NickyLJ80 Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Tijd om weer een nieuwe dag te beginnen. Goedemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 GOedwmorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 4 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Je moet nog even je toetsenbord wakker maken Lika Ook weer werken vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Ach... het zijn mijn ogen in de ochtend... ik zie wazig Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 En ja. Weer werken. Elke dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Goedemorgen heerlijk geslapen Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 4 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Je hebt het leuk gehad hè Lars? Wat fijn Hier de deur uit nu. Dochter naar de voorschoolse en ik ga aansluiten in de filerij. Mét muziek. Ik kom er vanzelf wel. Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Ja het is ook weer fijn. Best wel energie opgedaan en motivatie om morgen te beginnen bij revalidatie. Maar vandaag even niets doen de dingen laten bezinken en hier mijn draai weer vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Goedemorgen allemaal! Zowaar wel aardig geslapen en zo weer naar mijn werk Gisteren heb ik hem niet gezien en ik denk vandaag ook niet We zullen zien Gisteren 14000 stappen Fijne dag allemaal! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Goedemorgen frummers. Bakje eerst maar                              Lekker nog een vrije dag Lars, even bijkomen van alles, mooi. Gypsy, mooi dat je gisteren geen 'last' hebt gehad van.... En toch weer pittig gelopen, goed hoor. Etty ook weer lekker aan de slag nu en Lika eerst maar even een frisse douche? Nicky lekker werken en Thee een goedemorgen....  Lars en Gypsy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 En Thee gaat ook werken Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Fijne werkdag dan Thee.  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 De blauwe is boos hangt steeds aan mijn oren en schreeuwt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 1 minuut geleden zei Lars: De blauwe is boos hangt steeds aan mijn oren en schreeuwt  Kwaad dat je weg geweest bent denk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 2 minuten geleden zei Lars: De blauwe is boos hangt steeds aan mijn oren en schreeuwt Schitterend, hij heeft je dus gemist....  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Kan dat met een vogel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Natuurlijk! Ze hechten zich ook aan mensen Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Goedemorgen lieve mensen Dagpact Lars Antoinnette Voor iedereen die moet werken, veel werkplezier. Goed om te lezen dat je het leuk hebt gehad Lars. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Jopie griep lees ik, pffff... belabberd meis. Sterkte en beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 En niet vergeten de slingers op te hangen.. Nancy, van harte gefeliciteerd. Maak er een heerlijke dag van meis. En nu aan de slag... Hoogste tijd... Maak er een mooie dag van lui. Dag dag..... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Nancy van harte gefeliciteerd met je verjaardag nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 @nancy Van harte! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 4 september 2018 Rapport Share Geplaatst 4 september 2018 Goedemorgen allemaal, gefeliciteerd Nancy! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden