Spring naar bijdragen

Vrijdag 20 juli

Gast

Aanbevolen berichten

Ik mis m'n sigaretje nog steeds. Stoppen met drinken maakte m'n leven totaal anders in positieve zin. Daar stond ik zélf achter. Stoppen met roken voelt nog
steeds alsof ik het doe om maar in het tijdsbeeld te passen, omdat het nou eenmaal zo hoort, tegenwoordig..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En toch gefeliciteerd Kohtje!

Stoppen met roken is heftig, voor mij veel moeilijker dan niet drinken. Ik ben sinds oktober 2016 gestopt en er ook niet blij mee dat ik niet meer kan roken. Ik kan het niet omdat ik het niet wil maar als ik het weer zou kunnen zou ik meteen weer beginnen. Maar het is wel zo'n troep voor je lichaam. Vorig week weer een kennis met blaaskanker aantoonbaar door het roken.

Maar ik mis het en het lijkt soms wel erger te worden. Ik mis niet de meurende peuk maar wel even het diep inhaleren en tot rust komen. Even die paar seconden van totale ontspanning daar kan niks tegenop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hoeft toch niet voor alles een voordeel op te hoeven noemen. Soms moeten dingen gewoon omdat ze moeten. Je moet stoppen met roken om niet aan een pijnlijke langszame dood te onder te gaan. Door niet te roken zal je dat voordeel nooit ervaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...