bolletje Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 (bewerkt) Gut morninkjes medestrijders, Kaida heb je vannacht wat kunnen slapen na de heftige dag van gisteren? Ventileer maar veel hier hé? Niets weg drukken. Wij leven met je mee. K.N.M. voel je niet voor iedereen verantwoordelijk lieverd, anders zit je zo weer aan meer pillen. Wij redden ons wel. Jij gaat lekker op vakantie en wij gaan hier jaloers zitten wezen maar gunnen jou het van harte. Er zijn lijsten te vinden op internet die je kunnen helpen bij je angst iets te vergeten.https://www.travelbags.nl/blog/inpaklijst-voor-de-vakantie-88.html https://www.anwb.nl/vakantie/reisvoorbereiding/paklijst#paklijst Ff kijken...… had ik nu nog meer??? O ja, iedereen wat gepit? Ik heb, ondanks de airco die vreselijk stond te loeien, goed geslapen. Ja dat slapen gaat goed sinds ik medicatie daarvoor slik. Dat helpt mij me goed te voelen overdag. En verder ga ik dadelijk boodschappen doen en vanmiddag weer werken. Heb zin in de dag kanjers. O ja m'n hondje was ziek gisteren. Dat zijn dingen waar ik echt heel erg van in paniek kan raken. Flink hoesten, kokhalzen, alles op eten en overal aan likken. Toch de dierenarts gebeld nadat ik haar een lepeltje honing gegeven te hebben. Gelukkig werd het toen minder, en ze heeft vannacht rustig geslapen. Dadelijk maar eens wat lekkere kipfilet kopen voor haar. 31 juli 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Lieve @bolletje wat fijn dat slapen meestal goed gaat. Ik ben nog niet helemaal uit mijn dip. Van zondag op maandag viel ik pas rond 2.30/ 3.00 uur in slaap. En moest gewoon 6.30 op. Vannacht rond 1.00 uur. Dat terwijl ik 23.15 naar bed ging. Ik vind het lastig. Probeer rustig te blijven en jullie tips in mij te laten werken. Maar zit toch in een ojeeflow. 'Mijn slaap zal nooit meer goed worden-flow'. 'Ik blijf altijd zo moe-flow' . Mijn humeur wordt er niet beter op. Ik ben moe. Moegestreden ook. Hoop vervaagt na 7 maanden. Misschien toch ook maar iets halen voor het slapen. Knuffel voor jullie allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Goedemorgen ik heb goed geslapen net wakker. We taperen maar rustig verder naar de 5mg voor deze vakantie. Dan ben ik al weer tevreden dat ik dat weer bereikt heb . Ik kwam gisteren bij de Apotheek mijn herhaal recept ophalen, wat raar ze dachten dat ik zelfmoord ging plegen ofzo omdat ik een doosje dia en seroquel ging ophalen. Nu heb ik maar de helft mee gekregen :S Toen ik overgezet werdt naar diazepam kreeg ik 240 tabletten mee naar huis!!!... en nu doen ze zo moeilijk in eens. groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Herkenbaar, deden ze bij mij ook. Ik werd op het laatst ook iedere keer gebeld wanneer ik het herhaal recept weer eens doorgaf. Dit wordt langzaam aan nationaal beleid alleen het gebeurt niet overal gelijktijdig. Ik heb hier destijds eens vragen over gesteld hoe het kon dat ik 12 jaar moeiteloos dozen vol Diazepam kon halen en zo ineens maar een stripje per keer mocht meenemen. Toen kreeg ik dus te horen dat dit beleid was en er van mij verwacht werd dat ik ging stoppen. Daarnaast kreeg ik op het laatst iedere keer een folder mee waarin alles werd uitgelegd en de mogelijkheid voor opname. Klinkt een beetje gek maar ik ben uiteindelijk gestopt omdat ik het gezeur van die lui zat was. Toen ik dan stopte (ct) werd mij pas duidelijk hoe zeer ernstig dit medicijn wel niet was, en dat was gelijktijdig de drijfveer om door te zetten. En inderdaad wat hier geschreven wordt heeft het mij ook al mijn vrienden gekost, zelfs meer dan dat. Maar ik vind dat niet onoverkomelijk want zoals Dis schrijft er komen wel weer nieuwe en de oude kun je vergeven. Ik denk ook dat je niet kunt vragen van een ander dit alles te begrijpen want dat is het ook niet. Mijn vrouw begreep er ook niets van , maar nu ik van die troep af ben ziet ze wel ineens een hele andere man. Ze zegt nu wel eens dat ze niet echt in de gaten had hoe verschrikkelijk die tijd voor me was. Maar dat kan ik toch niemand kwalijk nemen ............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 4 uur geleden zei bolletje: Kaida heb je vannacht wat kunnen slapen na de heftige dag van gisteren? Ventileer maar veel hier hé? Niets weg drukken. Wij leven met je mee. Dank je wel lieve @bolletje! Ik heb zojuist bij de HK van gisteren een stuk van me afgeschreven. Ik vind het fijn dat ik bij jullie mijn hart mag luchten en jullie me een spiegel voor houden, maar ook steunen en laten zien dat het ook bij (sommigen van) jullie is voorgekomen. Dat steunt me enorm! Ik heb onrustig geslapen, maar weet waar het door komt en daardoor kan ik het slechter slapen beter accepteren. Dank je wel voor je lieve woorden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eleo31 Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Lieve allemaal , benzostrijders, Wat een verschil in dagen en nachten. Gisteren een redelijke dag plus nacht.niet symptoomloos natuurlijk, maar dragelijk.Nu ga ik vooruit denk je dan. vannacht 3 uurtjes geslapen . Vandaag veel spier/ gewrichtspijn , benen die lijken te slapen of dat er mieren onder je Huid kruipen en de zgn Benzo Belly. Lijk wel 9 mnden zwanger. zijn er mensen met ervaring wb deze laatst genoemde klacht.?!? liefs Eleo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 48 minuten geleden zei Eleo31: Lieve allemaal , benzostrijders, Wat een verschil in dagen en nachten. Gisteren een redelijke dag plus nacht.niet symptoomloos natuurlijk, maar dragelijk.Nu ga ik vooruit denk je dan. vannacht 3 uurtjes geslapen . Vandaag veel spier/ gewrichtspijn , benen die lijken te slapen of dat er mieren onder je Huid kruipen en de zgn Benzo Belly. Lijk wel 9 mnden zwanger. zijn er mensen met ervaring wb deze laatst genoemde klacht.?!? liefs Eleo Jep, hoort er helaas allemaal bij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eleo31 Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Eigenlijk weet ik het wel , maar blijf maar om bevestiging vragen . Sorry dit heb ik zo nodig!!! DAnk je lieve Kaida Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 46 minuten geleden zei Eleo31: Eigenlijk weet ik het wel , maar blijf maar om bevestiging vragen . Sorry dit heb ik zo nodig!!! DAnk je lieve Kaida Gewoon blijven vragen @Eleo31! Zelf ben ik juist aangekomen toen ik stopte met gebruik. Ik ging opeens weer meer eten en niet meer slapen. Slechte combi. Terwijl ik toen ik het gebruikte juist geen honger had en afviel (terwijl ik zwanger was). Ik wijt mijn buik daaraan. Ach flink trainen ga ik doen als ik weer de oude ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MyBattle Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 Lieve mensen ben weer een beetje aan de betere kant, de heftige angst is weg. Ik voel me nog lang niet helemaal ok maar het traject is nog niet voorbij natuurlijk. Ik ben vandaag naar de apotheek gegaan en uitgelegd dat ik door hun fout 1mm van een opname afzat, dat mijn halve familie er ook erg onder heeft geleden, mijn moeder was echt ook overspannen geraakt en dat ik een ongelovelijke mentale klap te verduren heb gehad omdat iemand een doosje lormetazepam ipv lorazepam heeft gegeven. In eerste instantie gaf ze de fout toe maar deed alsof het niet zoveel kwaad kon. Ik heb toen uitgelegd dat ik al sinds februari aan het afbouwen ben en sinds december in de knel zit met die rotbenzo's en heel precies ben met doseren en keihard aan het knokken ben om van die rotzooi af te komen en dan door een verkeerd middel in een halve cold turkey terecht ben gekomen. Dat ik allang in tolerantie zit van benzo's, ik erg onder de benzo's lijd en dat de fout me totaal onstabiel heeft gemaakt. Ik heb echt doodsangsten uitgestaan het was gewoon niet normaal meer. Daarna viel het kwartje wel en heeft ze echt oprecht gezegd dat het onvergevelijk was. En daar moet ik natuurlijk genoegen mee nemen, meer is er toch niet aan te doen en het verandert uberhaupt niets, wat gebeurd is is gebeurd. Van de ene op de andere dag trok de angst weer weg alsof er een knop omging... Ik heb er wel voor moeten knokken om in de 10dagen/2weken dat het zo erg slecht ging toch wel een beetje te blijven bewegen en af en toe een frisse neus te halen en niet door te draaien. Ik heb veel gezond gegeten, veel water gedronken en ook veel gepraat en veel gerust. En vooral maar vasthouden aan de hoop dat dit weer over ging. Want ik dacht echt dat dit de laatste druppel was Ik raad iedereen hier aan om altijd te dubbel checken wat je krijgt en echt ook goed naar de inhoud te kijken, dat doe ik vanaf nu ook. Dit is een hele mooie en professionele apotheek maar een foutje is zo gemaakt. Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 31 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2018 36 minuten geleden zei MyBattle: Lieve mensen ben weer een beetje aan de betere kant, de heftige angst is weg. Ik voel me nog lang niet helemaal ok maar het traject is nog niet voorbij natuurlijk. Ik ben vandaag naar de apotheek gegaan en uitgelegd dat ik door hun fout 1mm van een opname afzat, dat mijn halve familie er ook erg onder heeft geleden, mijn moeder was echt ook overspannen geraakt en dat ik een ongelovelijke mentale klap te verduren heb gehad omdat iemand een doosje lormetazepam ipv lorazepam heeft gegeven. In eerste instantie gaf ze de fout toe maar deed alsof het niet zoveel kwaad kon. Ik heb toen uitgelegd dat ik al sinds februari aan het afbouwen ben en sinds december in de knel zit met die rotbenzo's en heel precies ben met doseren en keihard aan het knokken ben om van die rotzooi af te komen en dan door een verkeerd middel in een halve cold turkey terecht ben gekomen. Dat ik allang in tolerantie zit van benzo's, ik erg onder de benzo's lijd en dat de fout me totaal onstabiel heeft gemaakt. Ik heb echt doodsangsten uitgestaan het was gewoon niet normaal meer. Daarna viel het kwartje wel en heeft ze echt oprecht gezegd dat het onvergevelijk was. En daar moet ik natuurlijk genoegen mee nemen, meer is er toch niet aan te doen en het verandert uberhaupt niets, wat gebeurd is is gebeurd. Van de ene op de andere dag trok de angst weer weg alsof er een knop omging... Ik heb er wel voor moeten knokken om in de 10dagen/2weken dat het zo erg slecht ging toch wel een beetje te blijven bewegen en af en toe een frisse neus te halen en niet door te draaien. Ik heb veel gezond gegeten, veel water gedronken en ook veel gepraat en veel gerust. En vooral maar vasthouden aan de hoop dat dit weer over ging. Want ik dacht echt dat dit de laatste druppel was Ik raad iedereen hier aan om altijd te dubbel checken wat je krijgt en echt ook goed naar de inhoud te kijken, dat doe ik vanaf nu ook. Dit is een hele mooie en professionele apotheek maar een foutje is zo gemaakt. Heel goed @MyBattle ! Bikkel ben je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden