Spring naar bijdragen

ONZE H. KAMER 22-3-2018


bolletje

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei Dis:

Ik heb dat ook, wazig zien en tranende ogen. Heb toevallig mijn ogen twee maanden geleden (voor de afbouw dus) laten controleren bij de oogarts. Alles was goed. Heb jij ook het gevoel als je wakker word in bed dat je duizend kilo weegt? Volgens mij is ons lichaam keihard aan het werk om te genezen, vandaar de moeheid, wazig zien en nerveusiteit.

Wat ik heel naar vind is de geur van zweet- wie herkent dit? Maak mijn deo zelf met kokosolie en never last van geurtjes maar NU- bah! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan alle wazige zieners, don't worry.  

Dit is echt een zeer veel gemelde bijwerking van benzo ontwenning. Ik heb het ook gehad. Dat is nu wel over. Soms na een mindere nacht nog wat waterige oogjes. Echt, dat gaat over. Mijn ogen zijn altijd goed geweest. Onlangs zijn mijn ogen nog getest. Ik verwachtte toch een terugval qua oogscherpte, maar er is niets veranderd. 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal onze eigen strijd met onze eigen,soms vele herkenbare klachten, elke X doemm de gedachte van  is dit wat ik voel wel normaal na 5 mnd. stoppen,? Zo heb ik echt vreselijke  spierpijnen in mijn benen , magnesium heeft de ergste pijn weggenomen, nu veel zeurende prikkelende  benen,   wat ik al meer schreef heb ik niet iets anders  het vertrouwen in je lichaam is gewoon weg,  de oxza gekregen om het 10 X zo erger de klachten terug te krijgen waarvoor ik het kreeg, echt geloof mij voor mijn burn.out van 4 jaar geleden, echt geen dokter gelukkig nodig gehad is geen verdiensten hoor gezondheid  is geen verdiensten, maar nu, en je kan gewoon je gedachten niet uitzetten, het gaat echt een stuk beter,  maar de langdurigheid steekt steeds de kop op!  Maar we hebben elkaar om dit monster te verslaan ,  lieve gr Guusje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Dis:

Ik heb dat ook, wazig zien en tranende ogen. Heb toevallig mijn ogen twee maanden geleden (voor de afbouw dus) laten controleren bij de oogarts. Alles was goed. Heb jij ook het gevoel als je wakker word in bed dat je duizend kilo weegt? Volgens mij is ons lichaam keihard aan het werk om te genezen, vandaar de moeheid, wazig zien en nerveusiteit.

Dat van die duizend kilo heb ik niet @Dis alhoewel ik nog wel wat zwangerschapskilo's kwijt moet hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei GUUS:

Allemaal onze eigen strijd met onze eigen,soms vele herkenbare klachten, elke X doemm de gedachte van  is dit wat ik voel wel normaal na 5 mnd. stoppen,? Zo heb ik echt vreselijke  spierpijnen in mijn benen , magnesium heeft de ergste pijn weggenomen, nu veel zeurende prikkelende  benen,   wat ik al meer schreef heb ik niet iets anders  het vertrouwen in je lichaam is gewoon weg,  de oxza gekregen om het 10 X zo erger de klachten terug te krijgen waarvoor ik het kreeg, echt geloof mij voor mijn burn.out van 4 jaar geleden, echt geen dokter gelukkig nodig gehad is geen verdiensten hoor gezondheid  is geen verdiensten, maar nu, en je kan gewoon je gedachten niet uitzetten, het gaat echt een stuk beter,  maar de langdurigheid steekt steeds de kop op!  Maar we hebben elkaar om dit monster te verslaan ,  lieve gr Guusje. 

Dikke knuffel @GUUS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-3-2018 om 20:42 zei Bernice:

Ik heb gisteren een fijn gesprek gehad met mn psychiater en besloten om nog even te wachten met afbouwen. Ben angstig geworden na de laatste afbouw en dat is geen goede motivatie om door te gaan. Eerst een EMDR behandeling daarvoor en hopelijk slaat dat aan en durf ik weer verder.

@DisIk kan dus nog steeds niet omgaan met spanningen maar wat doe jij het goed.

@KannietmeerDank je wel voor het advies, ik heb inmiddels een weegschaaltje besteld en een nagelvijl aangeschaft. Hoe gaat het nu met je?

Lieve Bernice, ben weer aan het bijkomen van een drukke dag op woensdag. De drukste dag in 1,5 jaar gehad. Mijn vrienden kregen een dochter en ik was in het ziekenhuis om ze te helpen met alles. Was bijzonder en fijn om mee te maken, maar was lang rijden met de auto. De hele dag flink last gehad van globus, gisteren ook nog, en dus totale vermoeidheid die maar niet wil weggaan. Is mijn trouwe metgezel sinds 9 maanden nu.

bewerkt door Kannietmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-3-2018 om 12:11 zei Kannietmeer:

Lieve Bernice, ben weer aan het bijkomen van een drukke dag op woensdag. De drukste dag in 1,5 gehad. Mijn vrienden kregen een dochter en ik was in het ziekenhuis om ze te helpen met alles. Was bijzonder en fijn om mee te maken, maar was lang rijden met de auto. De hele dag flink last gehad van globus, gisteren ook nog, en dus totale vermoeidheid die maar niet wil weggaan. Is mijn trouwe metgezel sinds 9 maanden nu.

Lieve Liz 

Hoe gaat het met je ? Ik hoop geen nieuws goed nieuws ? 

Lieve knuffel 

Krisje xxx xxx 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Yules:

Lieve Liz 

Hoe gaat het met je ? Ik hoop geen nieuws goed nieuws ? 

Lieve knuffel 

Krisje xxx xxx 

Ik denk dat dat waar is ja. Als ik er even niet ben, is dat goed nieuws. Of als het niet goed zou gaan, vind ik jullie snel genoeg om te delen.  Ik heb wat last van mijn buik sinds een paar dagen helaas. Voel me vol en opgeblazen. Alsof ik teveel gegeten heb de hele tijd.

 

Hoe is het met jou Krisje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kannietmeer:

Ik denk dat dat waar is ja. Als ik er even niet ben, is dat goed nieuws. Of als het niet goed zou gaan, vind ik jullie snel genoeg om te delen.  Ik heb wat last van mijn buik sinds een paar dagen helaas. Voel me vol en opgeblazen. Alsof ik teveel gegeten heb de hele tijd.

 

Hoe is het met jou Krisje?

Oh ben blij dat het goed gaat buiten dan de volle buik, maar dat zal wel passeren...mijn lijf doet ook alle dagen wat het wil ...pijntje hier ...raar gewaarwordingetje daar ... 

Misschien tipje waard ...gemberthee vers gemaakt helpt bij mij erg goed ...beetje honing erin ... 

Voor de rest vandaag ook betere dag terug ! 

Liefs krisje xxx xxx 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Yules:

Oh ben blij dat het goed gaat buiten dan de volle buik, maar dat zal wel passeren...mijn lijf doet ook alle dagen wat het wil ...pijntje hier ...raar gewaarwordingetje daar ... 

Misschien tipje waard ...gemberthee vers gemaakt helpt bij mij erg goed ...beetje honing erin ... 

Voor de rest vandaag ook betere dag terug ! 

Liefs krisje xxx xxx 

Heb er voor gekozen om maar eens rustige kippensoep te maken gisteren en dat vond mijn buik wel prima geloof ik. Na 3 dagen lijkt mijn buik weer rustig.  Verse gemberthee is altijd lekker en inderdaad fijn voor de buik/maag ook.

heb je nog wat kunnen slapen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Kannietmeer:

Heb er voor gekozen om maar eens rustige kippensoep te maken gisteren en dat vond mijn buik wel prima geloof ik. Na 3 dagen lijkt mijn buik weer rustig.  Verse gemberthee is altijd lekker en inderdaad fijn voor de buik/maag ook.

heb je nog wat kunnen slapen?

Oh breng je wat kippensoep ! ... ben er verzot op :heart:

En jouw buikje ook dan blijkbaar ...chickensoup is Magic...

Ik denk zo'n 5 uur geknort vannacht dus dat is wel ok ...

Nog een fijne avond Liz x x x 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...