Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 17-7-2018


Aanbevolen berichten

Moghu lieve kanjers.

Hebben we een beetje kunnen slapen frummels?

Ey die onrust kennen we maar al te goed daar MOET je doorheen. Hoelang dat gaat duren weet niemand maar weet dat het te maken heeft met het ontwennen en dat het over gaat.

Hendrik heb jij toch een beetje kunnen pitten? Ja het is nu dubbelop hé, de hitte en het ontwennen maar je bent, hoe moeilijk ook, aan het vechten voor een beter leven en dat kost pijn en veel energie.

Kom allebei veel hier en schrijf wat je bezig houdt. Brul als dat nodig is, houd  je niet in het moet eruit. Eet en drink goed, zorg dat je maag gevuld is want als je je niet prettig voelt is dat het eerste dat we vergeten terwijl we ontzettend veel energie  verbruiken nu. We vechten met jullie mee want we doen het hier SAMEN.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! En hoe is het met jou @bolletje? Beetje kunnen slapen met de airco?

Gisteren bij de psycholoog geweest. Hij vindt dat ik het laatste stukje zelf kan doen omdat het zoveel beter gaat. Ik ben het eens en ging blij weg. Toch een soort opluchting.

Maar dan de nacht. Vanaf 21.30 flink aan het gapen, dus ik 22.00 uur naar bed. Heeft weer uren geduurd voordat ik echt in slaap viel. En dat terwijl dat juist beter ging. Nu gaat het alweer een paar dagen slechter. En dan word ik toch bang dat het allemaal terugkomt....stom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

Moghu lieve kanjers.

Hebben we een beetje kunnen slapen frummels?

Ey die onrust kennen we maar al te goed daar MOET je doorheen. Hoelang dat gaat duren weet niemand maar weet dat het te maken heeft met het ontwennen en dat het over gaat.

Hendrik heb jij toch een beetje kunnen pitten? Ja het is nu dubbelop hé, de hitte en het ontwennen maar je bent, hoe moeilijk ook, aan het vechten voor een beter leven en dat kost pijn en veel energie.

Kom allebei veel hier en schrijf wat je bezig houdt. Brul als dat nodig is, houd  je niet in het moet eruit. Eet en drink goed, zorg dat je maag gevuld is want als je je niet prettig voelt is dat het eerste dat we vergeten terwijl we ontzettend veel energie  verbruiken nu. We vechten met jullie mee want we doen het hier SAMEN.:rose:

Ik reageer niet altijd meer omdat ik me soms een zeur vind.Gisteren een goeie nacht gehad, vannacht masr 1 uur geslapen!

werd zooooooo nerveus wakker, puffen puffen puffen, en dizzy!!

brrrrrrr , lief Bolletje dat je ons toch oproept om te delen , dit hebben we ook nodig! Wat kost dit een hoop tijd , wanneer licht aan het einde van de tunnel?

Heel veel sterkte allemaal !!!!!!

liefs Eleo

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen @bolletje

Ik heb een goede nacht gehad, ondanks de warmte. Ik heb best een koele kamer gelukkig. Ik was alleen om 3 en 6 uur even wakker. 

Jullie reacties hebben me echt geholpen en zijn goed tot me doorgedrongen. Ik saboteer mezelf nog te vaak door toch een extra tabletje te nemen als ik wéér wakker lig. Maar bij mijn vriend doe ik dat niet. Dan neem ik precies afgepast mijn medicijnen mee en daar sliep ik afgelopen weekend ook redelijk goed. Deze nacht echt streng geweest voor mezelf en me netjes aan de dosering gehouden. Ik werd wakker van de schuurmachines, geboor en getik.... Da;s wat minder :( Ze zijn de flat nu in de steigers aan het zetten, wat ook veel lawaai met zich mee brengt. Om half 1 komen ze bij mij de panelen buiten eruit slopen. Ach die arme katten van mij..... Ze zijn al zo bang. Dit geeft zooooveel herrie!! En ik kan niet even weg vluchten want ze moeten door mijn huis..... 

Eerst maar eens koffie drinken.

@Cyclad58 Donderdag belt de arts weer en ik denk dat ik dan idd een stapje omhoog ga met de dia en een zopiclon eraf ga laten. Ik kan het! Ik heb het bewezen en moet echt doorzetten. Ik ben echt wel gemotiveerd hoor lieve @Kannietmeer. Maar vind het gewoon rete zwaar. Ik ben kapot, zit midden in een burn out, renovatie (veel herrie de hele dag door.... ook veel vreemd volk over de vloer daardoor) Ach jullie herkennen het allemaal wel... hoef jullie niks uit te leggen ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Eleo31:

Ik reageer niet altijd meer omdat ik me soms een zeur vind.

Ik herken dit! Maar je bent geen zeur!!! Deel je gevoelens en ervaringen. Daar helpen we elkaar juist mee. Ik moest ook even die drempel over (een week geleden) Ben snel geneigd me terug te trekken. Maar dat werkt niet.... Delen, delen, delen. We steunen elkaar!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeshen ik werd zowat uit m'n bed geblazen. Had eerst de airco gebruikt en daarna 2 ventilators maar nee hoor niet zo goed geslapen meis.

Jesh. die angst is niet stom je bent een mens. Alleen is het niet reëel. Als je vandaag de was ophangt word je toch ook niet bang dat het over 4 dagen heel misschien gaat regenen.

Maar ik doe hetzelfde hoor en velen van mij. Je hebt nog al niet een rot tijd achter de rug zeg. Logisch dat je dat nooit meer terug wilt.

Eleo ga jij eens gauw in de hoek staan en je schamen voor die gedachte.:angry:;)

Klagen en zeuren( als je dat al doet) heeft een functie. Dus blijf a.u.b. zeuren. Ik wil je een opdrachtje geven. Schrijf hier maar eens 3 zeurmomenten op die je die dag mee gemaakt hebt.

Wanneer het licht weer gaat schijnen? Wacht even lieverd ik heb het net nog gezien...……………………………………………………Plaatjes Lampen Zo die is voor jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Eleo, hoe vaak ik dat ook niet heb gedacht dat ik zo zeurde, en steeds maar hetzelfde verhaal op dit forum zette, dat ik weleens dacht  straks reageren ze niet meer op mij, maar nee hoor, altijd  kreeg ik een warm woord en ervaringsverhalen terug, ook steeds dat ik geen zeur was, wat hebben ze mij allemaal geholpen,  en dat gaan ze jou ook doen, ik ben na 9 mnd nog steeds niet wie ik was voor die 9 mnd. Mijn  chronische stress overheerst soms nog steeds,en waarvan? Mijn zenuwgestel is echt van slag geweest, en ik denk nog af en toe steeds, de ene dag denk ik, ik ben er weer helemaal en de andere dag is het weer minder, het vertrouwen dat het ooit echt weer goed komt,is de grootste twijfel, ,s'morgens het meeste last,   voel mij dan echt niet lekker,   spieren benen heel pijnlijk, van die triggerpoints, geloof me , met jou gaat het ook steeds beter worden hoor, blijf schrijven dat lucht echt op met lotgenoten hoor!   go girl   X guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bernice,  zeker een hel, die  spanningen, ik herken het ook zo  de slapheid in je benen, id het gevoel dat je erdoor heen zal zakken, maar dat klagen  kon ik alleen op het forum kwijt het is ook zo moeilijk om het gevoel over te brengen wat je voelt aan een ander, alleen mensen die het zelf aan de lijve hebben  ondervonden  kunnen dit begrijpen, dus wees jezelf op het forum,  de herkenning gaat de genezing worden  zij weten wat   je doormaakt  komt goed, we komen er !  Knuffel guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ahhhhh lieve Guus en Brrnice, ik geef jullie eerst een dikke knuffel , voel mij zo gesteund en erkend , dit snapt inderdaad niemand. Soms denk je inderdaad dat je het over jezelf afroept , reactie van mijn man , je hoeft niet zo nerveus te zijn , je maakt je verl te druk. Pffffffff ga het masr eens uitleggen , dat je hier geen vat op hebt. Ook niet over de andere symptomen die komen en gaan.De grilligheid ervan maakt je soms zo wanhopig.En maar tegen jezelf blijven zeggen dat het healing is.als ik een wat betere dag heb trap ik er steeds weer in , denk dan ahhh morgen weer zo,n dag.wat valt dat dan weer tegen.Maar we gaan het redden meiden .Jullie zijn al een stuk verder , maar daar kom ik ook wel daar moet ik maar op vertrouwen.Misdchien als we allemaal genezen zijn kunnen we er samen een proostte op doen. Ik kan niet wachten schatjes!!!!!!!

liefs Eleo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bolletje:

Jeshen ik werd zowat uit m'n bed geblazen. Had eerst de airco gebruikt en daarna 2 ventilators maar nee hoor niet zo goed geslapen meis.

Jesh. die angst is niet stom je bent een mens. Alleen is het niet reëel. Als je vandaag de was ophangt word je toch ook niet bang dat het over 4 dagen heel misschien gaat regenen.

Maar ik doe hetzelfde hoor en velen van mij. Je hebt nog al niet een rot tijd achter de rug zeg. Logisch dat je dat nooit meer terug wilt.

Eleo ga jij eens gauw in de hoek staan en je schamen voor die gedachte.:angry:;)

Klagen en zeuren( als je dat al doet) heeft een functie. Dus blijf a.u.b. zeuren. Ik wil je een opdrachtje geven. Schrijf hier maar eens 3 zeurmomenten op die je die dag mee gemaakt hebt.

Wanneer het licht weer gaat schijnen? Wacht even lieverd ik heb het net nog gezien...……………………………………………………Plaatjes Lampen Zo die is voor jou.

Lieve Bolletje , wat ben jij een steun voor ons allen , zo lief ! Ik ken je natuurlijk niet , masr je bent echt een schat! Dank voor dit mooie lichtje!!!!!

liefs Eleo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allen!

Ik ben nu op diverse plekken berichten aan het plaatsen (weet niet precies waar ik wat kwijt kan) dus ik probeer nu ook de huiskamer maar eens! Mijn huidige situatie: jarenlang gebruik van diverse benzo's en nu diazepam aan het afbouwen. 2 maanden terug 30 a 40 mg temazepam per dag omgezet naar 15 mg diazepam per dag en ik zit sinds 3 dagen op 10 mg per dag. Ik voel me zwaar ellendig.....

Heb ook nog een dilemma! 3 maanden geleden een vakantie geboekt (ik wil meegaan met een groepsreis) in de hoop dat ik me tegen die tijd (2 september) al een stuk beter zou voelen. Deze week moet ik definitief beslissen en kan ik evt. nog kosteloos annuleren. Ik weet even niet wat ik moet doen!

bewerkt door Weegschaal81
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Jeshen, dat klopt, slapen wel stukken beter, ,maar soms weer paar nachten wat minder, maar gaat wel echt beter,  maar  de grilligheid blijft nog wel hoe ik mij voel,  gisteren had ik echt voor het eerst pas een dag dat ik dacht, nu voel ik mij weer z.a  ik was voor de oxzazapam, maar vandaag weer iets minder,  maar lees bij jou ook nog wisselend he?  Zenuwgestel heeft een opduvel gehad, en herstel is bekend duurt erg lang,  maar ook jij gaat nu toch echt beetjes vooruit , hoppa elke dag is er eentje lieve gr guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Weegschaal81:

Hoi allen!

Ik ben nu op diverse plekken berichten aan het plaatsen (weet niet precies waar ik wat kwijt kan) dus ik probeer nu ook de huiskamer maar eens! Mijn huidige situatie: jarenlang gebruik van diverse benzo's en nu diazepam aan het afbouwen. 2 maanden terug 30 a 40 mg temazepam per dag omgezet naar 15 mg per dag en ik zit sinds 3 dagen op 10 mg per dag. Ik voel me zwaar ellendig..... Heb ook nog een dilemma! 3 maanden geleden een vakantie geboekt (ik wil meegaan met een groepsreis) in de hoop dat ik me tegen die tijd (2 september) al een stuk beter zou voelen. Deze week moet ik definitief beslissen en kan ik evt. nog kosteloos annuleren. Ik weet even niet wat ik moet doen!

Hi! Tja dat is per persoon zo verschillend! Je voelt je ellendig, wat voel je precies? Kun je rustig in een vliegtuig of bus zitten? Hoe gaat het slapen? Ga je alleen mee met die groep of met iemand die je kent? 

Ik vond afleiding fijn, maar kon niet te veel drukte hebben. Maar...ook niet alleen zijn op stilzitten. Tja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eleo heb je wel eens geprobeerd om druivensuiker te nemen? Je hebt het ook in tabletvorm, en zo op internet te koop. Zou best kunnen zijn dat het helpt. En genoeg zout eten, want te weinig zou kan ook die trillende benen veroorzaken, en dit weer is ook niet zo bevorderlijk  voor ons. O en bedankt voor je groot compliment:heart:

Gusie smakkerdesmak:D:rose:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag lieve allemaal,

Ik lees van sommigen dat zij liever even niets meer posten omdat ze vrezen dat ze een zeur zijn.
Nou, dat is dus absoluut niet zo! 
In zware tijden moet je het van je af kunnen schrijven als je daar behoefte aan hebt. 

Al schrijf je negen keer per dag of twintig keer per week hetzelfde, als dat je gevoel is dan is dat zo!
Wij zullen altijd proberen om een woord van bemoediging te posten en te steunen daar waar we kunnen, wees daarvan overtuigd. 

Voor iedereen: het wordt echt beter! Ik kan dat nu wel zeggen na 7,5 maand Lorazepamvrij te zijn. Soms steekt er een mindere dag (of nacht) tussen, maar het verschil met 8 maanden terug en daarvoor is er echt. Houd moed! 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...