rapilos Geplaatst 2 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2018 Spirit , ik zou het absoluut NIET verleidelijk vinden, als ze voor dat doel geld aan zouden bieden hoor Integendeel zelfs Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2018 ook niet al zat ik heel krap Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2018 Ik ben niet heel goedkoop 50 is te weinig Zonder gekheid ik snap wat @rapilos bedoelt hoezo vind je het verleidelijk @spirit alleen om dat rottige geld zou je het doen? Die man er gewoon uitzetten en zijn rolator over het balkon gooien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2018 (bewerkt) Ohof, en das beter, zijn rollator eruit zetten en die ouwe over het balkon gooien. Woehahahahaha. Hartstikke goed Asterix. 2 oktober 2018 bewerkt door bolletje bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2018 1 uur geleden zei spirit: Toch maar weer eens een assertiviteitscursus gaan volgen. Ik zal het er eens over hebben morgen met mijn psycholoog. Ach Spirit je zou zoveel doen iedere keer weer, maar er gebeurd niets, dus houd jezelf niet voor de gek. Je moet het uiteindelijk toch allemaal zelf doen. Bedenk maar een enge ziekte en zeg dat maar tegen hem. Koortslip, Druipsnotterd 's ochtends bij het opstaan, vreemde trekken in je gezicht, veroorzaakt door een virus enz. Misschien schrikt het hem af, maar voor hetzelfde geld denkt ie "wat is er nou mooier dan te sterven naast een jonge,blonde schone oma met krulletjes, jawel. Wie wil dat nou niet?" Maar je moet het zelf doen meid, jouw leven jouw verantwoording!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2018 Ik meld me droog af voor vandaag. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2018 Ik ook. Slaap lekker. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 3 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2018 12 uur geleden zei bolletje: Ohof, en das beter, zijn rollator eruit zetten en die ouwe over het balkon gooien. Woehahahahaha. Hartstikke goed Asterix. Huh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden