de goede kant op te gaan ik voel me in ieder geval heel wat beter . Ik heb een leuke groep, maar er zijn er al een paar weg een paar bij gekomen. 

Ik ga soms naar huis , even kort. Zie ik de kinderen. Ze komen ook op bezoek. Als alles goed gaat mag ik 19 oktober naar huis. 

Heel veel liefs hypertjeee 

Ha lieve @Hypertjeeewat reuzefijn om wat van je te lezen. 

Erg verheugend dat het de geode kant op lijkt te gaan en helemaal fijn dat je tussendoor naar huis kan. Houd nog even vol!

Is je medicatie nu op orde? 

Liefs, Ad

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Hypertjeee:

Hallo allemaal! 

Hoe is t met jullie ? Hoop super goed!  Ik ben hier nu al 10 dagen. Het lijkt de goede kant op te gaan ik voel me in ieder geval heel wat beter . Ik heb een leuke groep, maar er zijn er al een paar weg een paar bij gekomen. 

Ik ga soms naar huis , even kort. Zie ik de kinderen. Ze komen ook op bezoek. Als alles goed gaat mag ik 19 oktober naar huis. 

Heel veel liefs hypertjeee 

Wat super om te horen Hypertjee .!! Soms denk ik ook wel eens aan citalopram, heeft dat je duizeligheid ook geholpen????

liefs Eleo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, ook van mijn kant weer even een teken van leven en laten weten dat het ook bij mij de goede kant op gaat. Inmiddels 18 dagen benzo-vrij en vandaag voor het eerst een bijna klachtenvrije dag! Zo snel al, ik kan het amper geloven! Voornamelijk last van hartkloppingen, duizelingen en erg zweten. Het is al een stuk minder dan de eerste 1,5 week dus dat belooft hopelijk veel goeds! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cyclad58 ik heb het gevoel dat de medicatie nu op orde lijkt maar nog niet helemaal. De seroquel maakt me echt suf waardoor ik in de ochtend moeite heb met opstaan en daarna nog een uur of twee suf blijf. Ter ondersteuning van de opbouw van de cita gebruik ik nog steeds diazepam . Dat maakt me ook rustiger , al gebruik ik geen hoge dosis gelukkig . Ik begon met 6 Mg per dag dat heb ik in twee weken al naar 4mg afgebouwd elke week 1 Mg en heb er eigenlijk niet veel van gemerkt. Maandag gaan we weer bespreken hoe we verder gaan afbouwen.

@Eleo31 het heeft me duizeligheid zeker geholpen ik heb er vrijwel geen last meer van tenzij ik te druk ben geweest. Ben al twee keer naar het winkelcentrum gelopen dat kon ik al maanden niet. De drukte maakte me wel weer duizelig . 

@Weegschaal81 superfijn dat je zo weinig klachten hebt ervaren! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Weegschaal81:

Hoi allemaal, ook van mijn kant weer even een teken van leven en laten weten dat het ook bij mij de goede kant op gaat. Inmiddels 18 dagen benzo-vrij en vandaag voor het eerst een bijna klachtenvrije dag! Zo snel al, ik kan het amper geloven! Voornamelijk last van hartkloppingen, duizelingen en erg zweten. Het is al een stuk minder dan de eerste 1,5 week dus dat belooft hopelijk veel goeds! :)

Dat is fantastisch! Je hebt de juiste keuzes gemaakt! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Hypertjeee:

@Cyclad58 ik heb het gevoel dat de medicatie nu op orde lijkt maar nog niet helemaal. De seroquel maakt me echt suf waardoor ik in de ochtend moeite heb met opstaan en daarna nog een uur of twee suf blijf. Ter ondersteuning van de opbouw van de cita gebruik ik nog steeds diazepam . Dat maakt me ook rustiger , al gebruik ik geen hoge dosis gelukkig . Ik begon met 6 Mg per dag dat heb ik in twee weken al naar 4mg afgebouwd elke week 1 Mg en heb er eigenlijk niet veel van gemerkt. Maandag gaan we weer bespreken hoe we verder gaan afbouwen.

@Eleo31 het heeft me duizeligheid zeker geholpen ik heb er vrijwel geen last meer van tenzij ik te druk ben geweest. Ben al twee keer naar het winkelcentrum gelopen dat kon ik al maanden niet. De drukte maakte me wel weer duizelig . 

@Weegschaal81 superfijn dat je zo weinig klachten hebt ervaren! 

Ha @Hypertjeee de Seroquel doet jou in elk geval beter slapen, zodat je het overdag ook beter aan kan. Fijn dat het gaat zoals het nu gaat, je bent absoluut op de goede weg! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-10-2018 om 09:38 zei Hypertjeee:

@Cyclad58 ik heb het gevoel dat de medicatie nu op orde lijkt maar nog niet helemaal. De seroquel maakt me echt suf waardoor ik in de ochtend moeite heb met opstaan en daarna nog een uur of twee suf blijf. Ter ondersteuning van de opbouw van de cita gebruik ik nog steeds diazepam . Dat maakt me ook rustiger , al gebruik ik geen hoge dosis gelukkig . Ik begon met 6 Mg per dag dat heb ik in twee weken al naar 4mg afgebouwd elke week 1 Mg en heb er eigenlijk niet veel van gemerkt. Maandag gaan we weer bespreken hoe we verder gaan afbouwen.

@Eleo31 het heeft me duizeligheid zeker geholpen ik heb er vrijwel geen last meer van tenzij ik te druk ben geweest. Ben al twee keer naar het winkelcentrum gelopen dat kon ik al maanden niet. De drukte maakte me wel weer duizelig . 

@Weegschaal81 superfijn dat je zo weinig klachten hebt ervaren! 

Ik ben super blij voor je ! Ga zo door ! :lips:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...