Spring naar bijdragen

Onze H. Kamer 30-08-18


Deligaf1

Aanbevolen berichten

@Deligaf1 vannacht toch wat geslapen in vergelijking met gisternacht , dan voel ik me ook heel wat beter. Maar goed dat onrustig gevoel de angst het zweverige blijft gewoon...

ben benieuwd naar je uitslagen 

iedereen een hele fijne dag gewenst 

bewerkt door Hypertjeee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Hypertjeee:

@Deligaf1 vannacht toch wat geslapen in vergelijking met gisternacht , dan voel ik me ook heel wat beter. Maar goed dat onrustig gevoel de angst het zweverige blijft gewoon...

ben benieuwd naar je uitslagen 

iedereen een hele fijne dag gewenst 

Fijn dat je toch wat hebt kunnen slapen al een kleine vebetering doet men al weer wat hoop geven. De rest komt ook wel het heeft gewoon tijd nodig. 

Ik zou ook graag verder willen afbouwen maar beter voor mij nu om deze week sws even op 4mg te blijven. Anders ben ik dadelijk weer gebonden aan huis met alle gevolgen van dien. Vanaf 16 juli tot 29 augustus toch maar weer 4 mg afgebouwd. Dat is in een redelijk tempo gegaan in 6 weken. Terwijl dat volgens schema in 8 weken moet.  Ik ben er tevrede over toch al mooi in totaal 26mg achter me gelaten. :) en ook nog school en werk erbij. 

De uitslagen ik zit er zelf niet op te wachten na mijn mening kan dat ook zonder diagnose maar goed dat is nu eenmaal de werkwijze hoe dat gaat en neem het maar met een korreltje zout. 

Hypertjee, de angst die jij ervaart is die vanuit jou zelf of vanuit benzo ontwenning? (Chemische angst)?

Groetjes en succes!

bewerkt door Deligaf1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Hypertjeee:

@Deligaf1 dat weet ik dus niet de eerste 10’dagen dat ik de oxa nam kon ik nog naar buiten had ik nog auto gereden , daarna begon de angst... en sinds ik ben gestopt helemaal . Durf niet naar buiten of drukke plekken , alles lijkt op me af te komen word gek van al die prikkels

 

Dat doen dan de benzo’s, ik ervaar dit ook elke keer als ik op het werk ben of in een winkel ofzo dan wordt ik vaak ook woedend, dit trekt wel weg na mate ik er aan gewend ben het is wel lastig om die uitdaging aan te gaan maar ik doe het toch maar er zit niks anders op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Deligaf1:

Dankje Weegschaal,

hoe staat het er bij jou voor?

Tja... Niet zo heel best... Op het moment ook weer heel veel angsten, erg geprikkeld en chagrijnig. En die woede herken ik ook maar al te goed!

Vannacht vreselijke nachtmerries gehad... Ik werd wakker en kreeg me toch een klap (niet echt ;) maar het gevoel van de harde realiteit). Ik zou vandaag eigenlijk op vakantie gaan... Heb deze reis moeten annuleren omdat het gewoon niet haalbaar was. Maar dat kwam wel weer even hard binnen zeg maar. Je wordt dan weer geconfronteerd met de ellende van de benzo's...

Jij nu al 26 mg er af; mag je echt onwijs trots op zijn!!! Vind het ook heel knap van je dat je werk en school er ook nog bij doet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Hypertjeee:

@Deligaf1 vannacht toch wat geslapen in vergelijking met gisternacht , dan voel ik me ook heel wat beter. Maar goed dat onrustig gevoel de angst het zweverige blijft gewoon...

ben benieuwd naar je uitslagen 

iedereen een hele fijne dag gewenst 

Fijn @Hypertjeee, dat je vannacht toch een beetje hebt kunnen slapen! Heb je vandaag weer contact met je huisarts???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Hypertjeee:

Ja ze gaat me vanmiddag bellen

ik weet niet wat ik moet doen , dilemma

 

Ja dat is erg lastig! Vooral als je je zo wanhopig voelt. Ik kan alleen maar zeggen: probeer goed te luisteren naar wat je eigen gevoel zegt...
Dat is meestal je beste raadgever. Als je nog bij je gevoel kunt komen tenminste, want dat lukt ook niet altijd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Weegschaal81:

Tja... Niet zo heel best... Op het moment ook weer heel veel angsten, erg geprikkeld en chagrijnig. En die woede herken ik ook maar al te goed!

Vannacht vreselijke nachtmerries gehad... Ik werd wakker en kreeg me toch een klap (niet echt ;) maar het gevoel van de harde realiteit). Ik zou vandaag eigenlijk op vakantie gaan... Heb deze reis moeten annuleren omdat het gewoon niet haalbaar was. Maar dat kwam wel weer even hard binnen zeg maar. Je wordt dan weer geconfronteerd met de ellende van de benzo's...

Jij nu al 26 mg er af; mag je echt onwijs trots op zijn!!! Vind het ook heel knap van je dat je werk en school er ook nog bij doet!

De laaste tijd heb ik ook veel nachtmerries het is vervelend maar ik kan er mee leven. 

Mijn vakantie heb ik ook helaas moeten annuleren, het zou wel zijn gegaan als ik niet verder ging taperen maar dan zou ik nu nog op 8mg zitten, voor mij was het niet waard om daar uitstel voor te verlenen. Wat ik nu heb behaald geeft veel meer waarde en voldoening.

succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Dis:

Bij mij hetzelfde verhaal. Ik moet mij echt forceren om de deur uit te gaan, ik moet ook de auto nodig tanken ik rij bijna op reserve.

Het blijft elke dag toch een strijd om dat toch elke keer te doen. Auto rijden vind ik een groot euvel om dat te doen tijdens ontwenning om naar mijn werk te komen. Ik gebruik meestal mijn scooter als het weer daarvoor geschikt is. Heel de dag thuis zijn is ook niks. En het wend niks ook al zet je jezelf elke dag er weer voorin om dingen te doen om toch maar een routine te hebben. Maar soms breek ik door dat patroon hen en de volgende dag kan je weer opnieuw beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Weegschaal81:

Even een heel andere vraag tussendoor: wat betekent de melding "persoon reageerde op een bericht..."?

Volgens mij heb je dan een hartje of iets anders als reactie op jouw bericht gekregen. Ik heb je net een hartje gegeven. Check het maar eens ;-)

bewerkt door Kaida74
Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Kaida74:

Volgens mij heb je dan een hartje of iets anders als reactie op jouw bericht gekregen. Ik heb je net een hartje gegeven. Check het maar eens ;-)

Ja, dat is het! ;) Wel vaag dat je dan niet kunt zien wie dat hartje geplaatst heeft... Haha die rare para gedachtes van mij zochten het alweer in een andere hoek... :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Weegschaal81:

Ja, dat is het! ;) Wel vaag dat je dan niet kunt zien wie dat hartje geplaatst heeft... Haha die rare para gedachtes van mij zochten het alweer in een andere hoek... :P

Hahaha ik vroeg het me in het begin ook af hoor. Sommigen kunnen zien van wie dat hartje of ander dingetje vandaan komt, maar daar ben ik nog niet achtergekomen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kaida74:

Hahaha ik vroeg het me in het begin ook af hoor. Sommigen kunnen zien van wie dat hartje of ander dingetje vandaan komt, maar daar ben ik nog niet achtergekomen ;)

duurde bij mij ook wel een paar maanden hoor voordat ik het begreep:lol:.... Benzobrein of gewoon nogal onlogisch geformuleerd in de melding? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Deligaf1:

Uitslag was nog niet bekend. Persoonlijkheids onderzoek en een klininsch onderzoek voor ptss

aha.... nou ja.... dat is inderdaad van later zorg. als er al iets aan de hand is waar je mee aan de slag kunt, kan dat pas als je geen benzo ontwenning meer hebt. Nu is alles vertekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...