Spring naar bijdragen

Zaterdag, 24 maart 2018


jowan

Aanbevolen berichten

Wat naar Spirit, is er niemand anders die op de kleine kan passen. Leren nee zegen is niet gemakkelijk hé, maar denk ajb aan jezelf. Ik begrijp de overmacht wel maar ik veronderstel dat jouw schoondochter ook familie heeft. Je bent tegenover niemand iets verplicht enkel goed voor jezelf te zorgen. Veel sterkte en probeer het rustig aan te doen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dóe dan ook rustig aan, spirit. Je bent nou niet bepaald een kleerkast van een wijf.. en dan nóg, ook kleerkasten hoef je niet
te commanderen..:mellow:. Je zoon is toch wel een beetje op de hoogte van je kwetsbaarheid? Je bent niet zijn sloofje, en ook niet die van je schoondochter.
Er zijn meer mensen en instanties dan alleen 'oma spirit'..
Hoe lang nog voor je zélf je 'behandeling' begint?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een lastige situatie spirit

IK denk ook dat je aan jezelf moet denken nu,van de week toen je op die kleine paste liep je ook op je laatste energie.

Je moet grenzen trekken anders loop je jezelf voorbij,kan je het niet aangeven bij je zoon dat je even genoeg aan jezelf heb nu.

 

Niemand heeft er iets aan als je instort toch :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet drinken is de basis hé. Ik heb dus een tweetal dagen weer gedronken, ben begonnen met een klein flesje wijn, dacht dat dat wel zou lukken en dan is het hek gewoon compleet van de dam. Kan niet stoppen. Je eigen valkuilen kennen en bewaken is een heel belangrijke. Wat is er verwarrend in de liefde. 

@Spirit nee zeggen is een hele moeilijke. Een vriendin van mij is daar heel sterk in en zegt gewoon ik heb iets anders op mijn planning. Ik oefen daar nog steeds op. Denk nu ajb aan jezelf Spirit, de valkuil als jij het niet meer trekt is te gevaarlijk en ja dan zijn mensen maar boos. Probeer wat meer aan jezelf te denken ( heb makkelijk praten hoor, ik ben zelfs nog steeds aan het niet voortdurend pleasen van mensen) en als ik dan nee zeg voel ik me daar dagen schuldig over en zijn de sorry's niet in verhouding. Hou je goed meis 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei spirit:

Ik vind het helemaal niet erg om te helpen

Mensen manipuleren vaak.
Jouw zoon is jouw zoon. Maar hij doet het ook, denk ik.

Paar jaar geleden ben ik aan mijn (of beter, van) appendix geholpen, weekje later mocht en deed ik weer van alles.

Verdedig je grenzen, Spirit, je bent de laatste tijd goed bezig, lekker houden zo lijkt mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Bor:

Jammer dat je homo bent anders zou ik met je willen trouwen, zo lief dat je kunt zijn zeg. 

Ik dacht dat homo's ook mochten trouwen tegenwoordig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Bor:

Eh... @Lars is een man en ik ben een vrouw. 

Nou, er zijn genoeg stellen met de combinatie man-vrouw. Minder dan vroeger, dat wel. Ik zeg ook niet dat dat een ideale combinatie is, hoor. Maar die mogen toch ook nog wel met elkaar trouwen? Ik snap het even niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O, je WIL dus niet met een homo trouwen. Nu snap ik het. Denk ik. Maar ja, misschien zou je wel wat rustiger worden dan. Zelf zoek ik alleen nog spirituele bevrediging. Mij helpt dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...