Spring naar bijdragen

Zondag, 25 maart 2018


jowan

Aanbevolen berichten

Zojuist zei fleurtje:

Ik heb hem bij het huis gekregen dat ik kocht @Gypsy. De vorige eigenaar trok naar een appartement dus meneer schildpad kon ni mee. Hij zou ongeveer 50 jaar zijn nu :D. Elk jaar spannend want hij heeft zijn winterslaap in de tuin. En dan zijn ze t kwetsbaarst. Maar ie is terug! :heart:

O joh, grappig zeg! Altijd even afwachten dan ja na de winterslaap. Maar het koude weer ligt dus echt achter ons?:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al weer terug van de Holterberg. Ik heb maar een klein eindje gelopen, mijn vrouw wat langer. Ik had onze ouwe hond bij me en die trekt het allemaal niet
meer zo lang. Had ik al wel een beetje voorzien dus ik had m'n boek meegenomen en ben na een kwartiertje teruggelopen naar de auto en wat gelezen.
M'n vrouw met de jongste hond heeft nog wel een uurtje gelopen.
't Is inderdaad heerlijk weer.. weet alleen niet of het nou warm of koud is. Lopend is het warm, stilzittend en lezend in de buitenlucht is het wel een beetje fris nog.
Maar niet onaangenaam. En nu dan toch maar een bakkie leut. Arm en hand gaan weer beter, als ik m'n pilletje maar op heb.. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lars:

 @Kohtje tekenen lukt mij niet meer. Ik tril veel te veel en erger mij enorm dus dat ga ik naast me neer leggen. Wel wil ik proberen om te schilderen. Ik denk dat ik met een kwast meer houvast heb. Welke verf raad je aan? 

Ik weet het niet Lars. Ik ken geen anti-tril verf en penselen.. Ik denk eerlijk gezegd dat het trillen niet zozeer je grootste probleem is maar je 'ergeren aan'...
Mijn handen zijn ook vaak met 'een eigen leven' bezig maar met de nodige hulpmiddelen, geduld en wat dies meer zij, kom ik altijd nog een heel eind.
Ook hoeft perfectie helemaal niet meer zo. Het gaat me meer om het bezig zijn dan om wat er uiteindelijk op papier of doek komt te staan. Toch kan ik
mezelf vaak nog positief verbazen, ondanks de frustratie. Daar krijg ik dan weer energie van.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van de wandeling, het was zeer aangenaam. Geen zonnetje meer maar wel heerlijk weer om te lopen. Het was gelukkig niet heel druk en met 1 persoon een heel goed gesprek gehad. Hij was ook verslaafd en wil mij gaan helpen, ik weet nog niet hoe maar het voelt wel goed. Het praten met hem ging ook heel verrassend soepel, heel ontspannen. Meestal lukt dat niet echt. Best wel een goed gevoel nu. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Gypsy:

[....] met 1 persoon een heel goed gesprek gehad. Hij was ook verslaafd en wil mij gaan helpen, ik weet nog niet hoe maar het voelt wel goed. Het praten met hem ging ook heel verrassend soepel, heel ontspannen. Meestal lukt dat niet echt. Best wel een goed gevoel nu. 

Fijn dat je een goed contact hebt. Om er achter te komen hoe je van deze persoon de beste hulp kunt krijgen zou het prettig zijn om regelmatig in gesprek te blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...