Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 25-6-2018

Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal,

K.N.M. nog even terug komen op jouw vraag of ik altijd zo stabiel ben. Ik heb zeker ook mijn dagen dat het wat minder is. Ook heb ik al een tijdje wat sombere gevoelens bij het opstaan dus ben ik niet altijd zo stabiel. Als ik kijk naar hoe mijn leven er nu uitziet en hoe het die 60 jaar eruit gezien heeft mag ik zeker niet klagen maar wat somber s' ochtends ja dat is er zeker wel. Maar het is  niet vergelijkbaar met wat sommigen nu mee maken. Wat wel heel erg fijn is is dat als ik me niet zo prettig voel, ik door jou schrijven weet, dat het hoogstwaarschijnlijk te maken heeft met het stoppen van Lora. Daardoor heb ik geen paniek want ik weet waar het vandaan komt. Goh je hebt me door je opmerking, na laten denken zeg.:lips:

Goed, ik ga aan de gang want vandaag weer wat drukker dan anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve Bol.... oh jee... diep inde middag alweer, maar kan mij het schelen. De zon schijnt hier vol op en daar geniet ik wel een bietje van.  Jammer dat mijn balkon alleen de ochtendzon heeft en in de middag moet ik het doen met een open raam aan de zonkant om daar wat op te vangen.
Fijn dat je verteld hoe het met jou gaat!  Je zit altijd vol warmte en hartelijkheid op het forum, maar dat neemt niet weg dat jij ook gewoon je dag moet doorkomen en het ook niet altijd rozegeur en maneschijn is in huize Bol. Soms hebben de mensen die zich beroerd voelen het idee dat het met ons wel super goed gaat en dat wij de dag door fluiten, en dat is natuurlijk echt niet altijd zo.

Mijn buikpijn is even minder geworden gelukkig en doordat ik ongesteld ben geworden kan ik weer een beetje normaal nadenken en functioneren. Crisis uit de lucht. Ik ga wel NU de natuurarts bellen. Ben het zat. En ondanks dat mijn benzovrienden zeggen: 'Liz, het is pas 6 maanden geleden, en je mag echt wel rekenen op 18 maanden om te genezen', wil ik toch kijken of ik iets kan doen om mijn lichaam te helpen. Afgelopen week was niet leuk.

Waar is de rest? Iedereen druk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ik ben er ook hoor @Kannietmeer en @bolletje :)

Weer een waardeloze nacht gehad, what's new.... Het is dat er vanochtend iemand iets op kwam halen wat ik op marktplaats had gezet, anders had ik nog ongedouched in mijn pyama gezeten ;) Blijf het zwaar waardeloos vinden, dat slechte slapen. Elk uur ben ik wakker..... soms zit er anderhalf a 2 uur tussen, maar meestal elk uur. Bleh!

Mijn middelste dochter kwam nog even binnen waaien. Lekkere puber van 17, maar zoooooo lief! We zijn samen even de stad in geweest en hebben een leuk paar schoenen voor haar voor een prikkie op de kop getikt. Zij blij, ik blij. :) 

Nu even thuis op de bank hangen (mijn rug en voeten doen zeerrrrrr) En dan straks bij mijn vriend en kids eten koken. 

Lieverds, jullie komen idd vaak erg positief over, maar besef me wel degelijk dat ook voor jullie mindere dagen of momenten zijn. Daarom petje af voor jullie positieve houding! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Kaida74:

Hoi, ik ben er ook hoor @Kannietmeer en @bolletje :)

Weer een waardeloze nacht gehad, what's new.... Het is dat er vanochtend iemand iets op kwam halen wat ik op marktplaats had gezet, anders had ik nog ongedouched in mijn pyama gezeten ;) Blijf het zwaar waardeloos vinden, dat slechte slapen. Elk uur ben ik wakker..... soms zit er anderhalf a 2 uur tussen, maar meestal elk uur. Bleh!

Mijn middelste dochter kwam nog even binnen waaien. Lekkere puber van 17, maar zoooooo lief! We zijn samen even de stad in geweest en hebben een leuk paar schoenen voor haar voor een prikkie op de kop getikt. Zij blij, ik blij. :) 

Nu even thuis op de bank hangen (mijn rug en voeten doen zeerrrrrr) En dan straks bij mijn vriend en kids eten koken. 

Lieverds, jullie komen idd vaak erg positief over, maar besef me wel degelijk dat ook voor jullie mindere dagen of momenten zijn. Daarom petje af voor jullie positieve houding! :rose:

ach ja,  je doet wat je kan.  Mijn rust en humeur zijn meestal prima, dus kan ik er mooi voor anderen zijn. Zo blijft de wereld in balans, ja toch? :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha gelukkig dat jij er ook bent Kaida:lips: Vanavond maar eens een lekkere warme douche pakken voor je rug.

K.N.M. Mijn schoonzus heeft ook veel last gehad van een paar dingen maar zij heeft een natuurgenezeres waar ze ontzettend veel baat bij heeft. Die zit in Huizen bij Utrecht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben een tijdje afwezig geweest, zit nu op 2mg lora v/d 5mg, het gaat best redelijk naar omstandigheden en hoe snel ik afbouw. Wel wat meer tinnitus (wat ik al had) dus daar heb ik het soms moeilijk mee. Ik bid dagelijks dat dat weer wegtrekt. 

Ik sport wel en ben redelijk functioneel.

Hoop dat het iedereen goed vergaat hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...