Spring naar bijdragen

Zondag, Paasdag, 1 april 2018


jowan

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei rosa45:

Hetstel, ik vraag me af waarom je eerst met veel bombarie vertrekt en vervolgens weer terugkomt zonder te vermelden dat je hier al eerder was onder een andere naam. Ik vind dat stiekem. Geeft mij een onveilig, naar gevoel.

Naar snap ik, maar onveilig? Wat bedreigt jou dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, ik lees dat ik kennelijk vragen oproep en mensen een onveilig, naar gevoel bezorgd heb. Dat spijt mij oprecht.

 het volgende: een poosje geleden heb ik, inderdaad na drankjank, besloten met het forum te stoppen. Mijn account werd verwijderd. Ik kreeg spijt van deze beslissing en wilde mij opnieuw aanmelden. Dat bleek niet meer te kunnen onder mijn oude nickname Herstel. Ik heb toen een tijdje meegelezen, maar dat voelde niet goed voor mij. Het voelde als gluren. Vandaar dat ik mij weer aangemeld heb. Nu met de naam Lente ( met een knipoog naar het bekende gedicht" een nieuwe lente, een nieuw geluid... Etc")  In mijn opnieuw voorstellen heb ik dit genoemd, alleen niet wat mijn " oude" naam was. Ik heb nog een paar uitglijdersgehad  na een aanrijding in februari. De laatste misser was op 5 maart. Omdat ik graag meer steun zocht daarom opnieuw aangemeld. Ik heb niks te verbergen, dit is wat het is. Ik hoop dat ik dus nu gewoon " door" mag hier als lente. Niet met bombarie, maar in alle rust, die ik oprecht zoek. En nodig heb. Ik herstel inmiddels langzaam van het ongeluk en wil graag hier graag verder deelnemen aan het forum. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...