Antoinnette Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Goedemorgen, op en af hier vanwege buikgriep, vervelendste is lopen met hondje, gelukkig oud beestje. Dagpact Antoinnette bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 De vogels die s morgens in de lentezon fluiten…. De eerste narcis die verschijnt na de koude winter…. De buurman die zichzelf dronken midden in de nacht heeft buitengesloten…. Soms zijn het die eenvoudige kleine dingetjes die het leven zo leuk maken. We maken er een fijne dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Goedemorgen ook hier vroeg wakker. Geen ei voor jou dus @Antoinnette beterschap Dagpact: Antoinnette Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Goeiemorgen. Dagpact: Antoinnette Lars jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Goeiemorgen. Dagpact: Antoinnette Lars jowan Lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Goedemorgen! Ik had een griezelige droom. Iets met trollen die me kwamen halen en die ik enkel kon verslaan met m&m's . Ik zag een gelijkaardige film dus t zal daar aan liggen.. Het gebruik van t woord U is wel heeeel formeel @Lente . Veel beterschap @Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Goedemorgen frummers, Koffie en thee en cola.. Een extra grote fles voor Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 2 minuten geleden zei Yvonne: Een extra grote fles voor Fleurtje Omdat? Ook goedemorgen dames en jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Whoooeeeeehoeeeeeee!!!! Cola, mijn zonde Ik ga vandaag weer sporten. No joke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Ach Lars, na een nare droom mag je wel even extra verwend worden toch ? Antoinnette overigens beterschap, je zult je wel hartstikke slap voelen inmiddels... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Zojuist zei fleurtje: Ik ga vandaag weer sporten. No joke Knap hoor, welke sport ga je doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 (bewerkt) Gewoon naar de fitness. Even aankijken hoe t loopt met de gewrichten. Zat de laatste keer een vree lekker stuk in de fitness 2 april 2018 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Veel plezier @fleurtje ik ga uit uiten vandaag met de jongste fleurtje en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 6 minuten geleden zei fleurtje: Gewoon naar de fitness. Even aankijken hoe t loopt met de gewrichten. Zat de laatste keer een vree lekker stuk in de fitness Als je hem kunt versieren met m&m's is het helaas maar een droom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 12 minuten geleden zei hub: Als je hem kunt versieren met m&m's is het helaas maar een droom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Ik ga eens een keer ontbijten. Jij bent grappig @hub Laters Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 mogge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Lars, heel veel plezier met jongste. Leuk Fleur de fitness, lekker van genieten.. Gypsy ook een goedemorgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlJo Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Goeiemorgen. Dagpact: Antoinnette Lars jowan Lente AlJo jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlJo Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Beterschap @Antoinnette Pasen, een nieuw begin. Ik had vorig jaar een nestkastje gemaakt en buitenkant bekleed met leisteen. Het hele jaar heeft er geen vogel naar gekeken. Maar gisteren ineens een koppel koolmezen die de hele tijd in en rondom het huisje aan het kijken waren. Ik hoop toch zo dat ze er een nestje willen maken! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Heel veel sterkte Antoinette Fleurie heb je gedroomd over die reclame van M&M's? Woehahaha. Was jij die vrouw die in bed lag? ALJo goeie morgen. Koolmeesjes kijken niet zo nauw met nestjes bouwen. Heb je ze al eens horen zingen? Zo mooi. Moghu Gyps. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 O even voor alle duidelijkheid. We hebben een weekpact waar iedereen zich aan kan sluiten. Mootje en ik houden dat draadje al een hele tijd met z'n tweetjes in stand. Wat zou het fijn zijn als wat meer mensen zich aan sluiten. Kleine moeite om iedere week je naam te zetten, en heel fijn voor de mensen die wat moeite hebben om in zichzelf te geloven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Goedemorgen. Als je je in de weekpact zet dan wordt de dagpact een beetje overbodig toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 1 minuut geleden zei Sandro: Goedemorgen. Als je je in de weekpact zet dan wordt de dagpact een beetje overbodig toch? Ik sta op dagpact maar ook op jaarpact. Dag voor dag maar wel met het doel van een jaar en vervolgens nog wat jaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Dan maar hier heen @Dis pak een kop koffie zou ik zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden