Spring naar bijdragen

Onze H Kamer 15-03-2018


Aanbevolen berichten

Lieve kanjers,

Goedemorgen. Nog even snel een dikke knuffel voor jullie allemaal voordat ik ga slapen. Morgen heb ik geen tijd omdat ik dan naar Amsterdam ben voor een gedenkmoment ( fb: light voor Syria). Ik wil daar graag bij zijn en zal meewerken aan de invulling. Hoop dat dat lukt... fingers crossed. Maar wilde jullie toch even aandacht geven en aanmoedigen niet te wanhopen, maar te accepteren dat wat we doen nu eenmaal niet makkelijk is. We hebben een zware weg af te leggen, maar die is beter te doen in volle overgave aan het proces richting het doel. Vertrouw maar dat het allemaal goed komt uiteindelijk, want daar ben ik echt van overtuigd. Neem je rust vandaag, drink je water, vind de juiste afleiding om ook vandaag weer door te komen, en geloof in jezelf. Je kan dit! Je lichaam zal genezen en het universum zal voorzien in alles wat je daarvoor nodig hebt. En is het niet het universum, dan zijn er nog steeds heeeel veel opties in hoe we hier door kunnen komen.

Ik was vandaag even druk. Mijn spullen ( lees kleding, want meer had ik niet echt) liggen nog bij mijn ouders en die komen ze vrijdag brengen met de auto en die moest ik toch van te voren even zelf uitzoeken. Ik ben dus naar hun toe gereisd vandaag en heb denk ik 3/5 van de mijn kleding besloten weg te doen. Als je zoveel hebt als ik, is dat maar goed ook kan ik je vertellen en het was hoog tijd om alles met herinneringen maar gewoon weg te doen.

Maar mijn lichaam is niet blij op het moment. Mijn dodelijke vermoeidheid is even weg, ik hoop morgen ook, maar mijn lichaam is steeds ergens in behoorlijk veel pijn. Lopen is moeilijk geweest vandaag door enorme pijn in mijn bovenbenen. Gisteren en eergisteren mijn linker kuit, daarvoor mijn linker heup en rug deel, daarvoor mijn rechter kant. Ik heb geen idee wat er aan de hand is maar het maakt me minder happig op enige beweging en vermoeid me ook weer behoorlijk. Hoop dat het snel weggaat. Ben wel even toe aan een verbetering.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal! 

Liz een mooie dag gewenst vandaag! 

Ik ben wat minder actief hier, niet omdat het slecht gaat maar juist goed. Dit is mijn derde dag van 2x2 Mg diazepam per dag. Ik voel me nog steeds goed. Geen klachten, wel moe. Slapen doe ik gelukkig als een os. Voorlopig zal ik op deze dosis nog wel even blijven. 

Mooie donderdag voor iedereen, 

x Senna 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal,

K.N.M. ik ben dadelijk werken maar zal vanavond een extra kaarsje aansteken voor jou en je man en vandaag in gedachte bij jullie zijn.

Je vraagt je af waar die pijn toch vandaan komt. Zijn het niet heel veel spanningen die zich opslaan in je lichaam? Er gebeurd nogal wat in je leven lieverd.:heart:

Als je dat niet kwijt kan slaat het zich ergens op. En die spanningen onderdrukken kost ontzettend veel energie. Daarom ben je misschien zo moe.

Sterkte voor vandaag meis.

Jij ook een hele mooie dag Senna.:D

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

@Kannietmeer wat goed dat jullie je daar voor inzetten. Zet 'm op meid! Maar wat naar dat je overal lichamelijke pijn hebt. Hopelijk trekt dat snel weer weg.

@Senna33 Dat klinkt goed! En hoe is de sfeer thuis?

@bolletje Mooie dag vandaag

Ik voel mijzelf steeds meer afglijden. Het is even te spannend allemaal. Slapen gaat weer slechter, ik ben gespannen en word zelfs weer wat kortademig. Enorme wave dus. Het is vechten, vechten, vechten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Kannietmeer:

Lieve kanjers,

Goedemorgen. Nog even snel een dikke knuffel voor jullie allemaal voordat ik ga slapen. Morgen heb ik geen tijd omdat ik dan naar Amsterdam ben voor een gedenkmoment ( fb: light voor Syria). Ik wil daar graag bij zijn en zal meewerken aan de invulling. Hoop dat dat lukt... fingers crossed. Maar wilde jullie toch even aandacht geven en aanmoedigen niet te wanhopen, maar te accepteren dat wat we doen nu eenmaal niet makkelijk is. We hebben een zware weg af te leggen, maar die is beter te doen in volle overgave aan het proces richting het doel. Vertrouw maar dat het allemaal goed komt uiteindelijk, want daar ben ik echt van overtuigd. Neem je rust vandaag, drink je water, vind de juiste afleiding om ook vandaag weer door te komen, en geloof in jezelf. Je kan dit! Je lichaam zal genezen en het universum zal voorzien in alles wat je daarvoor nodig hebt. En is het niet het universum, dan zijn er nog steeds heeeel veel opties in hoe we hier door kunnen komen.

Ik was vandaag even druk. Mijn spullen ( lees kleding, want meer had ik niet echt) liggen nog bij mijn ouders en die komen ze vrijdag brengen met de auto en die moest ik toch van te voren even zelf uitzoeken. Ik ben dus naar hun toe gereisd vandaag en heb denk ik 3/5 van de mijn kleding besloten weg te doen. Als je zoveel hebt als ik, is dat maar goed ook kan ik je vertellen en het was hoog tijd om alles met herinneringen maar gewoon weg te doen.

Maar mijn lichaam is niet blij op het moment. Mijn dodelijke vermoeidheid is even weg, ik hoop morgen ook, maar mijn lichaam is steeds ergens in behoorlijk veel pijn. Lopen is moeilijk geweest vandaag door enorme pijn in mijn bovenbenen. Gisteren en eergisteren mijn linker kuit, daarvoor mijn linker heup en rug deel, daarvoor mijn rechter kant. Ik heb geen idee wat er aan de hand is maar het maakt me minder happig op enige beweging en vermoeid me ook weer behoorlijk. Hoop dat het snel weggaat. Ben wel even toe aan een verbetering.

 

KNM,  ook ik herken zo de pijn in mijn benen, kuiten, bovenbenen,  en spiertrekkingen, kleding uitzoeken goed van je, ik moet dit ook doen, maar moet mij er echt een keer toe zetten  om te doen, het ruimt dan op he?  Wat doen jij en je vriend goed werk, je doet het toch allemaal maar!       Ondanks alle Ups en downs, waar we allemaal mee temaken hebben, die herkenbaarheid blijft zo belangrijk van elkaar!  Heel veel succes morgen, je kan het!!! X GUUSJE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Senna33:

Goedemorgen allemaal! 

Liz een mooie dag gewenst vandaag! 

Ik ben wat minder actief hier, niet omdat het slecht gaat maar juist goed. Dit is mijn derde dag van 2x2 Mg diazepam per dag. Ik voel me nog steeds goed. Geen klachten, wel moe. Slapen doe ik gelukkig als een os. Voorlopig zal ik op deze dosis nog wel even blijven. 

Mooie donderdag voor iedereen, 

x Senna 

Toppie,!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Jeshen:

Goedemorgen,

@Kannietmeer wat goed dat jullie je daar voor inzetten. Zet 'm op meid! Maar wat naar dat je overal lichamelijke pijn hebt. Hopelijk trekt dat snel weer weg.

@Senna33 Dat klinkt goed! En hoe is de sfeer thuis?

@bolletje Mooie dag vandaag

Ik voel mijzelf steeds meer afglijden. Het is even te spannend allemaal. Slapen gaat weer slechter, ik ben gespannen en word zelfs weer wat kortademig. Enorme wave dus. Het is vechten, vechten, vechten.

JESHEN, we kunnen toch nog niet zo heel veel prikkels aan he?  fff. Blijft wisselend he? Ja , ik slaap gelukkig wel veel beter, 6 a 7 uurtjes,  die terugvallen zijn grote valkuilen ,ik kreeg 2 november 30 pillen mirtazapine 15 mg, voor slapen,  het is nu 15 maart, ik heb 4 X de  15 mgr.  door midden gebroken, dus 7,5 mg .  Dus 4 X gebruikt, geen bijwerkingen, niet verslavend alleen toen genomen na 2 mnd echt niet slapen, als je ziet hoe weinig ik het dus gebruikt heb, nog bijna alle pillen over,  nu slik ik magnesium voor mijn zere spieren  3 X daags,  en apotheek zei neem de 3e in vlak voor slapen helpt ook wat voor slapen,  hoop dat je gauw weer uit je wave komt, knuffel Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Senna33:

Goedemorgen allemaal! 

Liz een mooie dag gewenst vandaag! 

Ik ben wat minder actief hier, niet omdat het slecht gaat maar juist goed. Dit is mijn derde dag van 2x2 Mg diazepam per dag. Ik voel me nog steeds goed. Geen klachten, wel moe. Slapen doe ik gelukkig als een os. Voorlopig zal ik op deze dosis nog wel even blijven. 

Mooie donderdag voor iedereen, 

x Senna 

Fijn om dit telezen Senna! GA zo door! Gr, Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Senna33 mooi nieuws!

@Dis klinkt goed, prima ook dat je de afbouw rustig aan doet. Je bent goed bezig! 

@Jeshen het lijkt soms op een terugval, maar als je vannacht beter slaapt zie je de wereld morgen weer een stuk positiever in. Ik vind het wel goed van je dat je niet meteen in de negativiteit schiet, maar het zo positief mogelijk benadert. Je komt er echt wel! 
 

@GUUS, wordt de pijn in je spieren al wel minder? 

@Kannietmeer geweldig wat jullie doen. Ik hoop dat jullie een erg waardevolle bijeenkomst hebben. 

En dan mijn nieuws: mijn leeftijd begint morgen voor het eerst met een 6. Of ik daar op zit te wachten? ;)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Jeshen:

 

Ik voel mijzelf steeds meer afglijden. Het is even te spannend allemaal. Slapen gaat weer slechter, ik ben gespannen en word zelfs weer wat kortademig. Enorme wave dus. Het is vechten, vechten, vechten.

Dat is vechten meid. Je glijdt niet af lieverd, what doesn’t kill you makes you stronger. Het is tijdelijk dit en stop je energie in jezelf je kan het. Volgens mij geef je veel weg, nu is het jou tijd. Hardlopen kinderen vriend en de rest is bijzaak. Spierbal emo voor jou!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Dis:

Goedemiddag lieve mensen,

Ik durf het bijna niet te schrijven maar ik denk dat ik stabiel ben op 30mg diazepam en als dat zo blijft ga ik zondag naar 27,5mg, grote stap maar ik ben ziek gemeld thuis en heb vervroegd pensioen aangevraagd per 1 mei. Tot dan mag ik van mijn werkgever thuisblijven. Ik heb eervol ontslag gekregen en een goede vertrekbonus. Dit levert mij minder spanning op en meer tijd. Ik streef niet langer naar een afbouw in zes maanden maar bekijk het stap voor stap. Ga ook tapering toepassen indien nodig. Mijn gierende zenuwen zijn nu gekalmeerd. bloeddruk vanmorgen 75/130 die is nu ook goed (had ik altijd). Slaap is ook goed. Lotgenoten ik wens jullie veel sterkte en een fijne dag.

Heel goed @dis!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Difficult:

Dat is vechten meid. Je glijdt niet af lieverd, what doesn’t kill you makes you stronger. Het is tijdelijk dit en stop je energie in jezelf je kan het. Volgens mij geef je veel weg, nu is het jou tijd. Hardlopen kinderen vriend en de rest is bijzaak. Spierbal emo voor jou!

Dankjewel @Difficult je bent lief!!! Hoe is het met jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cyclad58:

@Senna33 mooi nieuws!

@Dis klinkt goed, prima ook dat je de afbouw rustig aan doet. Je bent goed bezig! 

@Jeshen het lijkt soms op een terugval, maar als je vannacht beter slaapt zie je de wereld morgen weer een stuk positiever in. Ik vind het wel goed van je dat je niet meteen in de negativiteit schiet, maar het zo positief mogelijk benadert. Je komt er echt wel! 
 

@GUUS, wordt de pijn in je spieren al wel minder? 

@Kannietmeer geweldig wat jullie doen. Ik hoop dat jullie een erg waardevolle bijeenkomst hebben. 

En dan mijn nieuws: mijn leeftijd begint morgen voor het eerst met een 6. Of ik daar op zit te wachten? ;)

 

Hi @Cyclad58 

Dat positief benaderen lukt niet de hele dag hoor...geef ik eerlijk toe.

Morgen jarig! Heel mooi. Ga je er een drankje op drinken? Alvast een hele mooie dag Ad!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei GUUS:

JESHEN, we kunnen toch nog niet zo heel veel prikkels aan he?  fff. Blijft wisselend he? Ja , ik slaap gelukkig wel veel beter, 6 a 7 uurtjes,  die terugvallen zijn grote valkuilen ,ik kreeg 2 november 30 pillen mirtazapine 15 mg, voor slapen,  het is nu 15 maart, ik heb 4 X de  15 mgr.  door midden gebroken, dus 7,5 mg .  Dus 4 X gebruikt, geen bijwerkingen, niet verslavend alleen toen genomen na 2 mnd echt niet slapen, als je ziet hoe weinig ik het dus gebruikt heb, nog bijna alle pillen over,  nu slik ik magnesium voor mijn zere spieren  3 X daags,  en apotheek zei neem de 3e in vlak voor slapen helpt ook wat voor slapen,  hoop dat je gauw weer uit je wave komt, knuffel Guusje

Ja Guusje, heel moeilijk! Ik durf het gewoon niet aan om weer iets te nemen. 

6 a 7 uur is wel mooi. Ook al aan een stuk? En het is nu 5 mndn geleden dat je ct stopte? Goed bezig @GUUS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Jeshen:

Dankjewel @Difficult je bent lief!!! Hoe is het met jou?

Nou zomaar een goed dagje. Dochter 3 een dag in de week bij gastouder en tijd alleen met zoontje, bijna twee. Die is zo makkelijk alleen, diertjes geweest en met autootjes spelen. Heerlijk. 

slaap lekker en er zit kracht in jou, dat hardlopen en zwemmen vind ik mega stoer. Het einde van het weggetje is in zicht- je kan het :-)

x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, nu na 7½ maand op 0 mg van die vervloekte diazepam.....eindelijk rust.

hè hè.......lang verwacht maar toch gekomen.

Dus voor een ieder die er midden in zit of begint.....er is licht aan het eind van de tunnel.

En ik verzeker je ! ...... heel mooi licht.

mito

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Difficult:

Nou zomaar een goed dagje. Dochter 3 een dag in de week bij gastouder en tijd alleen met zoontje, bijna twee. Die is zo makkelijk alleen, diertjes geweest en met autootjes spelen. Heerlijk. 

slaap lekker en er zit kracht in jou, dat hardlopen en zwemmen vind ik mega stoer. Het einde van het weggetje is in zicht- je kan het :-)

x

Wat lekker @Difficult Geniet van de alone time met je zoontje. Xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei mito:

Hallo, nu na 7½ maand op 0 mg van die vervloekte diazepam.....eindelijk rust.

hè hè.......lang verwacht maar toch gekomen.

Dus voor een ieder die er midden in zit of begint.....er is licht aan het eind van de tunnel.

En ik verzeker je ! ...... heel mooi licht.

mito

Nog steeds spannende dromen @mito hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Senna33:

Goedemorgen allemaal! 

Liz een mooie dag gewenst vandaag! 

Ik ben wat minder actief hier, niet omdat het slecht gaat maar juist goed. Dit is mijn derde dag van 2x2 Mg diazepam per dag. Ik voel me nog steeds goed. Geen klachten, wel moe. Slapen doe ik gelukkig als een os. Voorlopig zal ik op deze dosis nog wel even blijven. 

Mooie donderdag voor iedereen, 

x Senna 

Ik ben super blij voor je dat je stabiel bent op 4mg. Zo blijkt dat de afbouw iets langzamer doen belangrijk is. Ik hoop dat het zo blijft lieverd. Ik houd goede moed voor je en hoop dat het thuis ook rustig is.

 

@Cyclad58 Van harte gefeliciteerd lieve Ad. Ik hoop dat je mooie jaren van gezondheid en vrede en geluk voor je hebt liggen. Dat je de harmonie en liefde met je vrouw kan vinden, en natuurlijk voor morgen een fijne dag hebt. Vier je het ook?

@bolletjeIk denk dat de dingen in mijn lichaam puur benzo's zijn. De klachten zijn heel specifiek en zonder duidelijke aanleiding. Ik ben nu een stuk gelukkiger dan de tijd mijn ouders, minder stress over veel dingen. Er is veel rust in het huis van van mijn vriend en mijzelf, en we hebben nooit ruzie over iets. Alleen maar liefde daar. Dat het leven moeilijke kanten heeft hoort er helaas bij wat mij betreft.  En dat mijn lichaam nog in een enorme herstelfase zit, was te verwachten. Ik ben 3 maanden benzovrij, en verwacht dit jaar nog wel bezig te zijn met herstel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Cyclad58:

Dank je wel, Liz. 

Heb helaas juist nu een slechte dag na een slapeloze nacht. Dat gebeurt zo nu en dan. Eerst een paar uur werken en daarna zit het huis vol. ☺

Laat het maar gewoon los en laat maar gebeuren. Behalve als je staat te klapperen van angst, dat is akelig. Maar zo niet... plof neer , duik je bed in, doe wat jij wilt. Kan toch niets aan doen als je niet lekker bent. Laat je kids en vrouw de rest maar vermaken als het niet lukt. Maar ik hoop dat het wel lukt en dat je kan genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Mama2018:

Hoi 

Ik ben nieuw hier 

Ben nu een week gestopt met oxazepam heb deze 2 maanden geslikt voor paniekaanvallen niet regelmatig maar soms van 10 tot 40 mg per dag nooit om te kunnen .

Nu ben ik vorige week vrijdag gestopt slik nu wel 20 mg paroxtine 

Voel me op zich redelijk goed eerste dagen veel zweet aanvallen nu is dit nu minder slaap ook weer beter heb wel een nerveus gevoel en weinig eetlust 

Ik weet nu ff niet of dit door de paroxtine komt of dat het ontwennings verschijnselen zijn ik weet wel dat ik veel heldere ben heb ook geen concentratie problemen 

HI Mama, welkomt. Het kan prima ontwenning zijn. De gewenning kan al  optreden na 2 weken helaas. Als je niet hebt afgebouwd kan er even lastig zijn zo nu en dan. Maar ik hoop dat het niet lang voor je duurt . Fijn dat je helderder bent nu, dat wil iedereen uiteindelijk lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-3-2018 om 15:05 zei Kannietmeer:

HI Mama, welkomt. Het kan prima ontwenning zijn. De gewenning kan al  optreden na 2 weken helaas. Als je niet hebt afgebouwd kan er even lastig zijn zo nu en dan. Maar ik hoop dat het niet lang voor je duurt . Fijn dat je helderder bent nu, dat wil iedereen uiteindelijk lijkt me.

 

bewerkt door Mama2018
Xxx
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...