fleurtje Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Zojuist zei Antoinnette: Nee, nog niet. Mijn eigen haar groeit gestaag. Ik kijk wel in de toekomst Als je er ooit voor gaat kan je gewoon zelf je look keer op keer uitvinden. Lijkt me keineig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Gezellig draadje mensen Ik meld me alvast droog af...ik kijk nog wel de film Selma, maar ik ben bang dat ik het niet red tot het einde....ik heb nu al kleine oogjes.. Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 1 minuut geleden zei Lente: Mijn pruik ligt in de kast. Heb mijn eigen haar weer na chemo's maar slappe hap. Fijn @Antoinnette als dat lekker natuurlijk gaat. Ik vind je dapper! Heb je toen voor iets volledig anders gekozen of zo wat ik dezelfde stijl? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Trusten ieder en dank jullie wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Slaap lekker @kunsie kunsie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Ik ben gelukkiger dan ooit met mezelf op dit moment. Vooral veel bezig met kleding. Maandag weer gesprek bij genderkliniek en daar kijk ik echt naar uit. nancy en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Wat heerlijk @Antoinnette. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Dat kan ik geloven @Antoinnette. Eindelijk jezelf kunnen zijn! Waar haal je je hoge schoenen? Sorry voor de domme vragen maar t intrigeert me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 2 minuten geleden zei Antoinnette: Ik ben gelukkiger dan ooit met mezelf op dit moment. Vooral veel bezig met kleding. Maandag weer gesprek bij genderkliniek en daar kijk ik echt naar uit. Dit vind ik een geweldig bericht, echt fijn voor je Antoinnette en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Dank je Lika Gelukkig heb ik maat 42 en als ik geluk heb kan ik ze gewoon in winkel halen en anders is er genoeg op internet. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Ik zal jullie niet langer in spanning houden en een foto van mezelf plaatsen Jannigje, fleurtje, smart en 2 anderen reageerden hierop 1 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 3 minuten geleden zei Antoinnette: Ik ben gelukkiger dan ooit met mezelf op dit moment. Vooral veel bezig met kleding. Maandag weer gesprek bij genderkliniek en daar kijk ik echt naar uit. En om gelukkig zijn gaat het. Zo mooi dat zoiets gewoon kan. Live your life Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 1 uur geleden zei Lars: Ik zie @Jannigje altijd voor me als en lief mensje met een oma jurk aan en een knotje bril voor op de neus en met breinaalden in de handen. Sorry als ik je beledig Jannigje zo bedoelde ik het niet En ik nog hopen dat ik nog wel “jeugdig en hip” overkwam. Niet dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 5 minuten geleden zei fleurtje: Heb je toen voor iets volledig anders gekozen of zo wat ik dezelfde stijl? Dezelfde stijl als het was. Nu heb ik melkboerenhondenhaar. Dus anders, maar er zijn ook zat vrouwen die het slecht terug krijgen met kale plekken, dus count my blessings. En nu echt... Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Zojuist zei Bor: Dan kan ik niet geil van je worden Lars. Bah. Gelukkig zit ik ook niet op te wachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 1 minuut geleden zei Jannigje: En ik nog hopen dat ik nog wel “jeugdig en hip” overkwam. Niet dus Sorry. Ik bedoel dat je er denk ik heel lief uit ziet Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Dank je wel @Lars voor je foto. Exact hoe ik dacht dat je er uit zou zien. Gaaaaaaafffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Geen nood lieve Lars, geintje hoor. Ik voel me absoluut niet beledigd. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Mag ik nu gaan slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Zojuist zei Bor: Vind jij dat een sexy man @Lars? Nee niet mijn type Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Gedraag je allemaal braaf hoor. Tante lente Gaat maffen. hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 (bewerkt) Amai @Lars, diene mag zen sloefkes wel langs mijn bed zetten se Des te beter dat jullie er ni vor vallen. Das meer vlees voor mij. 6 april 2018 bewerkt door fleurtje nancy en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Habba habba mi-aauwwww...grrr...smak smak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Fleur.. Vertaling.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 april 2018 Rapport Share Geplaatst 6 april 2018 Ik dacht dat jij ging slapen @Lente? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden