Quinn Geplaatst 27 april 2018 Rapport Geplaatst 27 april 2018 Ja, strak denken. Dat drinken niks oplost, ook al voelt het nu wel zo. Strak denken, dat drinken de problemen juist veroorzaakt, al voelt het nu niet zo. Dat soort denken.
Lars Geplaatst 27 april 2018 Auteur Rapport Geplaatst 27 april 2018 Op de 1 of andere manier afleiding zoeken liggen de kinderen al in bed? Spelletje doen met ze of zo
lady jane Geplaatst 27 april 2018 Rapport Geplaatst 27 april 2018 en niet wachten tot het middernacht is Quinn voor nachtmensen hoort die bij de voorafgaande dag
Quinn Geplaatst 27 april 2018 Rapport Geplaatst 27 april 2018 Die zijn thuis, denk zo ongeveer in bed ook. Durf niet te bellen ook daarheen, dan hoort ze dat de wat is en dat wil ik niet. Gewoon echt niet.
Quinn Geplaatst 27 april 2018 Rapport Geplaatst 27 april 2018 Zojuist zei lady jane: en niet wachten tot het middernacht is Quinn voor nachtmensen hoort die bij de voorafgaande dag Dank je Jane, voor het afkappen van die excuus route. Serieus, dag optie. Net of er een wissel werd omgezet daarmee. lady jane reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 27 april 2018 Rapport Geplaatst 27 april 2018 Hmm ja, dat wel, maar blijf niet te lang lastig vallen hoor.
Lars Geplaatst 27 april 2018 Auteur Rapport Geplaatst 27 april 2018 Hier is het forum voor Quinn al moet ik tot morgenvroeg hier zitten
Lars Geplaatst 27 april 2018 Auteur Rapport Geplaatst 27 april 2018 We kunnen ook nog een nachtpact maken Quinn reageerde hierop 1
Gypsy Geplaatst 27 april 2018 Rapport Geplaatst 27 april 2018 We zitten allemaal met dezelfde reden hier dus het is geen lastig vallen. Het drammerige kind in je wil nu zijn zin geef dat niet stop hem in de box.
Quinn Geplaatst 27 april 2018 Rapport Geplaatst 27 april 2018 Nee zeg alsjeblieft, laat je door mij niet uit je bed houden. Nergens voor nodig. Morgen lees ik die pokkebrief nog eens goed en dan stel ik een dramatisch weerwoord op met zoveel hoogdravende zinnen en chique woorden dat ze alles weer intrekken. Ofzo. Want op bluf komen we er altijd. Altijd. Lars reageerde hierop 1
Lars Geplaatst 27 april 2018 Auteur Rapport Geplaatst 27 april 2018 1 minuut geleden zei Quinn: Nee zeg alsjeblieft, laat je door mij niet uit je bed houden. Nergens voor nodig. Morgen lees ik die pokkebrief nog eens goed en dan stel ik een dramatisch weerwoord op met zoveel hoogdravende zinnen en chique woorden dat ze alles weer intrekken. Ofzo. Want op bluf komen we er altijd. Altijd. En dan lekker nuchter zonder hoofdpijn moet even mijn avond gedoe doen ben er zo weer
Quinn Geplaatst 27 april 2018 Rapport Geplaatst 27 april 2018 * heb m'n tanden niet voor niks. Het gaat mooi niet gebeuren dat dit een selffulfilling prophecy wordt. Ja, graag een Nachtpact. Nachtpact: Quinn
Sensitief Geplaatst 27 april 2018 Rapport Geplaatst 27 april 2018 Top @Quinn! Niet toegeven! Jij bent sterker
lady jane Geplaatst 27 april 2018 Rapport Geplaatst 27 april 2018 3 minuten geleden zei Lente: Nachtpact Quinn lente Jane
Gypsy Geplaatst 27 april 2018 Rapport Geplaatst 27 april 2018 Nachtpact Quinn lente Gypsy Jane lady jane reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 27 april 2018 Rapport Geplaatst 27 april 2018 Quinn, ik ben er ook nog wel even denk ik. Voel me wakker, omdat ik om zes uur in slaap was gevallen...
Sensitief Geplaatst 27 april 2018 Rapport Geplaatst 27 april 2018 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Lika: Nachtpact Quinn lente Gypsy Jane Lika Sensitief 27 april 2018 bewerkt door Sensitief
Quinn Geplaatst 27 april 2018 Rapport Geplaatst 27 april 2018 Jullie zijn lief. Veel te lief ook want nou jank ik daar weer om. Top. Ik ga zo wat slaappillen zoeken hier, die zijn er nog wel en dan ben ik in een zwart gat vannacht. Ook niet mijn eerste keus, maar alles beter dan gaan drinken.
Gypsy Geplaatst 27 april 2018 Rapport Geplaatst 27 april 2018 Beter die pillen dan drinken ja. Trusten dan maar. Morgen is een nieuwe dag.
reboot Geplaatst 27 april 2018 Rapport Geplaatst 27 april 2018 8 minuten geleden zei Gypsy: Nachtpact Quinn lente Gypsy Jane Reboot
Lars Geplaatst 27 april 2018 Auteur Rapport Geplaatst 27 april 2018 Nachtpact Quinn lente Gypsy Jane Reboot Lars
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden