Spring naar bijdragen

Hallo


KleineJongen24

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Francoise:

Hey mats welkom . Wat goed dat je al 5 maanden droog staat . En natuurlijk dat je al "snel" in de gaten hebt dat je een probleem hebt . De 24 in je naam , staat dat voor je leeftijd? 

Antabus help me ff, verminderd dat trek of werkt het hetzelfde als refusal . 

Klopt, ik ben 24.

Antabus is inderdaad ook disulfiram. Helaas levert mijn apotheek dat blijkbaar niet meer en hebben ze het vervanger door campral. Wat een zuchtremmer is. Ben er echt absoluut niet blij mee. Ik hoor een ziekmaker te hebben, geen zuchtremmer. Dat heeft veel meer effect op mij. Maar wie weet helpt het wel. Ik start er vandaag mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Mats, welkom. En wat fijn al 5 maanden clean. 

Wat apart dat ze antabus vervangen door campral. Heeft toch een andere functie en uitwerking! Ik hoorde van een vriendin die antabus gebruikt dat dat nog wel wordt gemaakt, en refusal nu echt uit de handel is. Misschien informeren of jouw apotheek het van elders kan bestellen voor je?

verl succes hier! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Francoise:

Ja dat is balen als de ziekmaker je goed hielp om alcohol te laten staan . Hoorde al iets pas dat refusal niet meer te krijgen was. Zelf nooit medicatie voor mijn alcoholprobleem gebruikt .

24 , de wereld ligt aan je voeten Mats.  Een nuchtere wereld wel te verstaan, want bezopen krijg je er weinig van mee.  Je leven staat dan gewoon op pauze , je bent aan het overleven .

Vraagje , waarom meld je je nu aan , na 5 maanden . Wat is de drijfveer daarvoor ?

Ik zoek graag mensen die hetzelfde probleem hebben als ik. Ik ben van mening dat dat je een stuk beter helpt. Samen kun je meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
  • 1 year later...
Op 28-8-2021 om 23:11 zei KleineJongen24:

Helaas ben ik weer terug bij af. Ik was nuchter van 19 juli tot midden augustus maar helaas weer een terugval

Dat is maar een paar weken, daarvoor was je 2 jaar zonder alcohol las ik hierboven. Wat nu? Weer gestopt? Krijg je nog begeleiding?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...