Krikje Geplaatst 3 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2018 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik ben al jaren verslaafd aan alcohol, zo erg dat ik in 2016 opgenomen ben in het ziekenhuis na een overdosis. Na 6 weken op de PAAZ opgenomen te zijn heb ik de cursus alcohol de baas gevolgd. Hierna 1 1/2 jaar niet gedronken, helaas najaar 2017 weer af en toe gaan drinken in het weekend. Dit werd meer en meer, zoveel dat mijn omgeving er last van kreeg. Graag wil ik ondersteuning om dit gedrag te doorbreken. Met vriendelijke groet, 12 juni 2018 bewerkt door Krikje Naam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2018 welkom op dit forum. Er is veel steun hier te krijgen. Wat is je plan nu? Ben je al gestopt? Succes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2018 Hallo Erik , wij zijn hier allemaal ervaringsdeskundig zal ik maar zeggen. We zijn er allemaal geweest de 1 was al eerder bij de bodem , de ander daar nog voorbij. Jij bent er ook al geweest en het is dus toch weer fout gegaan. Daar zijn er hier ook meerdere van . Het samen delen van ervaringen en steunen, zie ik als een enorme steun in mijn ADB proces. Het dan wel zaak hier actief bezig te zijn. Je word dan al snel 1 van ons . Zoals @kruidenthee67 zegt : je moet het zelf doen , niet alleen . Dag voor dag , de eerste niet nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2018 Hoi Erik en welkom, wat is je plan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2018 Welkom Erik, benieuwd hoe je het gaat aanpakken...succes in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 3 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2018 Welkom hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Krikje Geplaatst 12 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2018 Hartelijk bedankt allemaal voor de ondersteunende reacties. Zit nu ruim een week zo af en toe een beetje te kijken wat er allemaal gebeurd op dit forum, maar zie helaas nog niet wat de toegevoegde waarde voor mij kan zijn, of mijn toegevoegde waarde aan andere forumleden. Wie kan mij op weg helpen op dit forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klaske Geplaatst 12 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2018 Welkom Krikje, De toegevoegde waarde hier is: steun zoeken als je het moeilijk hebt, afleiding door alle draadjes te lezen, vragen kunnen stellen waarop andere mensen misschien tips en raad geven, en dat alles anoniem en 24/7! Oke, misschien reageert er niet per direct iemand, maar er zitten hier wel veel mensen die tegen hetzelfde aanlopen als jou, of jaren geleden hebben meegemaakt en daar nu goed mee om kunnen gaan. Succes!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2018 Ik heb veel gehad aan de dagdraad (onder ditjes en datjes) en nog steeds. Daarnaast fungeerde mijn eigen draad als een soort dagboek. Van de verhalen van anderen leerde ik. Als je deelt krijg je reacties die je verder helpen zo is mijn ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 13 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2018 Welkom Krikje! Door op te schrijven hoe jouw proces verloopt ben je er toch bewuster mee bezig, is mijn ervaring. En doordat het in "vruchtbare aarde' valt, geeft het ook nog steun. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Garuda Geplaatst 13 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2018 Hoi Kirkje, welkom hier! De toegevoegde waarde van dit forum voor mij persoonlijk is herkenning en een stukje erkenning. Ga de dialoog aan, wees eerlijk en open. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden