Spring naar bijdragen

Zondag, 15 april 2018


jowan

Aanbevolen berichten

Voor mij werkte het wel Gypsy. Ben inmiddels ook al weer even gestopt ermee hoor, maar het heeft me wel geholpen bij de start. Ik dronk impulsief en uit gewoonte. En met Refusal kon ik niet meer beslissen om die avond te gaan drinken. Natuurlijk kan je stoppen met innemen, maar dan ga je dus bewust het drinken plannen. Wanneer je dat doet, helpt niets meer volgens mij. Je moet het alsnog wel echt willen, het is en blijft een hulpmiddel natuurlijk. Of je ziek wordt, weet ik zelf niet. Dat uitproberen heb ik in elk geval niet aangedurfd:D

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei NickyLJ80:

Voor mij werkte het wel Gypsy. Ben inmiddels ook al weer even gestopt ermee hoor, maar het heeft me wel geholpen bij de start. Ik dronk impulsief en uit gewoonte. En met Refusal kon ik niet meer beslissen om die avond te gaan drinken. Natuurlijk kan je stoppen met innemen, maar dan ga je dus bewust het drinken plannen. Wanneer je dat doet, helpt niets meer volgens mij. Je moet het alsnog wel echt willen, het is en blijft een hulpmiddel natuurlijk. Of je ziek wordt, weet ik zelf niet. Dat uitproberen heb ik in elk geval niet aangedurfd:D

 

Dat is wel bemoedigend ik zou het ook niet durven denk ik. Bedankt voor jouw reactie ga maar even naar de dokter denk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Francoise:

Ook nooit geslikt, maar ik heb wel een buddy die het doet , hij wordt anders erg onrustig . Dus heeft het nodig om de drank het hoofd te bieden . Heeft het ooit "geprobeerd" erbij te drinken, nou dat doet ie niet meer , haha 

Ok de effecten waren dus wel erg? Dat zoek ik wel dat maakt het gewoon makkelijker denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Francoise:

Nee inderdaad Gypsy, ik wil me er Ook hele maal niet achter verschuilen maar verduidelijken waar mijn misschien wat afwijkende gedrag vandaag komt . 

Mensen zeggen dat, zodat ze er geen rekening mee hoeven te houden . Lekker makkelijk . 

Precies dat ja. En inderdaad lekker makkelijk om zo'n opmerking te maken. Gelukkig geen last van die 2 vandaag ze houden zich rustig en dat is maar goed ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Francoise:

Smaragd is opgenomen Gypsy . Hij heeft zelf een partner met autisme.  Was weer aan het drinken en zat daardoor niet goed in zijn vel. Drank maakt je een ander mens 

Ja dat las ik maar hij was nog wel hier op de site. Ik snap zijn reactie dan ook niet aangezien hij zelf iemand heeft met autisme. Ik vond hem in zijn reacties nogal een zeikerig wijf, vandaar mijn reactie met 'meis' erin. Maar ik hoop toch dat het gaat helpen voor hem ik wens niemand ellende toe. En ja je wordt een ander mens dat is waar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Gypsy:

Haha @Francoise Ik zou daar het lef niet voor hebben eerlijk gezegd

Ik dus ook niet! Ik werd van teveel alcohol drinken nooit ziek, echt nooit! Als ik er nou een keer goed ziek van was geworden dan was ik wel eens gestopt met die bende. Vandaar dat ik refusal gebruik....dan word je dus ziek als je drinkt (word gezegd en ik ga het niet uitproberen)  Werkt prima voor mij!:)

bewerkt door kunsie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat mag je vinden maar ik mag ook mijn mening hebben volgens mij. En je helpt echt niemand door in te loggen als je gedronken hebt althans in dit geval niet. Ik ben niet te beroerd om iemand te steunen maar dat was zijn insteek hier niet alleen maar stoken. Later kwam de aap uit de mouw maar toen was ik al afgebrand tot op de bodem door die 2. Dat voelt niet goed en ik vind het niet normaal en ik vind dat ik dat mag vinden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei kunsie:

Ik dus ook niet! Ik werd van teveel alcohol drinken nooit ziek, echt nooit! Als ik er nou een keer goed ziek van was geworden dan was ik wel eens gestopt met die bende. Vandaar dat ik refusal gebruik....dan word je dus ziek als je drinkt (word gezegd en ik ga het niet uitproberen)  Werkt prima voor mij!:)

Klinkt wel als iets wat voor mij zou werken. Ik ga een afspraak plannen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Bor:

Ik ben gisteravond (ook) uit eten geweest. En ik heb als afsluiter daarvan 1 Iris Coffee gehad. 

Daarna naar huis gegaan en niets geen alc meer. Zo op die manier heb ik geen probleem met dat ik af en toe wat drink. 

Sorry Bor, ik gun je van harte je Irish Coffee...maar een alcoholiste die ineens sociaal kan drinken? Ik geloof daar niet in...maar blijf gerust de kat op het spek binden hoor! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Reacher:

Hulpvragen over de dalende economische waarde van de dollar daar ben ik bijvoorbeeld minder sterk in. 

Dan kunnen we een mooi gesprek beginnen over Trump en de (veel te?) grote invloed van de VS op de wereld, maar ach, het is weekend.

5 minuten geleden zei Gypsy:

Ja ach het is wat het is ik kan er weinig aan doen. Ik accepteer het zoals het is.

Dat vind ik altijd knap, wat het onderwerp ook is, accepteren dat iets is zoals het is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...