Gypsy Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Heb jij een schildpad @fleurtje ? Leuk zeg! Heb je hem al lang? Ze kunnen heel oud worden toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefje Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Hoi lieve Fleur en lika sorry en de rest , ff rustig wakker worden hé, koffietje en de rest komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Beetje geslapen @Liefje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefje Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Ja veel beter, bizarre dromen wel nog hoor.. mijn broer heeft de hele tuin een metamorfose gegeven, maar geen drankdroom gelukkig. Vandaag de familie Lars ;-) fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Ik heb hem bij het huis gekregen dat ik kocht @Gypsy. De vorige eigenaar trok naar een appartement dus meneer schildpad kon ni mee. Hij zou ongeveer 50 jaar zijn nu . Elk jaar spannend want hij heeft zijn winterslaap in de tuin. En dan zijn ze t kwetsbaarst. Maar ie is terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Zojuist zei fleurtje: Ik heb hem bij het huis gekregen dat ik kocht @Gypsy. De vorige eigenaar trok naar een appartement dus meneer schildpad kon ni mee. Hij zou ongeveer 50 jaar zijn nu . Elk jaar spannend want hij heeft zijn winterslaap in de tuin. En dan zijn ze t kwetsbaarst. Maar ie is terug! O joh, grappig zeg! Altijd even afwachten dan ja na de winterslaap. Maar het koude weer ligt dus echt achter ons? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 @Yvonne, shame on me!!! Ik heb over je zes jaar rookvrij gekeken . Nog een dikke dikke dikke proficiat!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Morgen kruidje @Liefje ja heb ze een paar weken niet gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Geen garantie @Gypsy . Vorig jaar begon t plots terug te vriezen. Wist niet of ik hem zelf terug in de put moest zwieren en begraven of hem in huis moest nemen. T was gelukkig maar voor heeeel even Liefje en Gypsy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefje Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Fijn zeg, dat ze weer komen ;-) Dag theetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Ik ga me es klaarmaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Ze hebben allemaal de griep gehad daarom konden ze niet komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Goedemorgen @Lars, wat jammer voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Koppijn vanmorgen. Moet denken aan het liedje Ironic van Alanis Morissette. "Isn't it ironic, don't you think? It's like a haaaaaaaaaaang over in the morning, when you didn't drink". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 1 minuut geleden zei Jannigje: Goedemorgen @Lars, wat jammer voor je. Maar nu komen ze dus wel. Niks jammer Veel plezier Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 10 minuten geleden zei Sandro: Maar nu komen ze dus wel. Niks jammer Veel plezier Lars. AH, verkeerd begrepen dus? . Dat is in dit geval mooi. Veel plezier Lars Liefje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Goedemorgen, wat een heerlijk weer en licht. Hier heb ik zo op gewacht x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 (bewerkt) Goedemorgen. Rondje hardlopen gedaan. Ik zou zeggen: ga erop uit mensen. Het is echt geweldig weer 25 maart 2018 bewerkt door Sandro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Al weer terug van de Holterberg. Ik heb maar een klein eindje gelopen, mijn vrouw wat langer. Ik had onze ouwe hond bij me en die trekt het allemaal niet meer zo lang. Had ik al wel een beetje voorzien dus ik had m'n boek meegenomen en ben na een kwartiertje teruggelopen naar de auto en wat gelezen. M'n vrouw met de jongste hond heeft nog wel een uurtje gelopen. 't Is inderdaad heerlijk weer.. weet alleen niet of het nou warm of koud is. Lopend is het warm, stilzittend en lezend in de buitenlucht is het wel een beetje fris nog. Maar niet onaangenaam. En nu dan toch maar een bakkie leut. Arm en hand gaan weer beter, als ik m'n pilletje maar op heb.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 2 uur geleden zei Lars: @Kohtje tekenen lukt mij niet meer. Ik tril veel te veel en erger mij enorm dus dat ga ik naast me neer leggen. Wel wil ik proberen om te schilderen. Ik denk dat ik met een kwast meer houvast heb. Welke verf raad je aan? Ik weet het niet Lars. Ik ken geen anti-tril verf en penselen.. Ik denk eerlijk gezegd dat het trillen niet zozeer je grootste probleem is maar je 'ergeren aan'... Mijn handen zijn ook vaak met 'een eigen leven' bezig maar met de nodige hulpmiddelen, geduld en wat dies meer zij, kom ik altijd nog een heel eind. Ook hoeft perfectie helemaal niet meer zo. Het gaat me meer om het bezig zijn dan om wat er uiteindelijk op papier of doek komt te staan. Toch kan ik mezelf vaak nog positief verbazen, ondanks de frustratie. Daar krijg ik dan weer energie van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Net terug van de wandeling, het was zeer aangenaam. Geen zonnetje meer maar wel heerlijk weer om te lopen. Het was gelukkig niet heel druk en met 1 persoon een heel goed gesprek gehad. Hij was ook verslaafd en wil mij gaan helpen, ik weet nog niet hoe maar het voelt wel goed. Het praten met hem ging ook heel verrassend soepel, heel ontspannen. Meestal lukt dat niet echt. Best wel een goed gevoel nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 24 minuten geleden zei Gypsy: [....] met 1 persoon een heel goed gesprek gehad. Hij was ook verslaafd en wil mij gaan helpen, ik weet nog niet hoe maar het voelt wel goed. Het praten met hem ging ook heel verrassend soepel, heel ontspannen. Meestal lukt dat niet echt. Best wel een goed gevoel nu. Fijn dat je een goed contact hebt. Om er achter te komen hoe je van deze persoon de beste hulp kunt krijgen zou het prettig zijn om regelmatig in gesprek te blijven. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Ja @Kohtje We gaan regelmatig afspreken en wandelen. Ik heb mijn nummer gegeven. Hele nieuwe impuls ineens. Jemig, er gebeurt wel veel ineens. Werk en dit contact. Wel even uitkijken dat het niet teveel ineens wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Ja, oppassen voor 'hoteldebotelheid'. Geniet er van en haal er rustig uit wat er in zit op dit moment. Zo stapje voor stapje kom je vaak tot betere resultaten dan met zevenmijlslaarzen. Intenser ook.. Liefje en Gypsy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden