Spring naar bijdragen

Zondag 9 september 2018


Yvonne

Aanbevolen berichten

Iedere keer weer opnieuw hetzelfde verhaal Spirit, "ik moet het niet opzoeken, ik stop nu echt, ik ga in therapie enz". Ik denk (en daar blijf ik bij) dat je gewoon moet accepteren dat het af en toe fout gaat. De keren dat het fout gaat zijn veeeeeel minder dan vroeger. Hoelang is het nu goed gegaan? Een hele tijd toch? Daar kan je dan toch heel trots op zijn?

Wat is er met de vader van Bor, want alle berichtjes zijn weer  weg. Ik snap dat niet. Bor is bang voor herkenning maar iedere Jan boerenpiemel kan toch genoeg uit de reacties halen?

Afin. Goeie avond strijders.

Vandaag een fijne dag gehad, zag alleen een dronken man struikelen. Vond het erg sneu maar dacht tegelijk ik ben zo dankbaar dat ik het tot nu toe gered heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo weer terug was gezellig. Kleinzoon goed verwent van ons een ballenbak van tante een schommel. Kleindochter werd ook niet vergeten. 

@spirit waarom toch zo jaloers op andere opa en oma? Het gaat niet om het geld of wat je met de kleinkinderen doet. Ik kan ook bij lange na niet alles wat de andere oma's en opa kunnen. Ik weet wel zeker dat mijn kleinkinderen een betere band krijgen met mijn ex en haar man dan met mij. Hun wonen dichtbij passen elke week op. Natuurlijk heeft me dat wel zeer gedaan. Maar als ze bij mij zijn kan ik er volop van genieten. Ik hoop dat ze me later herinneren als de opa die niet zoveel kon doen maar wel heel veel van ze hield. Gewoon genieten van de momenten die jij met ze hebt. Mijn dochters hebben juist goede herinneringen aan hun oma die van alles met ze deed. Niet naar pretparken of zo maar tenten bouwen en picknikken de vele spelletjes die ze samen deden. Dat was de moeder vaan mijn ex. Mijn moeder gaf ze geld vaak veel. Begreep ik ook nooit ik kreeg als kind nooit wat maar goed.  Maar logeren deden ze amper bij haar. Iets doen met haar deden ze niet. Het gaat niet om de kwaliteit maar de kwantiteit. Dus laat los en geniet van jou momenten met de kleinkinderen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjee, wat had ik een goed weekend. Ik sluit dankbaar af.

Bijeenkomst over 12-stappen was ook goed. Interessant en ik heb weer wat geleerd. Zal er misschien meer over delen. Maar het gesprek ging over of deze manier van kijken ook in het gewone leven zinvol is. 

Verslaving = eenzaamheid. Ja. Ik denk dat dat zo is. 

Op welk moment in je leven begon je de relatie met jezelf te verbreken? 

Wat is het dat je niet meer wilt?

Vragen naar aanleiding van vanmiddag.

Slaap lekker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...