Spring naar bijdragen

Zondag 3 juni 2018

Gast

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, 

Straks toch naar mijn moeder, maar wel met valys, en niet zo lang. Ik verwacht rond half vier weer thuis te zijn, en neem leesvoer mee voor in de taxi. Dus een compromis. Goed voor mezelf zorgen. En daar hoort dus ook vandaag het dagpact bij. 

Dagpact:

lente

fijne zondag allemaal.

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Lente,

Fijn hé Valys? Ik realiseer me zo vaak dat ik echt dankbaar en gelukkig ben dat ik daar gebruik van mag maken.

Vandaag ga ik op een markt staan met gemaakte spullen van de dagbesteding. Hoop dat we veel verkopen zodat we weer veel goeie dingen kunnen doen met het geld.

Later allemaal.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen

Na een lange periode van zeer slecht slapen, slaap ik goed. Zou de jetlag me gereset hebben? Minider stress? Hormonen die bedaard zijn? Geen idee....

Nachten van een uur of 8...uitslapen...ik weet niet wat me overkomt. Ik geniet er maar van...merk dat het me goed doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Er zat dus wat in de lucht vannacht en dit keer ten goede. Ook hier goed geslapen heerlijk! Nu vol goede moed een vreselijke rommelkast aan het opruimen. Vriendlief zie ik niet vandaag, die heeft een familiedingetje. Wel helaas een drankdroom gehad dat was al een tijdje geleden. Maar goed hoort erbij denk ik dan maar. Was niet heel erg want in mijn droom heb ik niet gedronken. Hoopvol dus. In het echte leven trouwens ook nog steeds niet gelukkig. Nog steeds met dank aan mijn sponsor die er nog steeds altijd voor me is.

Fijne dag iedereen.:rose:

Veel plezier bij jouw moeder @Lente

Fijn @kruidenthee67 Ik hoop voor je dat het zo blijft.

Succes met de verkoop @bolletje

Veel plezier bij jouw ouders @Lika

Lekker douchen @Lars:)

Nog plannen @Kohtje ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Gypsy, lief dat je 't vraagt. Nee, vandaag geen plannen. Gewoon een lekker kabbelzondagje.

Ik dacht eerst te lezen dat je, met dank aan je sponsor, nog steeds niet gelukkig was in het echte leven.. snapte het even niet meer want
je komt juist zo gelukkig over de laatste tijd. Maar ik las het verkeerd, gelukkig.

Vorig jaar had ik het ook een tijdje, nu weer.. zit op internet van alles te bekijken over snorscooters. Vorig jaar kwam 't er niet van,
dit jaar waarschijnlijk ook weer niet. Ik denk dat het gewoon een weersverschijnsel bij mij is. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, weet je, als we al eens gaan toeren, dan is het met de Dyane. Bij mooi weer dakje opgerold, hondjes kunnen mee, dus een snorscooter
zal niet veel gebruikt worden. Maar ik vind ze wel leuk en het lijkt me wel lekker. En een beetje mijmeren is ook niet verkeerd op z'n tijd. Toch?:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ook nog 'op onderzoek' uitgeweest naar elektrische scooters. Maar die staan me nog teveel in de kinderschoenen, zeg maar.
En de actieradius is voor de meeste nog altijd een probleem. Óf het prijskaartje dat er aanhangt als ze een groter bereik hebben...
Nou ja, wat ik al zei, het is een beetje dagdromen. Dus ik neem mezelf hier niet 100% serieus in. En de kabbelzondag is ondertussen
ook al weer op de helft.. ;)

Zo nog even met m'n vrouw de stad in. Lopend. 't Is koopzondag hier. Verder niet echt iets nodig, maar 'ouderwets' kuieren door de stad.
Is toch altijd leuker als de winkels op zijn. Een (binnen)stad met gesloten winkels is altijd zo desolaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dat is wel het probleem met electrische met daarbij dat ik ze best link vind. Je hoort ze niet aankomen schrik me altijd rot. 

Even lekker de stad in ook leuk. Ik zit met een berg rotzooi in mijn woonkamer wat kan er veel in een kast zitten! Vooral veel zooi:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@fleurtje Mijn eerste courgettebrood zit in de oven. Moest aan je denken. Nu moet het nog wat worden:) En ik hoop ook dat het wat wordt, want ik heb vreselijk veel troep gemaakt en de magnetron vol met gesmolten boter weten te krijgen....lang verhaal....

Ouders zijn ouder dan ooit en vinden het zwaar. Wel leuke foto"s gemaakt van mijn vader en mij en van mijn moeder en mijn oudste.

Ik zat van alles te denken, leuk en minder leuk, maar toen bedacht ik me dat ik niet boos meer ben. Die enorme woede (aangewakkerd door drank ook natuurlijk regelmatig) is weg. Dat venijnige, verongelijkte. Foetsie. Dat is fijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb lekker gekookt. Op de één of andere manier wel een paar ‘misschien kan ik nu wel weer gewoon eentje drinken, want dat zou zo prettig/gezellig zijn’ momenten gehad. Dat ik niet zo hard en streng voor mezelf moet zijn, dus wel weer.... 

In goede banen weten te leiden. Het blijft dus soms opkomen, opeens. Mhmmmmm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...