Gypsy Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 So far so good. Gaat me makkelijker af dan verwacht, maar ja nu nog volhouden. Mijn besef begint ook wel te komen dat ik er machteloos ben. Als ik er eentje neem, gaat de fles leeg en dat is gewoon niet goed. Morgen weer werken. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 (bewerkt) Thee voor homo's? Bah ik vind dat toch al zulke vieze mensen want die zoenen met elkaar brrrr. En nu drinken ze ook nog thee. 5 april 2018 bewerkt door bolletje smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 1 minuut geleden zei bolletje: Thee voor homo's? Bah ik vind dat toch al zulke vieze mensen want die zoenen met elkaar brrrr. En nu drinken ze ook nog thee. Hetero's zoenen ook wel eens met elkaar toch? Of heb ik iets vies gedaan? Ik drink in elk geval bijna nooit thee. En dat is niet om iets goed te maken. IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Ik denk het wel Koh. Jij bent een vies peukie. Nou rook ik niet meer maar toch. Pas geleden zag ik een man met een hondje op een bank zitten. Die zat in z'n neus te peuteren. Ik dacht nog "hier zie nou wel weer een viespeuk. 't zal wel een homo zijn". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Ik meld me af voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Verstandig jowan. Netjes denken, hè? Ik doe mee. Tot morgen allemaal. En welterusten alvast voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Ik ervaar werkstress. Trigger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Meen je wat je zegt @bolletje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 9 uur geleden zei Kohtje: Nee, het weer is vandaag niet erg uitnodigend. Heb zelfs vanmorgen m'n 'lange onderbroek' maar weer aan gedaan.. k..k...k....koud hè? @Rosee, wat is KYH (ook alweer?)? @Kohtje Kick Your Habits is een verslavingsprogramma. Ik kom daar nu sinds een maand een keer per week een uur. De bedoeling is je slechte gewoontes te veranderen ( bijv te vervangen door goeie) het is niet perse de bedoeling dat je nooit meer drinkt, maar wel te achterhalen waarom je drinkt zodat je het niet om verkeerde redenen doet. Ik vind het wel een fijne aanpak. Krijg ook huiswerk. Googel anders even. Het stomme is dat ik vanmiddag heb afgezegd omdat ik hectische werkdag had. Terwijl ik mezelf had beloofd dat dit nu op de eerste plaats staat ook al heb ik geen tijd. Dat ga ik dus niet meer doen want ik merk dat het belangrijk is om alert te blijven. Ging bijv lang achter elkaar door met werk en vergat te eten en door stress en honger komt trek opzetten.(idd HALT) maar gelukkig herken ik dat nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Klinkt vreemd: door honger komt trek opzetten. Maar jullie snappen wat ik bedoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 10 minuten geleden zei Lars: Meen je wat je zegt @bolletje? Ze maakt maar een grapje @Lars. Er staat een lachgezichtje en een knipoogje onder. Maar zelfs hadden die er niet gestaan durf ik je garanderen dat bollie nooit zo zou denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Denk aan die geur, dat het eigenlijk gewoon stinkt. En de kater morgenvroeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Ach wel nee lieve Lars. Als zo lang ik me kan herinneren op z'n minst 55 jaar, heb ik het echt nooit kunnen begrijpen waarom deze mensen gediscrimineerd worden toen wist ik nog niet eens dat homo's bestonden. Wel dat mannen elkaar kusten. Vond het toen al heel vreemd dat dat niet mocht. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Gelukkig maar Bolletje, ik begon ook te twijfelen door het tweede berichtje onder de smiley ‘s maar kon het me niet voorstellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Je kunt mooi schilderen zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 43 minuten geleden zei Sandro: Ik ervaar werkstress. Trigger @Sandro niet gaan drinken om zoiets als werk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 @hub en @Reacher, ze geven Star Trek op den teevee vandaag Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Ah als ge van den duivel spreekt, ziede zijne staart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 1 minuut geleden zei fleurtje: @hub en @Reacher, ze geven Star Trek op den teevee vandaag Jij enorme lieverd!!! Waar, welk net? @Quinn!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Zojuist zei fleurtje: Ah als ge van den duivel spreekt, ziede zijne staart In dit geval een lief zwiepstaartje Met een roze strik erom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Q2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Of is t @2? Ik kan t niet goed lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Eejrrr? Wat is Q2 jij allerbeste, mooiste en fitste Belgse? fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Mijn liefde voor je wordt iets minder Tikje. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 april 2018 Rapport Share Geplaatst 5 april 2018 Na the big bang theorie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden