Spring naar bijdragen

Dinsdag 24 april 2018

Lars

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei Quinn:

Sorry @Lente maar ik bind me niet aan beloftes die ik wellicht niet na kan komen. Vandaag is tot zover gelukt en dat vind ik al best wat. Waarmee ik niet bedoel te zeggen dat de fles al klaar staat trouwens, het voornemen staat er zeker.

Dat is in elk geval super eerlijk. Dat waardeer ik. En ik hoop natuurlijk dat je je aan je voornemen vasthoudt. Wie ben ik, met die vele terugvallen, om daar wat op te zeggen. Echt niet. Ik heb totaal geen recht van spreken, vind ik. Beetje verl missers enzo gehad. Dussssss....

Je bent een mooi mens! Maar je staat toch op het dagpact? Is dat voor jou dan geen belofte? ( naar jezelf toe en naar mede forummers?) 

@spirit oeps,  en geen pijn? Dat ken ik niet. Niet meer allang, maar t was inderdaad even een stuk minder rottig, maar of dat het nou waard was? Kweenie! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Quinn:

Ja, het dagpact vind ik zeker een belofte, een belangrijke zelfs die ik ook niet licht aan ga. Soms gaat het alsnog fout ook, of eigenlijk, ga ik dus de fout in. Dat is klote, maar het gebeurt. Twee van die beloftes is me te veel.

Ik snap je! Heb een goede avond verder. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenacht mensen. Droge avond, ik zit nog even met mijn hondje op de bank met een kop thee. En dan pitten! Wandeltje ( tje) gedaan en nu ff niks meer. Wat is mijn hondje toch een droppie en wat ben ik blij met de beslissing w.b. Dat pension en het aanbod van de vriendin! Wat zijn er toch ook lieve mensen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond, kan mij ook droog afmelden. Vandaag was dag 10, begin is er weer. 

Vanmiddag aanwezig bij de diploma uitreiking van een leerling van mij die ik begeleid heb. Natuurlijk dienbladen vol met drank en heel schaars wat andere sapjes. Appelsap etc zat ook in wijnglazen. Kon echt niet het verschil zien. Heb wel 5 keer gevraagd wat wijn was en appelsap. De mevrouw dacht dat het appelsap was, zegt ze proef het anders even.... Ik die aan de refusal zit ging dat natuurlijk niet doen. Toen maar gewoon koffie genomen. Had ze nog commentaar op. Kun je niet mee proosten zei ze... Duh! En of ik geproost heb, was echt geïrriteerd door die opmerking. Heb geproost met die koffie tegen een wijnglas aan met de opmerking dat ik iig een fris hoofd vanavond heb. Had ze geen antwoord op. Arme mens zal wel gedacht hebben... Haha. Kwam even iets te dichtbij, hoop in de toekomst iets milder over te kunnen komen maar nu kon ik het even nog niet.

Heerlijk Nicky geniet van je vakantie!

Slaap lekker zo/straks! Ik slaap kort maar wel kwalitatief erg goed. Blij mee en vooral opstaan zonder kater. Maakt het zoveel lichter voor mij. Het is het waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...