Spring naar bijdragen

Zondag 24 juni 2018


Yvonne

Aanbevolen berichten

Ik moet mezelf van het dagpact halen, sorry. Vooral naar mezelf toe. Tijdens het doen van de grote boodschappen een klein mini flesje wijn gekocht, welteverstaan goed voor een glas. Morgen schone lei, weekend voorbij. Vind het wel zo eerlijk van mij om dit te melden 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Senna33:

Ik moet mezelf van het dagpact halen, sorry. Vooral naar mezelf toe. Tijdens het doen van de grote boodschappen een klein mini flesje wijn gekocht, welteverstaan goed voor een glas. Morgen schone lei, weekend voorbij. Vind het wel zo eerlijk van mij om dit te melden 

Je bent dan misschien wel eerlijk naar het forum toe door dit te melden, maar je vergeet het belangrijkste:
je bent niet eerlijk naar jezélf door te gaan drinken als je je eerder nog hebt voorgenomen dat je dat niet wilt... lijkt me belangrijker en nuttiger. Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei bolletje:

Bah hier gaat alles verkeerd zeg, echt alles, wat ben ik onhandig geworden na m'n herseninfarct niet meer normaal. Maar nog ff en dan hangt de regenpijp (als alles goed is)

Frustrerend lijkt me dat. Hoop dat het toch gelukt is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Senna33:

Ik moet mezelf van het dagpact halen, sorry. Vooral naar mezelf toe. Tijdens het doen van de grote boodschappen een klein mini flesje wijn gekocht, welteverstaan goed voor een glas. Morgen schone lei, weekend voorbij. Vind het wel zo eerlijk van mij om dit te melden 

Waarom heb je het gedaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was een hormonaal dagje. Alle uitrusten van het emotionele heelal meegemaakt, bijna alle dan. Ik bewaar er vast een paar voor morgen en overmorgen. Wel met dochter heerlijk een stukkie autogereden . Mijn eigen ‘Thelma and Louise’ moment. Ofzo. Muziek aan en dan maar blij naar klaar kijken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...