IJsvogel Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Geplaatst 22 augustus 2018 Precies, het was een grap, Lars legt het vriendelijk uit als het niet begrepen wordt. Dan kun je het leuk vinden of niet, maar dit is zwaar overdreven. Het heeft niks met invullen voor een ander te maken, het was een grapje! lady jane en Lars reageerden hierop 1 1
lady jane Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Geplaatst 22 augustus 2018 en voor nu, slaapwel frummers
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2018 Auteur Rapport Geplaatst 22 augustus 2018 Ik heb er een hekel aan als mensen me zeggen dat ik overdramatisch reageer als ik boos ben. Ik noem dat passie En mijn passie gaat subiet die &#€!%$¿* vlieg een klop van den hamer geven
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2018 Auteur Rapport Geplaatst 22 augustus 2018 Ik heb t helemaal voor @Francoise vandaag! Jij bent aardig
Lars Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Geplaatst 22 augustus 2018 Dat rot maar tijd op had ik niet moeten zeggen daarvoor excuses voor de rest niet bedoelde er niets kwaads mee. Welterusten allen
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2018 Auteur Rapport Geplaatst 22 augustus 2018 (bewerkt) En dat nivea gedoe. Iedereen doet dat. Misschien Gandhi niet maar diene is er ni meer. 22 augustus 2018 bewerkt door fleurtje Lars reageerde hierop 1
fleurtje Geplaatst 22 augustus 2018 Auteur Rapport Geplaatst 22 augustus 2018 2 minuten geleden zei Lars: Dat rot maar tijd op had ik niet moeten zeggen daarvoor excuses voor de rest niet bedoelde er niets kwaads mee. Welterusten allen Jou vind ik ook een schatje
Lars Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Geplaatst 23 augustus 2018 Ik wilde alles weg halen maar ik doe het niet. Enigste wat ik wilde laten zien dat je geen schuldgevoel hoeft te hebben naar je hond. Beschreef ik hoe honden NIET denken en ik zeg meerdere malen dat je hond juist vast heel blij met je is. Je begrijpt het totaal niet ondanks dat ik en anderen je het uit leggen. Ben er klaar mee op naar de volgende dag.
Lars Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Geplaatst 23 augustus 2018 Wat heb ik dan in godsnaam voor je ingevuld @Lente? HELEMAAL NIETS! JIJ bent degene die invult. Ik probeerde alleen maar met een beetje humor jou te laten zien dat je niet schuldig hoeft te voelen naar je hond toe omdat honden niet zo kunnen denken. En dat verrekte zeer sorry hoor ja ik zei dan rot je maar een tijdje op. Heb ik mijn excuses ook voor aangeboden. Je maakt het 1000 keer groter dan het is.
Kohtje Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Geplaatst 23 augustus 2018 9 uur geleden zei fleurtje: Ik heb er een hekel aan als mensen me zeggen dat ik overdramatisch reageer als ik boos ben. Ik noem dat passie @Lente, je reageert misschien wat té gepassioneerd... Er werd volgens mij helemaal niets 'ingevuld', er werd een fantasiebeeld gecreëerd. Dat heeft Lars toch wel duidelijk gemaakt, lijkt me. Maar als je eenmaal aan het exploderen bent dan expodeer je. Kijk nog eens naar wat Lars zei i.p.v. je eigen reactie steeds te 'verklaren'.. lady jane reageerde hierop 1
Gypsy Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Geplaatst 23 augustus 2018 Maak je toch eens niet zo druk @Lente Je hebt al niet de beste gezondheid om het maar zo te zeggen en dan maak je je ook nog eens zo druk. Laat lekker gaan ook beter voor het forum.
Kohtje Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Geplaatst 23 augustus 2018 10 uur geleden zei Lente: [...] Even geen forum want dit werkt niet goed voor mij. Dit is domweg niet leuk. [...] Lente, juist als het niet leuk is kan het forum goed voor je zijn. Leermoment, zeg maar. De slachtofferrol en isolatie is waar we graag in wegkruipen als we het even niet meer weten, maar als je, zoals jij, veel wilt leren is wegblijven niet de juiste manier. bumperjim reageerde hierop 1
Lars Geplaatst 25 augustus 2018 Rapport Geplaatst 25 augustus 2018 (bewerkt) Op 22-8-2018 om 22:53 zei Lente: Foutje ik wilde rapporten niet citeren 25 augustus 2018 bewerkt door Lars
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden