Spring naar bijdragen

ONZE H. KAMER 22-3-2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Dankjewel. Ik zit er zo doorheen. Niet geslapen vanacht, en tijd genoeg gehad om na te denken. Nog een half uur, dan ben ik de eerste vandaag die mijn huisarts belt. Met werken zou ik later beginnen vandaag, dus ik heb nog tijd om te beslissen wat ik wel en niet zeg.

zucht, ik zag dit echt niet aankomen. Wat ik wel weet, is dat ik rust nodig heb. Echt even rust

x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Senna33:

Dankjewel. Ik zit er zo doorheen. Niet geslapen vanacht, en tijd genoeg gehad om na te denken. Nog een half uur, dan ben ik de eerste vandaag die mijn huisarts belt. Met werken zou ik later beginnen vandaag, dus ik heb nog tijd om te beslissen wat ik wel en niet zeg.

zucht, ik zag dit echt niet aankomen. Wat ik wel weet, is dat ik rust nodig heb. Echt even rust

x

En hoe was het bij de dokter? Of ben je nog niet geweest?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier gaat het wel aardig. Vannacht 3 uur en 2.5 uur geslapen en daarna liggen soezen. Voor nu prima dus! Ik ben alleen super moe!  Kon mijn ogen in de tram amper openhouden. Dat is overdag lang niet gebeurt. Geen idee of dat een goed of slecht teken is. Morgen komt mijn vriend weer terug en heb ik deze hectische week goed doorstaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Senna33:

Dankjewel. Ik zit er zo doorheen. Niet geslapen vanacht, en tijd genoeg gehad om na te denken. Nog een half uur, dan ben ik de eerste vandaag die mijn huisarts belt. Met werken zou ik later beginnen vandaag, dus ik heb nog tijd om te beslissen wat ik wel en niet zeg.

zucht, ik zag dit echt niet aankomen. Wat ik wel weet, is dat ik rust nodig heb. Echt even rust

x

Senna 

Weet je waar die onrust vandaan komt ? 

Iets van vroeger ? 

Liefs x 

Krisje

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Yules:

Senna 

Weet je waar die onrust vandaan komt ? 

Iets van vroeger ? 

Liefs x 

Krisje

 

Nee, eigenlijk totaal geen idee. Bedrijfsarts zegt deze week maar rustig aan doen. Mijn huisarts is gebeld. Ik kreeg de assistente, en wacht nu op het moment dat ik terug gebeld word:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Senna33:

Dankjewel. Ik zit er zo doorheen. Niet geslapen vanacht, en tijd genoeg gehad om na te denken. Nog een half uur, dan ben ik de eerste vandaag die mijn huisarts belt. Met werken zou ik later beginnen vandaag, dus ik heb nog tijd om te beslissen wat ik wel en niet zeg.

zucht, ik zag dit echt niet aankomen. Wat ik wel weet, is dat ik rust nodig heb. Echt even rust

x

Thuis blijven met je gedachtes is ook zwaar, vooral zonder die benzos gaan je gedachtes met je aan de haal. Heb je voldoende afleiding? Ik zit er ook in-standje overleven. Verdrietig he. We gaan er samen voor oké?! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Sen. ik hoop dat je een goed gesprek met je h. arts krijgt zodat je je weer een beetje vast kan klampen. De wereld vergaat niet hé wijfie. De zomer komt er aan ook voor jou. Het zijn groeipijnen.

Diffie als je een ander opbeurt word je zelf ook blijer.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jeshen:

Hier gaat het wel aardig. Vannacht 3 uur en 2.5 uur geslapen en daarna liggen soezen. Voor nu prima dus! Ik ben alleen super moe!  Kon mijn ogen in de tram amper openhouden. Dat is overdag lang niet gebeurt. Geen idee of dat een goed of slecht teken is. Morgen komt mijn vriend weer terug en heb ik deze hectische week goed doorstaan!

Well done! Morgen weer lekker samen de verantwoordelijkheid voor de kids en je warmte terug. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjulliewel 

thuis zitten is ook niet echt mijn ding. Maar ik heb nu ruim vijf maanden op de automatische piloot gedraaid. Het ging beter, van de drank af. En nu in een week tijd terugval nummer twee. En wel een heftige. Hieruit heb ik gehaald wat een bende het is 

X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Senna33:

Dankjulliewel 

thuis zitten is ook niet echt mijn ding. Maar ik heb nu ruim vijf maanden op de automatische piloot gedraaid. Het ging beter, van de drank af. En nu in een week tijd terugval nummer twee. En wel een heftige. Hieruit heb ik gehaald wat een bende het is 

X

Goed hoor, als het rust geeft, je gevoel volgen, je maakt zo’n beslissing niks voor niks. Terug vallen horen erbij. We leren met vallen en opstaan. Wat zei de huisarts? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Senna33 Jammer dat je nu wegglijdt, maar ik denk dat je te snel hebt afgebouwd ...

Ik heb het nagelezen, op 2 maart vertelde je hier dat je op 10mg Dia zat, Eerder deze week vertelde je dat je op 4 mg dia zat en gisteren/eergisteren ben je van 4 naar 3 gegaan ...

Dat lijkt haast CT .... De meeste mensen die dia afbouwen doen 1 mg per 2-3 weken ... en dat is voor de meesten al te snel ...

Bezin ... en heroverweeg een langzamere afbouw. Dia in het bijzonder en Benzo's in het algemeen zijn gemeen en grijpen zwaar in ... afbouwen is en zorgvuldig process dat geduld en doorzetting vraagt ..

Zet hem op meid ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Bestwel:

@Senna33 Jammer dat je nu wegglijdt, maar ik denk dat je te snel hebt afgebouwd ...

Ik heb het nagelezen, op 2 maart vertelde je hier dat je op 10mg Dia zat, Eerder deze week vertelde je dat je op 4 mg dia zat en gisteren/eergisteren ben je van 4 naar 3 gegaan ...

Dat lijkt haast CT .... De meeste mensen die dia afbouwen doen 1 mg per 2-3 weken ... en dat is voor de meesten al te snel ...

Bezin ... en heroverweeg een langzamere afbouw. Dia in het bijzonder en Benzo's in het algemeen zijn gemeen en grijpen zwaar in ... afbouwen is en zorgvuldig process dat geduld en doorzetting vraagt ..

Zet hem op meid ...

Je zou heel goed gelijk kunnen hebben, ik voelde mij ook echt top!! 

Ik heb het verknald met mijn uitglijders 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Senna33:

Je zou heel goed gelijk kunnen hebben, ik voelde mij ook echt top!! 

Ik heb het verknald met mijn uitglijders 

Nu lijkt dat even, maar verknald is het niet meid, je gaat door! Xxx

bewerkt door Jeshen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pffff jongens, ik zit in de tram en krijg opeens onwijze onrust over mij. Lijkt ook moeheid. Zoveel slecht slapen de afgelopen maanden is natuurlijk niet met 3 nachten aardig slapen weg. Ik hoef ook maar een uurtje op mijn computerscherm te kijken en ben helemaal dizzy. Ik doe al de hele week stoer en denk: het gaat over. Maar nu stort ik een klein beetje in. Tranen komen. Moe ik dan toch de dokter bellen voor dat slecht zien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Senna33 ... Je lijkt nogal onrustig ...

Het is belangrijk dat je weet dat een afname in de dagelijkse dosis dia van 1mg, pas na een dag of 4-5 en soms zelfs later, merkaar is.  Dat wil zeggen, dat je dan kunt verwachten dat de ontwennings symptomen zich manifesteren. Daarna heb je dan nog een week of 2 nodig om te stabilseren.

Weet ook dat de combinatie alcohol + diazepam een gevaarlijke cocktail is.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je lichaam bid en smeekt om a.u.b. wat alc. of benzo te krijgen omdat het dat nodig heeft. Daarom misschien die onrust Sen.

Jesh. het zou zo  maar kunnen dat die spanningen en vermoeidheid op je ogen is geslagen. Dan is er niets  mis met je ogen hoor. Misschien als je goed huilt, je ogen goed schoon gespoeld worden.;) Je hebt het deze week zo goed gedaan, blijf daar naar kijken, das belangrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Bestwel:

@Jeshen ik heb ook veel last gehad van tranende ogen en minder scherp zien. Dat is allemaal langzaan beter geworden tijdens het afbouwen. Nu nog wel wat hinder van, maar ik zie weer scherper en heb minder last van tranende ogen.

Ok. Dankjewel! Ik heb het nu al ruim 3 maanden. Maar ging er ook vanuit dat het over zou gaan....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Senna33:

Dankjewel. Ik zit er zo doorheen. Niet geslapen vanacht, en tijd genoeg gehad om na te denken. Nog een half uur, dan ben ik de eerste vandaag die mijn huisarts belt. Met werken zou ik later beginnen vandaag, dus ik heb nog tijd om te beslissen wat ik wel en niet zeg.

zucht, ik zag dit echt niet aankomen. Wat ik wel weet, is dat ik rust nodig heb. Echt even rust

x

Alle sterkte lieve Senna!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei bolletje:

Good murninkjes kanjers,:lips:

Hoe is het nu met je Cyclad? Heeft het lopen gisteren wat  geholpen? Ik hoop zo dat het eindelijk eens wat stabieler wordt voor je.

 

Dank je lieve @bolletje Het hardlopen gaat lekker, daar ben ik blij mee. Heb nieuwe loopschoenen, dat loopt ook ineens een stuk fijner. 
Weet je, het gaat eigenlijk best goed met de benzo-ontwenning. Ik ben scherper en helderder en kan meer prikkels verdragen. Af en toe nog wat last van slapeloosheid, maar dat moet ook beter worden. Het werken gaat ook goed. 

Ik weet ook niet of dit een dip is. Ik denk het niet. Heb helaas al een dikke week lichamelijke klachten die volgens mij echt niets met benzo's te maken hebben, maar die mij wel ongerust maken. Morgen ga ik daarmee naar de huisarts, al is het maar om iets ernstigs uit te sluiten. Geeft nu wel onzekerheid, maar dat is maar even niet anders. 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps ging even fout

Ja Jeshen zo weinig slaap en dan in de trein met prikkels. Ik vind het knap wat je onderneemt. Huil het er maar lekker uit.

Hier druk dagje, dus afleiding. Dan lukt het mee te golfen in de onrust. Vanochtend absoluut tegenovergestelde in de supermarkt, dan is de dag lang en onvoorspelbaar, veel prikkels en dan lukt het meegolven voor geen meter. 

Het is wat met die gedachtes. 

Senna blijf delen en ik herken het willen in de snelheid van de afbouw. Je hoofd wil maar de gedachtes en het lichaam hebben de tijd nodig. Zet m op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Senna33:

Je zou heel goed gelijk kunnen hebben, ik voelde mij ook echt top!! 

Ik heb het verknald met mijn uitglijders 

Neen hoor Senna ...uitglijden is niet hervallen ...grijp je macht en je kracht en maak de juiste keuze meid ... en bedenk dat jouw lijf erg hard aan het werken is ...geef het de hulp die het nodig heeft :heart:

Je bent écht op goede weg en wat bolletje zegt is waar xxx

Liefs krisje 

Morgen is er een nieuw begin xxx 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...