Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 23-7-2018


Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei Bernice:

@Deligaf1

Ik bouw af met 1 mg per 2 weken. Is snel en dat weet ik maar ik voel me al maanden zo beroerd dat ik maar gewoon doorga. Ik stabiliseer niet. Het is een hel.

Zo ziet het bij mij er ook uit 1mg per 2 weken. De AD die ze mij hebben gegeven halen de scherpekantjes er ook wel af. In oktober wil ik eraf zijn dat is het doel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-7-2018 om 12:08 zei Deligaf1:

Hoe bedoel je dat? Omdat je nog steeds klachten ervaart na 8 maanden ervan af te zijn? 

Je denkt dan soms toch: ben ik toch ziek in mijn hoofd? Hoe 'gek' ben ik? Hoe screwed up?  Kan ik dit leven aan? Ben ik normaal of niet?  Dus in één term: onzeker... dat word ik er van.. onzeker over mijzelf en of ik goed voor mijzelf zorg, of ik de juiste keuzes maak of in mijn eigen valkuilen stap, in gedrag dat mij eigenlijk schade toe brengt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Kannietmeer:

Je denkt dan soms toch: ben ik toch ziek in mijn hoofd? Hoe 'gek' ben ik? Hoe screwed up?  Kan ik dit leven aan? Ben ik normaal of niet?  Dus in één term: onzeker... dat word ik er van.. onzeker over mijzelf en of ik goed voor mijzelf zorg, of ik de juiste keuzes maak of in mijn eigen valkuilen stap, in gedrag dat mij eigenlijk schade toe brengt.

Ja dat heb ik dus vandaag. Dagje alleen thuis, maar kan alleen maar huilen. Echt niet normaal, denk ik dan. Gaat dit ooit weg..? Dan denk ik dat dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kannietmeer:

Je denkt dan soms toch: ben ik toch ziek in mijn hoofd? Hoe 'gek' ben ik? Hoe screwed up?  Kan ik dit leven aan? Ben ik normaal of niet?  Dus in één term: onzeker... dat word ik er van.. onzeker over mijzelf en of ik goed voor mijzelf zorg, of ik de juiste keuzes maak of in mijn eigen valkuilen stap, in gedrag dat mij eigenlijk schade toe brengt.

Ziek ben je niet, gek ben je ook niet en waarom zou je het leven nu niet aan kunnen? Jij bent wel de gene die door de hel is gegaan met benzo ontwenning en er vanaf gekomen is. In mijn ervaring is dit voor mij 1 van de moeilijkste ervaringen in mij leven tot nu toe. Kijk wat het je heeft gebracht waar dat je nu bent en dan niet alleen met benzo’s maar met alles. Geloof me alles wat je achter je laat komt iets mooiers in de plaats. 

Heb je ook eens NLP geprobeerd of een NLP coach? Je denk wijze wordt op een andere manier benaderd en omdit te transformeren. 

Hierboven een film voor jou van bruce lipton ‘software and Hardware’ together. :) 

Sterkte :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...