Reacher Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 Ik heb op de achtergrond Shaun of the dead, die heb ik al best vaak gezien. Wat een zuiplap is Shaun eigenlijk zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 Soms is het gewoon uitzitten dat rotgevoel, andere keren is het juist afleiding zoeken. Moeilijk hoor. Ik weet ook nooit wat beter of verstandiger is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 Shaun of the Dead is wel altijd een goed idee, afgezien van het zuipen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 Ik ook niet niet voor nu slapen en volgens mij is het vandaag @Reacher complimenten dag dus bij deze ik vind je ook lief Reacher en smart reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 Ik ga voor je duimen dat het morgen beter met jullie gaat Lars en Sandro. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 @Sandro ben jij een man of een vrouw niet dat het uitmaakt gewoon nieuwschierig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 Zojuist zei Lars: Ik ook niet niet voor nu slapen en volgens mij is het vandaag @Reacher complimenten dag dus bij deze ik vind je ook lief Serieus, ik slááp vannacht hier op het forum, ik trek bij jullie in Ingelijks @Larsmannetje smart en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 Welterusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 Welterusten! Ik ga ook Fijne avond nog allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 Ook hier geldt weer Lars: als je je situatie kunt accepteren, hoef je niet meer in je hoofd te zitten en het te analyseren of te achterhalen wat het precies is en waar het vandaan komt. Accepteren maakt veel zaken zoveel gemakkelijker. En in je hoofd zitten is een alcoholisten-kwaal, jezelf helemaal gek en waanzinnig maken om dingen waar je toch geen invloed op hebt. Energieverspilling. Fijne nachtrust. Ik meld me droog af voor de dagpact, welterusten. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 5 minuten geleden zei Lars: @Sandro ben jij een man of een vrouw niet dat het uitmaakt gewoon nieuwschierig Wat denk je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 Wacht! @Quinn, heb je wijn gedronken? Was je aan het minderen of ging je stoppen? Ben je in orde nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 17 minuten geleden zei Sandro: Wat denk je? Ik heb tot nu toe aldoor gedacht dat je een jongetje bent.... Hier weer gortdroog! Welterusten en slaap lekker allemaal! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 april 2018 Rapport Share Geplaatst 15 april 2018 Ik ga toch ook maar slapen. Hoop dat je het verder droog houdt Quinn. Hier is nog een bordje Brinta. Wel delen met Jopie Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 april 2018 Rapport Share Geplaatst 16 april 2018 7 uur geleden zei Reacher: Ja, non-stop mensen om je heen die niet bij de gebruikelijke huisgenoten horen, dat kan best veel zijn. Weinig slapen en weinig eetlust... virus? Nope, gewoon m'n eigen systeem, dat werkt apart qua slapen en voedselverwerking. 6 uur geleden zei Reacher: Shaun of the Dead is wel altijd een goed idee, afgezien van het zuipen dan. Moet je The worlds end eens aan kijken. En ja, wijn inderdaad, maar geen whisky, dus dat is dan bijna limonade. Ofzo. Dank voor de Brinta. 6 uur geleden zei Reacher: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden