Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ja, strak denken. Dat drinken niks oplost, ook al voelt het nu wel zo. Strak denken, dat drinken de problemen juist veroorzaakt, al voelt het nu niet zo. Dat soort denken.

Geplaatst

Die zijn thuis, denk zo ongeveer in bed ook. Durf niet te bellen ook daarheen, dan hoort ze dat de wat is en dat wil ik niet. Gewoon echt niet. 

Geplaatst
Zojuist zei lady jane:

en niet wachten tot het middernacht is Quinn

voor nachtmensen hoort die bij de voorafgaande dag;)

Dank je Jane, voor het afkappen van die excuus route. Serieus, dag optie. Net of er een wissel werd omgezet daarmee.

Geplaatst

Nee zeg alsjeblieft, laat je door mij niet uit je bed houden. Nergens voor nodig. Morgen lees ik die pokkebrief nog eens goed en dan stel ik een dramatisch weerwoord op met zoveel hoogdravende zinnen en chique woorden dat ze alles weer intrekken. Ofzo. Want op bluf komen we er altijd. Altijd.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Quinn:

Nee zeg alsjeblieft, laat je door mij niet uit je bed houden. Nergens voor nodig. Morgen lees ik die pokkebrief nog eens goed en dan stel ik een dramatisch weerwoord op met zoveel hoogdravende zinnen en chique woorden dat ze alles weer intrekken. Ofzo. Want op bluf komen we er altijd. Altijd.

En dan lekker nuchter zonder hoofdpijn moet even mijn avond gedoe doen  ben er zo weer

Geplaatst

* heb m'n tanden niet voor niks. Het gaat mooi niet gebeuren dat dit een  selffulfilling prophecy wordt.

Ja, graag een Nachtpact.

Nachtpact:

Quinn

Geplaatst

Jullie zijn lief. Veel te lief ook want nou jank ik daar weer om. Top. Ik ga zo wat slaappillen zoeken hier, die zijn er nog wel en dan ben ik in een zwart gat vannacht. Ook niet mijn eerste keus, maar alles beter dan gaan drinken. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...