Spring naar bijdragen

ONZE HUISKAMER 18-4-2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal ik kom jullie even een :sun: brengen met een boterham en thee, op bed, en dan als de donder het bed uit, 't wordt mooi weer.:D

Zo weer naar de dagbesteding, en morgen een m.r.i scan. Zal zo blij zijn als ik weet waar die vervelende pijn aan m'n pols van komt.

Ik hoop dat jullie vandaag lekker van de zon kunnen genieten. Jesh. leg je spruitje ook lekker buiten vandaag?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Vannacht een keer 4 uur vast achter elkaar geslapen. Daarna nog 3 uur gesoest. Ben ik blij mee. Mijn vriend is net de deur uit en de meiden slapen nog. Ik lig dus even te surfen in bed.

Gisterenmiddag na het werk heb ik 1.5 uur op de bank gelegen en niks gedaan. Een half uur echt mijn ogen dicht gehad en de rest van de tijd ook een beetje geiinternet. Wie had een maand geleden gedacht dat mijn onrustige lichaam 1.5 uur niks kon doen. 

Houd vol @MyBattle! Laat je adviseren door ervaringsdeskundigen. Uiteindelijk wordt het beter en ga je een prachtige benzovrij leven tegemoed! 

Geniet van de zon, mensen. Ik hoor er een wakker worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry gepost in de huiskamer van gister...

@Kannietmeer Bedankt voor je bericht! Bedankt voor je begrip, en bedankt dat jij je gaat inzetten voor mensen als benzo coach want dat is iets wat er dus blijkbaar niet is of bijna niet is in ons land. 

Op dit moment slik ik tabletten van 1mg per stuk. Ik neem er in de ochtend 2 omdat dan mijn angst altijd het sterkst is. Tot voorkort nam ik dan rond 1-2 uur smiddags nog een 1mg tablet en dan rond 17uur nog 1. Die laatste heb ik nu een kwart vanaf gehaald. Mijn angst en onrust en klachten nemen in de avond altijd af. Ook slik ik helaas nog 50mg quitiapine XR in de avond ook voorgeschoteld toen ik in crisis zat en daardoor slaap ik wel goed. Zonder sliep ik al ook wel goed, slapen was nooit een probleem maar ik wil daar nu maar even niet aan rommelen. Volgens de arts toen had ik dan waarschijnlijk minder pammetjes nodig :( en kon ik sneller stoppen... Dat is dus wat voor artsen ik mee te maken heb.

Voorheen slikte ik sochtends 2,5 mg dus daar is ook wel iets vanaf dus ik bouw niet alleen de laatste dosis af. Tot nu toe gaat het redelijk kwa afbouw maar omdat er zoveel stress bij komt maakt het dat het extra zwaar maakt.

Ik heb dus gister een hele lading negativiteit over me heen gekregen van mijn moeder waardoor ik me vandaag weer angstig voel en ook heel alleen. Ik zou heel graag begeleiding willen maar ook iemand waar ik mee kan praten als ik het zo zwaar heb en iemand die begrip toont ipv mij een schuldgevoel geeft en kwaad op mij wordt. Dezelfde moeder stond erop dat ik naar een psychiater ging, was voor het slikken van medicatie en zei ook dat ik de ssri maar een kans moest geven. Ik vertrouwde daarop maar uiteindelijk was dat geen  goede keus en nu dat ik van die ssri afbouw ook weer narigheid heb moet ik het maar weer alleen doostaan. en is er geen greintje medeverantwoordelijkheid. Dat wordt onder het kleed geveegd.

Ik voel me op dit soort momenten en zoals vandaag hopeloos en vraag me dan soms wel af of ik het ga halen. Als er dag in dag uit een nieuw probleem de kop op steekt vergt het alles wat ik in mij heb. Ik ben 33 jaar en heb al erg lang last van depressiviteit maar dit is gewoon op een heel ander level. Iedere hulp of tip die je mij kunt geven neem ik graag aan! 

Bedankt!

Mijn huidige medicatie is dus,

3,75 mg lorazepam verdeeld over 3x

5mg paroxetine 1x Rond 12:00

50mg Seroquel XR 21:00-22:00 voor het slapen gaan.

bewerkt door MyBattle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En toen was het al weer middag... Goedemiddag lieverds!! 

@MyBattle je krijgt een dikke knuffel van me! Het is zwaar, maar je doet zo ontzettend je best. Wees niet te hard voor jezelf lieverd!

 

Ik zit sinds maandag op 20 mg oxa voor de nacht (i.pl.v 25) en halverwege de nacht ook 20 mg (i.pl.v 25 mg) en dat gaat best goed. In de loop van de middag word ik onrustig en neem ik er 1 van 10 mg en daar red ik het mee tot ik naar bed ga (rond 22.00u) Gisteren had ik verder een goede dag. Nadat ik dat gedoe in het ziekenhuis had gehad, ben ik snel een boodschapje gaan doen. Thuis gekomen en verder NIKS gedaan. Op de bank hangen, beetje computeren, tv kijken. Eind van de middag naar mijn vriend gegaan met de kids en daar gegeten. (stok achter de  en deur, want anders zorg ik echt te slecht voor mezelf, niet voor de kids hoor!) (ze zijn overigens , 13,17 en 19. 3 dames in de pubertijd, maar dat gaat goed) 

Ben tot half 10 bij mijn vriend gebleven en toen naar huis gegaan. Ik was echt OP! In bed gestort en tot half 3 geslapen. Dat lijkt nu een beetje een nieuw ritme te worden. Ik val rond 23.00 in slaap en word rond half 3 wakker. Even eruit, plasje doen en water drinken (hebben jullie 's nachts ook zo'n droge mond?) en dan draai ik me om en slaap een uurtje of soms anderhalf. Dan neem ik de overige oxa (20mg) in met de zopiclon waar ik deze week ook een kwartje af heb gehaald. De rest van de nacht slaap ik korte slaapjes en droom ik veel, maar ik slaap meer dan ik de afgelopen maanden gedaan heb, dus ik ben hier heel blij mee :-)

Wat ik wel gek vind is dat ik de ene dag ontzettend last heb van de ontwenningsverschijnslen en de andere dag amper tot niks (zoals gisteren bijvoorbeeld.) Voelde me echt goed. 

Vanochtend rond 9 uur mijn bed uit gekropen. Voelde me nog erg brak. Ging opeens de deurbel.... Stond mijn vriend voor de deur (was z'n sleutel vergeten ;-)) Hij kwam me nog een kus geven en een kopje koffie drinken, omdat hij voor zijn werk een paar dagen in het buitenland zit. Dat deed me zo goed! De lieverd! Heb zoveel steun aan hem. (Geen ouders en familie waar ik op terug kan vallen. Lang verhaal, naar verleden. Alle contacten verbroken) Dus dat ik hem heb is echt goud waard!!

Ik heb een wasje gedraaid, vloer gezogen en gedweild, gedoucht en opeens is het 12 uur...... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mybattle, ik begrijp je zo goed, het duurt bij de mensen vaak te lang deze shit, ik weet zeker dat KNM jou kan begeleiden in afbouwen, helaas kan ik je op dat gebied niet helpen ik ben ct gestopt na 5 weken  zo ziek van oxzazepam. Vertrouw op het forum die hebben het allemaal aan de lijve ondervonden, je kan je omgeving niet eens kwalijk nemen het gevoel is ook niet over te brengen, lieverd het komt goed, wat doe jij je best!!!! Knuffel guusje

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kaida74:

En toen was het al weer middag... Goedemiddag lieverds!! 

@MyBattle je krijgt een dikke knuffel van me! Het is zwaar, maar je doet zo ontzettend je best. Wees niet te hard voor jezelf lieverd!

 

Ik zit sinds maandag op 20 mg oxa voor de nacht (i.pl.v 25) en halverwege de nacht ook 20 mg (i.pl.v 25 mg) en dat gaat best goed. In de loop van de middag word ik onrustig en neem ik er 1 van 10 mg en daar red ik het mee tot ik naar bed ga (rond 22.00u) Gisteren had ik verder een goede dag. Nadat ik dat gedoe in het ziekenhuis had gehad, ben ik snel een boodschapje gaan doen. Thuis gekomen en verder NIKS gedaan. Op de bank hangen, beetje computeren, tv kijken. Eind van de middag naar mijn vriend gegaan met de kids en daar gegeten. (stok achter de  en deur, want anders zorg ik echt te slecht voor mezelf, niet voor de kids hoor!) (ze zijn overigens , 13,17 en 19. 3 dames in de pubertijd, maar dat gaat goed) 

Ben tot half 10 bij mijn vriend gebleven en toen naar huis gegaan. Ik was echt OP! In bed gestort en tot half 3 geslapen. Dat lijkt nu een beetje een nieuw ritme te worden. Ik val rond 23.00 in slaap en word rond half 3 wakker. Even eruit, plasje doen en water drinken (hebben jullie 's nachts ook zo'n droge mond?) en dan draai ik me om en slaap een uurtje of soms anderhalf. Dan neem ik de overige oxa (20mg) in met de zopiclon waar ik deze week ook een kwartje af heb gehaald. De rest van de nacht slaap ik korte slaapjes en droom ik veel, maar ik slaap meer dan ik de afgelopen maanden gedaan heb, dus ik ben hier heel blij mee :-)

Wat ik wel gek vind is dat ik de ene dag ontzettend last heb van de ontwenningsverschijnslen en de andere dag amper tot niks (zoals gisteren bijvoorbeeld.) Voelde me echt goed. 

Vanochtend rond 9 uur mijn bed uit gekropen. Voelde me nog erg brak. Ging opeens de deurbel.... Stond mijn vriend voor de deur (was z'n sleutel vergeten ;-)) Hij kwam me nog een kus geven en een kopje koffie drinken, omdat hij voor zijn werk een paar dagen in het buitenland zit. Dat deed me zo goed! De lieverd! Heb zoveel steun aan hem. (Geen ouders en familie waar ik op terug kan vallen. Lang verhaal, naar verleden. Alle contacten verbroken) Dus dat ik hem heb is echt goud waard!!

Ik heb een wasje gedraaid, vloer gezogen en gedweild, gedoucht en opeens is het 12 uur...... 

 

Wat een heerlijk positief bericht Kaida! Echt helemaal niet verkeerd. Ga zo door!  Dat je soms wel en soms geen klachten hebt, is zeer typerend voor benzo ontwenning. Je  gaat op en neer. Ze noemen het in het engels: windows en waves. Soms lijk je ineens klachten vrij. Geniet van die momenten zou ik zeggen. De klachten kunnen daarna weer helemaal terugkomen ook. Niets aan te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei GUUS:

Mybattle, ik begrijp je zo goed, het duurt bij de mensen vaak te lang deze shit, ik weet zeker dat KNM jou kan begeleiden in afbouwen, helaas kan ik je op dat gebied niet helpen ik ben ct gestopt na 5 weken  zo ziek van oxzazepam. Vertrouw op het forum die hebben het allemaal aan de lijve ondervonden, je kan je omgeving niet eens kwalijk nemen het gevoel is ook niet over te brengen, lieverd het komt goed, wat doe jij je best!!!! Knuffel guusje

 

Dank je Guus voor je vertrouwen ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Jeshen:

Goedemorgen!

Vannacht een keer 4 uur vast achter elkaar geslapen. Daarna nog 3 uur gesoest. Ben ik blij mee. Mijn vriend is net de deur uit en de meiden slapen nog. Ik lig dus even te surfen in bed.

Gisterenmiddag na het werk heb ik 1.5 uur op de bank gelegen en niks gedaan. Een half uur echt mijn ogen dicht gehad en de rest van de tijd ook een beetje geiinternet. Wie had een maand geleden gedacht dat mijn onrustige lichaam 1.5 uur niks kon doen. 

Houd vol @MyBattle! Laat je adviseren door ervaringsdeskundigen. Uiteindelijk wordt het beter en ga je een prachtige benzovrij leven tegemoed! 

Geniet van de zon, mensen. Ik hoor er een wakker worden.

Heerlijk om te zien hoe jij je leven terugkrijgt. Kan je meer van dingen genieten ondertussen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kannietmeer:

Wat een heerlijk positief bericht Kaida! Echt helemaal niet verkeerd. Ga zo door!  Dat je soms wel en soms geen klachten hebt, is zeer typerend voor benzo ontwenning. Je  gaat op en neer. Ze noemen het in het engels: windows en waves. Soms lijk je ineens klachten vrij. Geniet van die momenten zou ik zeggen. De klachten kunnen daarna weer helemaal terugkomen ook. Niets aan te doen.

Dank je wel kanjer! (kun je je nickname @Kannietmeer niet aanpassen naar Kanjer? ;-) ) Ik heb écht een goede dag vandaag! Ben vanmiddag met mijn middelste dochter naar het centrum geweest, anderhalf uur lekker op een slakkengangetje en in het zonnetje winkeltje in en uit geweest. We hebben genoten. Ik ben echt al zooooooo lang niet meer in het centrum geweest. Heerlijk! Ook voor mijn meisje een momentje quality time. Ik ben wel erg moe nu en er sluimert een hoofdpijntje... maar daar neem ik zo even een pcm voor. De andere 2 dames komen zo ook thuis en dan is het weer drukte in huis. Dus nu even op de bank, bijkomen, jullie berichten lezen (fijn forum dit!!) en genieten van een goede dag.

Dank je wel voor de uitleg van de windows en waves. Ik had het hier en daar al gelezen en wilde nog vragen wat het betekend, maar je bent me voor :-) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kaida74:

Dank je wel kanjer! (kun je je nickname @Kannietmeer niet aanpassen naar Kanjer? ;-) ) Ik heb écht een goede dag vandaag! Ben vanmiddag met mijn middelste dochter naar het centrum geweest, anderhalf uur lekker op een slakkengangetje en in het zonnetje winkeltje in en uit geweest. We hebben genoten. Ik ben echt al zooooooo lang niet meer in het centrum geweest. Heerlijk! Ook voor mijn meisje een momentje quality time. Ik ben wel erg moe nu en er sluimert een hoofdpijntje... maar daar neem ik zo even een pcm voor. De andere 2 dames komen zo ook thuis en dan is het weer drukte in huis. Dus nu even op de bank, bijkomen, jullie berichten lezen (fijn forum dit!!) en genieten van een goede dag.

Dank je wel voor de uitleg van de windows en waves. Ik had het hier en daar al gelezen en wilde nog vragen wat het betekend, maar je bent me voor :-) 

Dikke knuffel! Ben echt blij voor je. Tel je zegeningen denk ik altijd maar. En die zijn er dus genoeg. Daar kunnen we op vooruit :-).

Ik moet ook even een kaartje posten en boodschapje doen nog. Hup de zon in... echt geen straf vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kannietmeer:

Dikke knuffel! Ben echt blij voor je. Tel je zegeningen denk ik altijd maar. En die zijn er dus genoeg. Daar kunnen we op vooruit :-).

Ik moet ook even een kaartje posten en boodschapje doen nog. Hup de zon in... echt geen straf vandaag.

Zeker geen straf! Lekker zonder jas buiten lopen. Heerlijk! Hoop dat je er van kan genieten :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kaida74 fijn dat je zo'n goede dag hebt. Dat geeft de burger weer moed

@Jeshen super om te lezen dat het ritme bij jou lijkt terug te komen. Fijn joh! 

Ik zit zelf nu in dubio. Vandaag weer een heftige wave. Ik merk dat de "interne" druk om te slapen wordt opgevoerd en dat werkt averechts. Ik kan ook niet thuisblijven van mijn werk (hoogstens om een dagje thuis te werken) en slaap zo slecht dat ik maandag met de psychiater (dan heb ik in principe mijn laatste afspraak) ga overleggen wat ik daaraan kan doen. 

Ik ken de opties wel: Paroxetine verhogen (gaat zeker niet werken voor de slaap), Quetiapine  verhogen (zit nu op de laagste dosis, maar wil er gewoon mee stoppen omdat het niet helpt) of herbeginnen met benzo's. Dat laatste is natuurlijk ook geen optie. Veel andere mogelijkheden zijn er m.i. niet en dat maakt mij moedeloos. 
Het stomme is dat de overige ontwenningsverschijnselen zo goed als weg zijn, maar de insomnia wordt erger en erger en niets lijkt te helpen. 

Ik ga 's avonds rustig naar bed, kan ook rustig blijven liggen maar de slaap komt niet. Geen idee hoe lang dit nog kan duren, maar op een gegeven moment wordt het echt te veel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Cyclad58:

Ja, dat heb ik ook, maar ik wijt dat eerder aan de paroxetine. Kan het bij jou aan de Valdoxan liggen? 

Ja dat is een bijwerking, en zweten :-( Lekker met dit warme weer.... Ik heb standaad een flesje water naast mijn bed staan die de volgende ochtend leeg is.... Maar wat ik merk is dat ik door de benzo's ook een drogere mond krijg. (dood vogeltje in mijn mond 's morgens hihihi)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Cyclad58:

@Kaida74 fijn dat je zo'n goede dag hebt. Dat geeft de burger weer moed

@Jeshen super om te lezen dat het ritme bij jou lijkt terug te komen. Fijn joh! 

Ik zit zelf nu in dubio. Vandaag weer een heftige wave. Ik merk dat de "interne" druk om te slapen wordt opgevoerd en dat werkt averechts. Ik kan ook niet thuisblijven van mijn werk (hoogstens om een dagje thuis te werken) en slaap zo slecht dat ik maandag met de psychiater (dan heb ik in principe mijn laatste afspraak) ga overleggen wat ik daaraan kan doen. 

Ik ken de opties wel: Paroxetine verhogen (gaat zeker niet werken voor de slaap), Quetiapine  verhogen (zit nu op de laagste dosis, maar wil er gewoon mee stoppen omdat het niet helpt) of herbeginnen met benzo's. Dat laatste is natuurlijk ook geen optie. Veel andere mogelijkheden zijn er m.i. niet en dat maakt mij moedeloos. 
Het stomme is dat de overige ontwenningsverschijnselen zo goed als weg zijn, maar de insomnia wordt erger en erger en niets lijkt te helpen. 

Ik ga 's avonds rustig naar bed, kan ook rustig blijven liggen maar de slaap komt niet. Geen idee hoe lang dit nog kan duren, maar op een gegeven moment wordt het echt te veel. 

Ik had vandaag dus ook zo'n wave @Cyclad58..... Kon vanmorgen echt mijn bed niet uitkomen. Ik had afgelopen nacht een van mijn dochters naast me slapen, vind ze zo fijn. Alleen doe ik dan geen oog dicht... Heb echt tot 14.00 nodig gehad om ook maar enigszins bij mijn positieven te komen. En gisteren waarschijnlijk toch iets te overmoedig geweest ;-) Balans vinden is nog wel een dingetje voor mij. Ik werk op dit moment niet, ziektewet. En mijn (tijdelijke) contract loopt in mei af. Daarna wordt het ziek uit dienst en over naar UWV :-( Daar kan ik me ook behoorlijk druk om maken. qua financiën. Nu red ik me met mijn inkomen net, maar met ziektewet ga je toch een stukje achteruit.... 

@Cyclad58 Ik heb ook Quetiapine gehad, maar kreeg daar erg onrustige benen van en ik sliep er niet echt beter op. Ik had beter resultaat met Mirtazapine, maar omdat ik op een onderhoudsdosering van een halve tablet zat, deed het niks meer. Mijn psychiater heeft me toen op de Valdoxan gezet, omdat dit heel goed zou werken op je slaap. NOT BY ME.... Ik ben een draak ;-) Ik de 5-HTP niet wat voor jou? Of powersleep van Sleepzzzz

Rustig in bed liggen met een rustig muziekje op de achtergrond is ook fijn. Als ik echt niet slapen kan dan zet ik gewoon de tv (al weet ik dat dat niet goed is...)aan en kijk ik tlc (vrouwenzender ;-) ) En val ik toch soms stukjes wel in slaap. Maar de laatste anderhalve week heb ik 's nachts de tv nog niet aangehad. 

Warm bad of douche nemen voor je naar bed gaat. Alle felle lampen, laptop, mobiel uit, beker warme melk met honing of anijs, banaan eten, noten eten.......

 

Hoop dat je vannacht wat meer uurtjes kan pakken!! Knuf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Cyclad58:

Ik ken de opties wel: Paroxetine verhogen (gaat zeker niet werken voor de slaap), Quetiapine  verhogen (zit nu op de laagste dosis, maar wil er gewoon mee stoppen omdat het niet helpt) of herbeginnen met benzo's. Dat laatste is natuurlijk ook geen optie. Veel andere mogelijkheden zijn er m.i. niet en dat maakt mij moedeloos. 
Het stomme is dat de overige ontwenningsverschijnselen zo goed als weg zijn, maar de insomnia wordt erger en erger en niets lijkt te helpen. 

I

Kun je je pschy niet vragen naar de Valdoxan die ik nu slik? Het is een relatief nieuw middel, maar werkt bij veel mensen erg goed op het slapen! (niet bij mij, maar daar moet je ff niet naar op letten ;-) Mij krijgen ze met een olifantendosering nog niet plat hahahahaa)

 

bewerkt door Kaida74
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kaida74:

Kun je je pschy niet vragen naar de Valdoxan die ik nu slik? Het is een relatief nieuw middel, maar werkt bij veel mensen erg goed op het slapen! (niet bij mij, maar daar moet je ff niet naar op letten ;-) Mij krijgen ze met een olifantendosering nog niet plat hahahahaa)

 

Dank je wel voor je lieve reacties, @Kaida74!

Ik heb al paroxetine en dat gaat op zich goed. Dat slechte slapen is helaas een gevolg van de Lorazepamontwenning en is het verschijnsel dat je me nog wat blijft plagen. 

Afgelopen nacht ging het wel goed, dus daar houd ik me maar aan vast. Er zitten goede nachten bij. Ik heb vannacht in de logeerkamer geslapen, omdat ik wilde proberen of het slapen beter ging als ik alleen lag. Afgelopen nacht was dat zo. Is wel wat minder gezellig, maar zo af en toe moet dat kunnen. 

Eigenlijk wil ik helemaal geen middelen nemen, de slaap moet vanzelf terugkeren, dus daar vertrouwn ik dan maar op. En verder houd ik me braaf aan de slaaphygiene en zo. 
Slaap lekker vannacht! 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cyclad58 Valdoxan kan je cycadiaanritme bijstellen en helpt goed met inslapen. Je kunt je pschych. om info vragen. Dat kost niks ;-) Maar ik begrijp je keuze om bij je vaste medicatie te blijven hoor! Wil je niks opdringen. 

Fijn dat je er wel goede nachten tussen heb zitten!! En ja, apart slapen werkt voor mij ook beter. Geen afleiding van gesnurk, of een van mijn kids die naast me ligt te babbelen in haar slaap ;-) Voor 1 nachtje vind ik dat niet erg, maar omdat onze nachtrust toch al zo verstoord is... Is apart slapen helemaal niet gek bedacht! 

Ben jij nu helemaal van de benzo's af? Ik nog lang niet... Ik hoor maandag of dinsdag hier meer over. Ik ben zelf wel al per week iets te minderen. Dat scheelt weer als ik misschien op de diazepam overgezet ga worden. Dan is die dosering niet zo hoog. Maargoed, ik weet nog helemaal niet hoe ze me af willen laten bouwen. Dat wordt door mijn huisarts en de pschyg. deze week uitgezocht. Dus nog even het weekend door en dan maandag naar de pschych.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Kaida74:

@Cyclad58 Valdoxan kan je cycadiaanritme bijstellen en helpt goed met inslapen. Je kunt je pschych. om info vragen. Dat kost niks ;-) Maar ik begrijp je keuze om bij je vaste medicatie te blijven hoor! Wil je niks opdringen. 

Fijn dat je er wel goede nachten tussen heb zitten!! En ja, apart slapen werkt voor mij ook beter. Geen afleiding van gesnurk, of een van mijn kids die naast me ligt te babbelen in haar slaap ;-) Voor 1 nachtje vind ik dat niet erg, maar omdat onze nachtrust toch al zo verstoord is... Is apart slapen helemaal niet gek bedacht! 

Ben jij nu helemaal van de benzo's af? Ik nog lang niet... Ik hoor maandag of dinsdag hier meer over. Ik ben zelf wel al per week iets te minderen. Dat scheelt weer als ik misschien op de diazepam overgezet ga worden. Dan is die dosering niet zo hoog. Maargoed, ik weet nog helemaal niet hoe ze me af willen laten bouwen. Dat wordt door mijn huisarts en de pschyg. deze week uitgezocht. Dus nog even het weekend door en dan maandag naar de pschych.

 

 

Ja, ik ben sinds eind november van de Lorazepam af.  Op zich heb ik nauwelijks nog last van ontwenningsverschijnselen, alleen de slapenloosheid speelt me nog parten. Al met al gaat het best behoorlijk. Omzetting naar Diazepam is zeker te prefereren.
Fijn weekend en succes bij de psych maandag!  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...