Nietmeer Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Bolletje had ik hier ergens boven al flink over doorgezaagd, dus even de luchtigheid in nu. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Fijne avond @Lente hou het droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Toppie Lente! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 (bewerkt) Oké Nietmeer ja ik heb niets gelezen. Lars kerelik heb jou vanmiddag in de keuken zien staan Ik ben bankhangen mensen. 20 juli 2018 bewerkt door bolletje Lika, Nietmeer en Lars reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Ben nogal verslaafd aan het raken aan de gemberthee. Hoop niet dat het een nieuw probleem gaat worden. Sorry mensen ik ben een beetje druk en flauw. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Maar ze hebben geen ijs op dagbesteding slechte zaak Lika en Nietmeer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Zojuist zei Nietmeer: Ben nogal verslaafd aan het raken aan de gemberthee. Hoop niet dat het een nieuw probleem gaat worden. Sorry mensen ik ben een beetje druk en flauw. Ik ook maar niet door de gemberthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Zojuist zei Nietmeer: Ben nogal verslaafd aan het raken aan de gemberthee. Hoop niet dat het een nieuw probleem gaat worden. Sorry mensen ik ben een beetje druk en flauw. Haha! Ik aan ice tea green Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Vooral niet teveel lezen Bolletje anders kun je niet uitrusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Ik aan de citroen ranja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Ik ben vandaag op de kop af een jaar van het roken af. Ben ik niet blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 2 minuten geleden zei Kohtje: Ik ben vandaag op de kop af een jaar van het roken af. Ben ik niet blij mee. Waarom niet Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Arme Kohtje! Ben ook 6 maanden geleden gestopt.. blijft een enorme strijd nog steeds, heb jij dat ook? wel gefeliciteerd trouwens, prachtige prestatie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Van dat rusten komt weinig als je hier blijft posten @Lente flauw dat je nu weer @Gypsy moet noemen ze reageert toch niet meer en had gevraagd om er over op te houden Gypsy, nancy en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Ik mis m'n sigaretje nog steeds. Stoppen met drinken maakte m'n leven totaal anders in positieve zin. Daar stond ik zélf achter. Stoppen met roken voelt nog steeds alsof ik het doe om maar in het tijdsbeeld te passen, omdat het nou eenmaal zo hoort, tegenwoordig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 En toch gefeliciteerd Kohtje! Stoppen met roken is heftig, voor mij veel moeilijker dan niet drinken. Ik ben sinds oktober 2016 gestopt en er ook niet blij mee dat ik niet meer kan roken. Ik kan het niet omdat ik het niet wil maar als ik het weer zou kunnen zou ik meteen weer beginnen. Maar het is wel zo'n troep voor je lichaam. Vorig week weer een kennis met blaaskanker aantoonbaar door het roken. Maar ik mis het en het lijkt soms wel erger te worden. Ik mis niet de meurende peuk maar wel even het diep inhaleren en tot rust komen. Even die paar seconden van totale ontspanning daar kan niks tegenop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Maar @Kohtje heb je dan geen voordelen? Het geld wat je niet hebt uitgeven meer lucht misschien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Toch wel een taart waard hoor @Kohtje Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Ja, troep voor het lichaam.. maar er is zoveel troep voor het lichaam. En nee, voordelen kan ik zo niet opnoemen.. Leuke taart, Lars. Dank je wel. Maar wel troep voor het lichaam, hè? Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Sorry voor m'n gemopper... nicotinegebrek, denk ik... Lars en Nietmeer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Ik ga naar de koffie ook troep maar ach ja je moet toch wat in je leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Dan is alles troep en kunnen we maar beter direct stoppen met ademhalen. Toen ik stopte met roken werd mijn drankprobleem serieus groter. Tja orale toestanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Je hoeft toch niet voor alles een voordeel op te hoeven noemen. Soms moeten dingen gewoon omdat ze moeten. Je moet stoppen met roken om niet aan een pijnlijke langszame dood te onder te gaan. Door niet te roken zal je dat voordeel nooit ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Ik praat eigenlijk nooit over het stoppen met roken, in het begin wel even maar het wakkert mijn trek enorm aan. Nu dus krijg ik er gewoon trek in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Droogroken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden