Spring naar bijdragen

Maandag, 19 maart 2018


jowan

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei Antoinnette:

Drukke dag al achter der rug. Vanmorgen mijn halve leven de revue laten passeren, volgende week de andere helft. Best wel inspannend, maar blij dat het allemaal zo snel kan.

Bor, veel sterkte en beterschap gewenst. 

Zit je in therapie? Ik heb niet alle persoonlijke verhalen gelezen. Maar mooi dat je er blij mee bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me voorstellen dat, wanneer je zelf moet ondernemen dat dat een hoop onzekerheid met zich mee brengt  Lars. Wat als je het niet goed doet. Hoeveel schade veroorzaakt dat. wanneer kies je het goeie.

En is het niet eerder iets van, ik durf niet i.p.v. ik kan het niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond. Zelden een blijere jarige meegemaakt dan mijn dochter. Die heeft me al een voorpret en dan ook nog genieten op de dag zelf! En maar genieten en tevreden kijken. Heerlijk en een genot om te zien. Nu ik het zo opschrijf, moet me van het hart dat mijn beide kinderen grote talenten hebben om tevreden te zijn. Dat is fijn!

@Bor:heart: ik hoop dat de grote AU snel verdwijnt!

@Jannigje, goed dat je er weer bent!

en @Asterix moeheid is niet het resultaat van hele dag mediteren, :-) Het was een drukke week. Avonden weg, optreden, jarige dochter en ik werk full time natuurlijk. Vanochtend had ik graag even uitgeslapen... Ik ben nu lekker vroeg naar bed gegaan en lig er al in. Rest van de week alleen beetje werken. Beetje zwemmen. Komt goed. Als ik die chocola maar eens kan laten staan....

slaap lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meld me droog af voor het dagpact 

Heb gedaan wat ik wou doen vandaag 

Al met al een geslaagde dag,soms wat lichte "trek" morgen ben ik  7 weken abstinent .

Zometeen tevreden naar bed :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Bor:

Ooh ik wilde jullie niet ongerust maken hoor! Ik ben wel ziek en ben vanmorgen naar dokter geweest. Ik kan heel goed zelf m'n wond verzorgen en heb medicatie voor de pijn en koorts. 

Voor de toekomst mag ik dit niet vaak meer aangezien het steeds m'n zelfde borst betreft. Dus ik heb keuzes gekregen maar daar moet ik ff over nadenken wat te doen. 

Keuzes die allemaal eigenlijk niets zijn?  Klinkt allemaal wel ernstig. Sterkte:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...