Gast Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 Lars doe niet zo denigrerend joh. Je rot voelen, leuke momenten hebben en ouder worden kunnen samen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 ja dat kan zeker kan het alleen even niet rijmen allemaal maar dat is mijn probleem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 Nou Lars ik kan het al heeeeeel lang niet rijmen, maar gelukkig is het mijn probleem niet meer Misschien is dit het hoogst haalbare en moeten we gewoon tevreden zijn. Als Spirit dit zo vast kan houden mag ze al trots zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 Het is mijn probleem ook niet @bolletje en kan zelf net zo zijn hoor de ene dag geweldig en de andere dag wat doe ik hier nog op deze aardbol alleen dit wisselt wel heel snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 11 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 (bewerkt) Ik dender er ook even tussendoor Ik heb een woning! Volgende week vrijdag kijken. Als ik ja zeg, issie van mij. Nee zeggen is geen optie want huurwoningen zijn bijna niet te krijgen. Dus ik wil het "vieren" en die stomme eerste gedachte is wijn. Niet dat ik dat ook echt wil ofzo (geen eens twijfel), maar toch dat stemmetje van de alcohol. Stopt dat nou nooit? En los daarvan... jeetje wat komt er nu een hoop op mijn schouders de komende weken. Maar ik mag een nieuwe start gaan maken 11 september 2018 bewerkt door NickyLJ80 Rare zin Nietmeer, Lars en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 11 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 Gaat het wel goed naar omstandigheden Bor? Tis niet niks wat ik las. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 Super @NickyLJ80 Hoe is het met heit @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 Slaap lekker. Mooi @NickyLJ80! Van harte. @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 Succes met je sollicitatiegesprek, @Cleo66. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 Ja, @Cleo66, nogmaals: toi, toi, toi en misschien wordt het wel een heel leuk gesprek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden