Spring naar bijdragen

Dinsdag 24 april 2018

Lars

Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei Senna33:

Ik heb een poets-tic ;)

Kan me niet inbeelden hoe dat is.. ja, dodelijk vermoeiend.. dat beeld krijg ik er bij.
Vanuit dat idee wens ik je sterkte, Senna.
Zo zie je maar dat er veel overeenkomsten zijn tussen 'ons forummers', maar toch ook wel significante verschillen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel succes @spirit. @Senna33 Ik hou vandaag een luie dag. Gister veel gedaan. Alleen nu wat computerklusjes en zo direct wat wandelen met het hondje.

ik had voor mijn vakantie al het pension vlakbij mijn oude woonplaats voor  het hondje geregeld, maar ik had er helemaal geen goed gevoel bij. De mensen zijn op leeftijd en stoppen er in augustus ofzo mee. Kennelijk hebben ze er nu al geen zin meer in. Behalve met uitlaten zou het hondje alleen in een hokje in een bijgebouw zitten, zo bleek nu , toen ik ze vandaag afbelde. De man deed ronduit onbehouwen. 

Want gisteren heeft een oudere vriendin aangeboden haar in haar huis te verzorgen willen. Een schat van een vriendin die zelf ook altijd honden heeft gehad. Ik ben erg blij dat ik dit aanbod kreeg, want het zat me ( terecht, zo blijkt nu) helemaal niet lekker. De man deed ook al raar toen hij bij aanmelding vroeg of ze nog getrimd moest worden en ik vertelde dat ik daar nu een adres in de buurt voor heb. Daar was hij gepikeerd over toen. Soms krijg je een voorgevoel bij iets dat het niet goed zit, en dathad ik dus terecht. 

Ik ben erg opgelucht dat ze nu naar de vriendin mag. Ik stond al bijna op het punt de hele vakantie te annuleren. Vannacht echt liggen malen. Omdat vriendin al wat ouder is heb ik wel evt een reserveadres. 

Poeh, enorm opgelucht. Ik ga verder een kalme middag houden. Ik ben een beetje suf van die tramadol, dus kalm aan , maar ga wel afleiding zoeken in leuke dingen vanmiddag. Moest ik ff kwijt. Gelukkig was ik er niet door getriggerd, das dan weer mooi! Ik leer het nog es:) met hondje maar eens gewoon genieten van een leuke middag samen! 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed gedaan, Lente. Jij vakantie, hondje ook vakantie.
Onze honden gaan meestal mee, maar zoals vorig jaar dat we naar Portugal gingen, hadden we een betrouwbaar (bekend uit het verleden) adres voor onze honden.
Dit jaar laten we onze vakantie afhangen van hoe onze oudste hond er op dat moment aan toe is. Ze gaan sowieso mee met de camper, maar het
waarheen en hoe ver weten we nog niet. In elk geval gaan ze niet in een pension dit jaar, dat willen we dat ouwetje niet meer aandoen. En de beheerster van het pension
ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Kohtje:

. Jij vakantie, hondje ook vakantie

Zo is dat, Kohtje. Ze was er wel eerder geweest bij ziekenhuisopnames .maar er waren steeds meer signalen die me niet blij maakten. Het zat me dan ook enorm dwars. Juist door veel zkh opnames heeft ze verlatingsangst gekregen en zoals nu bleek hoe ze het daar zou hebben , zou dat een vreselijke tijd voor haar worden.  Ik ben zo blij dat de vriendin haar die week in huis neemt. Hondje voelt zich daar ook altijd erg op haar gemak. Nu durf ik pas echt te genieten van het vooruitzicht van deze bijzondere en aangepaste vakantie.  

Zo, en nu aan de wandel,  in slow motion , maar toch;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kohtje denk gewoon grieperig. Zoveel ijs eet ik nu ook weer niet en met warm weer is vooral waterijs favoriet. Heb @spirit ook gezien vind het niet mooi veel te lang aan 1 kant maar ach wat maakt het uit als @spirit het maar mooi vind. Niet naar dagbesteding geweest men vond het verstandiger om een dagje hier nog te blijven. Eerst pissig om de bemoeizucht daarna toch nog tijdje geslapen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Bor:

Zo, ik denk ik vandaag maar eens ga douchen en aankleden.

En dat zonder tramadol, och....

Haha,

:D

dat douchen en aankleden had ik voor het innemen van die zooi al gedaan. Wat een zooi is het eigenlijk. Ik neem het is echt maar zelden, en das maar goed ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lente:

Verslapen als je geen afspraken had is niet erg toch? Hier ook een slaapochtendje. Nou ja, slaperig van tramadol dan. ;)

ik ga eens wat doen. Afleiding zoeken helpt beter. 

2 uur geleden zei Senna33:

@Quinn dat vind ik niet zo gek. Ik bedoel, ik stond op toen jij ging slapen 

Tja, helaas was het idee dat ik om tien uur op m'n werk zou zijn. Nou ja, ietsjes later dus. Niks meer aan te doen. Nu even pauze en dan straks nog een paar uur doorpakken. Gewoon niet gaan drinken maar zonder dat moed houden. 

Hoe ging de intake @spirit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, heftig spul. En alleen voor als het echt niet gaat. En dat was nu het geval. Ik heb een hoge pijngrens inmiddels, maar soms is het too much. En dan red ik het even niet met de dagelijkse dosis paracetamol.  Dus ik zweef door het pandje. ;). Een uiterst vervelende bijwerking van die meuk. Nou ja, achter mijn laptopje en mn haakwerkje kan ik weinig kwaad enik drink niet! :D

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spirit:

Is dat niet precies wat je wilt Lente? Je een beetje zweverig voelen?

Zou het zomaar kunnen, dat dat spul ook verslavend werkt? Ook een soort roes geeft?

Mijn man gebruikte het toen en het is idd best sterk spul!

Nee, Spirit dat is zelfs het laatste wat ik wil. Ik vind het namelijk een  uiterst vervelende bijwerking. Ik zit nu juist bepaald niet te wachten op zweverigheid, soort roes of dergelijke. Veel te blij met helder zijn. En vandaag weer ervaren dat dit overdag heel erg vervelend is. Extra vervelend. Weer geleerd. Maar het is een noodgreep voor als het echt onhoudbaar is. Ik bespreek dit ook morgen extra bij de oncoloog en donderdag bij het revacentrum. Want.. Niet fijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spirit:

Maar goed. Net terug van Antes. Alles zo'n beetje globaal verteld. Ze komen donderdag met een behandelplan.

Fijn, dan weet je ook snel meer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei NickyLJ80:

Zo, vakantie :D

Zag een beetje tegen deze dag en gisteren op en nu is het alweer klaar. En 14 mei pas weer aan het werk. Pure luxe dus!

Geniet van je vrije dagen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg blij dat hondje een goede, liefdevolle opvang krijgt met mijn vakantie. Een vakantie die nu pas voorpret geeft. Dat zegt voldoende. Dat maakte onze dag goed vandaag.

minder blij met de beroerde bijwerking van de tramadol. Ik kon geen kant op vanmorgen, maar ga het ( weer, voor de tigste keer) bespreken bij de oncoloog morgen. Donderdag advies bij het revacentrum vragen hierover en volgende week staat op mijn verzoek een medicatiebespreking gepland bij de huisarts. Ik vind de bijwerking niet zo acceptabel. Maar niet op of om kunnen is ook belabberd. Zelfs de rollator ging niet. Dus opnieuw bespreken. Eerder had ik morfine. Had ik ook geweigerd. Dit ook. Ik gooi zowel het zkh als de reva en ha in de strijd. Ze mogen weer ff meedenken;). Ik ben juist vanwege het feit dat ik een alcoholist ben uiterst terughoudend met medicatie, maar wederom liep ik aan tegen dit dilemma.

En wel blij met het besluit me voor het jaarpact te melden. Durfde ik tot nu toe niet. Nu wel. Stapje verder. 

En dank je wel @spirit dat je mij hier op wees. Ik moet/ wil enorm oppassen. Ik eet niet eens een bonbon befobbeld. :)

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Bor:

Oh nee zo las ik je totaal niet @Lentedat je het misschien prettig zou vinden die tramadol. Absoluut niet zelfs.

Waarom zeg je dat @spirit?

Ik moet eerlijk toegeven dat ik vanmiddag een gevoel van verheerlijken kreeg bij het uitleggen hoe het voelde hoe de tramadol voelde. Ik kreeg zelfs lichte trek naar hoe beroerd het was naar medicatie eventueel icm alc. Daar schrok ik wel even van.. Heb ik nooit meer gehad., dacht dat dat wel klaar was. 

Maar dat is ik hé. Heeft niks met jullie uit te staan. Helemaal niks. 

He bah, @Bor, ik heb jou dus  getriggerd door mijn verhaal? Das het laatste wat ik wil. Met peren... Nooit mijn bedoeling.

Oeps. 

Hondje en ik gaan vrij vroeg " wandelen" , nou ja , wat er voor door gaat. Ik vind het altijd balen voor haar als ik ff minder " kan" . Ze spiegelt best wel , tja.  Hondje gaat dan ook rottig lopen. De troela. Maar een lieve troela. We komen er samen heus wel

Dag 49. Dat dan weer wel. Beetje trots. En ik ga nog lekker een bermuda ofzo bestellen voor de vakantie. Leuke klus:D. Zin in... En inmiddels is die rotpil aardig uitgewerkt. Pfff. 

Iedereen een mooie avond. Ik meld me vast succesvol af, ondanks het gezweef van de tramadol:face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Quinn:

Uiteindelijk toch nog een redelijke werkdag gemaakt. Net thuis, pot koffie klaar en nog mooi een uurtje alleen, dus tijd om wat bij te lezen.

Nou, gelukkig maar, @Quinn. Lees lekker. Ik lees ook veel en graag! Heb een goede avond ( en droog? ) hoop ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Quinn:

@Lente graag en veel, maar vaak ook werkgerelateerd. In dit geval doelde ik op het forum wat bijlezen. De dag vooralsnog droog doorgekomen, maar denk aan de beer en de huid. Nooit te vroeg juichen.

Doe je dan met mij mee ook de avond tot droog te verklaren? Ja ook werk gerelateerd las ik heul veul..... Helaas is dat voorbij, alhoewel ik nog steeds werkgerelateerde literatuur lees. De belangstelling is er nog steeds volop.

geen huid verkopen en knuffelen met die beer. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...