fleurtje Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 Lars . Dat is pruimen met perenkool . Het maakt inderdaad deel uit van ieders leven maar wennen doet zoiets nooit Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 Ik vind het een beetje lullig om meteen op iets anders te springen omdat het dan lijkt alsof het weinig betekent en dat is het niet. Maar ik kwam gewoon even binnen om te zeggen dat het hier niet mee zit. Fiets dochter stuk en de moeite niet om te laten herstellen. Fiets Fleurtje stuk en de moeite niet om te laten herstellen. Dus één fiets online gekocht uit Olland en nu maakt het achterwiel een gek geluid. Urgllll....De tweede fiets dus maar niet online kopen. Laptop loopt heel traag en dochter heeft deze regelmatig nodig voor school duuuus ook daar uitkijken voor een nieuwe. Blijkbaar zijn die na 4 jaar ook al oud. En natuuuuurlijk laat vandaag mijn wasmachine zijne kaas. Dag vakantiegeld!! En ik moet nog op vakantie he...godzijdank is het een all in. Had vis uit de vriezer gehaald en in de ijskast gelegd om te ontdooien maar sneet net het pakje open en het stonk verdacht! Jullie gaan me niet hebben zenne! Ikke gaan die vis niet opeten.. Bad karma. Als ge me niet meer leest is mijn huis waarschijnlijk ontploft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 En met wat geluk blijft waarschijnlijk nog net de deur staan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 Maar hangt mijn ondergoed aan de bomen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 van de buren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 ik hoop dat je buren dan je ondergoed willen wassen voor je .. is dat wasmachine-probleem opgelost ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 Fleurie ik heb nog een ouwe fiets hier staan. Ik mag niet meer fietsen. Heb er pas geleden nog een nieuwe achterbuitenband op laten zetten. Mag je zo hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 Het hakt er echt wel in. Ik ga haar echt missen vandaag zijn haar kinderen geweest ook voor de bewoners wie behoefte er aan heeft mag naar afscheid dat is fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 (bewerkt) aloha allemaal, soms kom ik terug wil weten hoe het met iedereen gaat wil vertellen, voornamelijk hoe goed het met mij gaat meestal hiep hiep hoera vandaag niet, al een paar weken niet in een maand kan je leven radicaal veranderen kindlief het huis uit gevlogen, de fantastische vriend bleek een illusie, gedroomde baan een nachtmerrie etc etc voel me dus k&k en weet niet goed hoe met zoveel negatieve emoties tegelijk om te gaan. nee ga niet terug naar af, dat weiger ik maar....... even hoi zeggen en jullie mededelen dat ik mijzelf k voel............verstandigste idee van de afgelopen maand. 28 juni 2018 bewerkt door tasseke spelfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 mmm Sorry voor min egoisme Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 (bewerkt) Tasseke, lieve Tasseke, je wilt niet weten hoe vaak ik aan jou denk / aan jou heb gedacht. Toen ik indertijd voor het eerst hier binnenkwam had jij een hartstikke moeilijke en hectische dag... En dat is al heel lang geleden, het kwam goed met jou. Zo heel af en toe kwam je even binnenwippen... soms iemand even een trapje met jouw naaldhak geven zelfs, hihi Het gaat vast weer helemaal goed komen met jou... Goed dat je hier dan even komt binnenwaaien... 28 juni 2018 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 Ik ken je nog niet, maar mooi om te zien dat dif forum na zo’n periode nog van betekenis kan zijn. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 (bewerkt) ach yvonne, je bent er nog (gelukkig) tuurlijk komt het goed het leven is in al zijn ellende, nog steeds 100x beter dan 10 jaar terug ik wordt er alleen even aan herinnert dat het leven niet alleen maar pieken kent afgelopen jaren waren een droomleven (ok, op elke huiselijke en familiaire perikelen na) en heb nooit aan terugvallen gedacht. dom uiteraard, beetje naïef.. ach, alles wat gebeurt, dat moest en is ok was alleen onverwacht en wel in een heel kort tijdsbestek en daarbij....... als ik elk jaar kan vertellen hoe goed het gaat, moet ik ook eerlijk zijn als het rot gaat hahahaha, beetje realisme kan geen kwaad ps dank je wel even iets goedsen bekends doet wonderen 28 juni 2018 bewerkt door tasseke fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 @tasseke, ken je niet maar onder de riem vrouwke. Het word nooit zo donker of het word weer licht , drank is NOOIT de oplossing. Maar dat hoeft ik een "oudgediende " niet te vertellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 Tasseke!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 (bewerkt) lieverds, weet even niet goed hoe het te reageren wil alleen even hoi zeggen een bommetje laten ploffen om vervolgens te vertellen dat het leven echt beter is zonder ok, kort de bocht 28 juni 2018 bewerkt door tasseke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 6 minuten geleden zei tasseke: om vervolgens te vertellen dat het leven echt beter is zonder deze zal ik goed onthouden, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 Nou lieve Fleur en Tasseke, wat een ellende allemaal Maar spuien helpt hè, gedeelde smart is halve smart Er komen betere tijden , echt waar, alleen nu even niet fleurtje en Kohtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2018 Trouwens, dagpact weer geslaagd vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 12 uur geleden zei bolletje: Fleurie ik heb nog een ouwe fiets hier staan. Ik mag niet meer fietsen. Heb er pas geleden nog een nieuwe achterbuitenband op laten zetten. Mag je zo hebben. Dat is superlief bollie maar jij woont helemaal in Olland en ik in België Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Tasseke met de puntschoenen en raaaare eetgewoontes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 1 uur geleden zei fleurtje: Dat is superlief bollie maar jij woont helemaal in Olland en ik in België @bolletje en @fleurtje, Ik wil die fiets wel bij Bolletje ophalen (zie ik die ook eens in het echt) en bij jou afleveren, fleurtje. (zie ik die ook eens in het echt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2018 Liefffff...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2018 Das zeker erg lief, maar Koh. is altijd een lieverd geweest. Tja maar even wachten op reactie van Fleurie? Ik vind het prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden