Nietmeer Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Goedemorgen allemaal, Dagpact: Nietmeer Werd zo fijn wakker net. Korte maar goede nacht met veel dromen. Blij om met een fris hoofd wakker te worden. Voor iedereen vandaag een fijne zomerse zaterdag gewenst! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Goedemorgen hier uitgeslapen heerlijk Dagpact: Nietmeer Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Goedemorgen Vreselijk geslapen zeg maar gewoon niet geslapen. Vandaag maar een tukkie op de bank proberen te doen. Zo wandelen met mijn sponsor Geen fris hoofd hier dus maar het is niet van de drank dat scheelt dan weer. Fijne zaterdag! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Goedemorgen frummers, Prima geslapen hier weer, jij inderdaad maar even op de bank straks Gypsy... Geen zon nog, prima dus. En binnen staan koffie en thee klaar.. en cola uiteraard Kom maar op met 21 juli... Lars en Gypsy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Goedemorgen ja wil best een kopje koffie maar waar staat het @Yvonne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Oh boy.... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Fijn dank je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Moghuuuuuuuuuuu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Goedemorgen. Ikke redelijk goed geslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Goedemorgen @fleurtje en @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Dat zelf ontbijt maken terug is wennen se. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Ik eb oenger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Nog een dikke 5 week en dan ga ik lekker ontbijten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Waar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Hahaha... Fleur... maar ik denk dat je wel ietsjes gezonder gaat ontbijten dan dat je op vakantie deed? En jij hebt het nog lekker tegoed Lars... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Canarisch eiland @fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Ik durf niet op de weegschaal staan. Ik had mijn fitness kleren mee maar de fitnessruimte in t hotel was echt ondermaats. Ik dacht veel vis te kunnen eten maar de bulgaren blijken vleeseters te zijn. Ik heb schandalig gegeten. Maar goed...daar doen we t voor zekers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 1 minuut geleden zei Lars: Canarisch eiland @fleurtje Ja maar weeeeeeleuuuuuuk eilaaaaaand nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 26 minuten geleden zei Lars: Goedemorgen hier uitgeslapen heerlijk Dagpact: Nietmeer Lars Françoise Morgen frummers, nog moe en last van mijn rug blèhhh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Goeiemorgen Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Zojuist zei Francoise: Morgen frummers, nog moe en last van mijn rug blèhhh. Oud en versleten Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 1 minuut geleden zei fleurtje: Ja maar weeeeeeleuuuuuuk eilaaaaaand Dat weet ik niet mijn dochter heeft geboekt zal het eens vragen Nietmeer en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Ik ben vorig jaar naar tenerife geweest. De andere eilanden ken ik niet maar schijnen ook de moeite. Ik denk dat jij of naar daar gaat of naar gran canaria Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 Ik vraag het voor je vandaag maar nu nog niet ze zal nog wel slapen en om haar nu wakker te maken met Fleurtje wil weten waar we heen gaan weet niet of ze daar vrolijk van word Yvonne en Nietmeer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2018 (bewerkt) 13 minuten geleden zei fleurtje: Oud en versleten Grumph Tja Fleur ik denk nog dat ik 18 ben met mijn gesport en gekickboks. Gister een nieuw kèk sportbroekje gehaald met een binnenbroekje met strakke pijpjes, want het moet er allemaal ook nog een beetje stoer en leuk uitzien . Gelukkig hebben ze me vanmorgen niet mijn bed uit zien komen . Ik leek wel 80 21 juli 2018 bewerkt door Gast Typefout leesbril niet op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden