Senna33 Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Ik moet mezelf van het dagpact halen, sorry. Vooral naar mezelf toe. Tijdens het doen van de grote boodschappen een klein mini flesje wijn gekocht, welteverstaan goed voor een glas. Morgen schone lei, weekend voorbij. Vind het wel zo eerlijk van mij om dit te melden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 2 uur geleden zei Lente: Dagpact : Lars Francois Nietmeer Lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Nou, ben terug en heb m'n laptopje weer tot mijn beschikking. Alsnog even aanmelden voor het dagpact voor vandaag. Dagpact : Lars Francois Nietmeer Lente Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 11 minuten geleden zei Senna33: Ik moet mezelf van het dagpact halen, sorry. Vooral naar mezelf toe. Tijdens het doen van de grote boodschappen een klein mini flesje wijn gekocht, welteverstaan goed voor een glas. Morgen schone lei, weekend voorbij. Vind het wel zo eerlijk van mij om dit te melden Je bent dan misschien wel eerlijk naar het forum toe door dit te melden, maar je vergeet het belangrijkste: je bent niet eerlijk naar jezélf door te gaan drinken als je je eerder nog hebt voorgenomen dat je dat niet wilt... lijkt me belangrijker en nuttiger. Sterkte. Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 5 uur geleden zei bolletje: Bah hier gaat alles verkeerd zeg, echt alles, wat ben ik onhandig geworden na m'n herseninfarct niet meer normaal. Maar nog ff en dan hangt de regenpijp (als alles goed is) Frustrerend lijkt me dat. Hoop dat het toch gelukt is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 1 uur geleden zei Senna33: Ik moet mezelf van het dagpact halen, sorry. Vooral naar mezelf toe. Tijdens het doen van de grote boodschappen een klein mini flesje wijn gekocht, welteverstaan goed voor een glas. Morgen schone lei, weekend voorbij. Vind het wel zo eerlijk van mij om dit te melden Waarom heb je het gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Ik ben weer terug. Het ging aardig goed het was nog niet zo druk dus ik kon me aardig afzonderen. Was best leuk en lekker weer. Nu weer lekker thuis en even uitrusten want het was behoorlijk inspannend voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 @Bolletje, zelf zonder herseninfarct heb ik 2 linker handen. Een regenpijp ophangen betekend in mijn geval de hele gevel gesloopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Nou Fruithapje van me , de hele gevel:??????? Ik weet je bent een goeie sloper net als Jopie maar 2 linkerhanden nee hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Was een hormonaal dagje. Alle uitrusten van het emotionele heelal meegemaakt, bijna alle dan. Ik bewaar er vast een paar voor morgen en overmorgen. Wel met dochter heerlijk een stukkie autogereden . Mijn eigen ‘Thelma and Louise’ moment. Ofzo. Muziek aan en dan maar blij naar klaar kijken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Geen idee meer hoe die film gaat trouwens. Is geheel mijn eigen beeld erbij. Blije kijken gebeurde vanmiddag echt. Ergens in een auto in de hoofdstad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Angst hier. Onderbuurman is aan het flippen ofzo. Kweetniks van drugs maar dit gaat weer niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2018 Poeh lijkt me heel vervelend...angst...dreigt er reëel gevaar voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden