Spring naar bijdragen

Voorstellen


Snaar

Aanbevolen berichten

Hallo Snaar. Fijn dat je jezelf al vast even aankondigt. Al bijna 2 maanden gestopt is niet niks voor een alcohol verslaafde.
Verder is Francoise me net voor terwijl ik dit zit te typen maar dat geeft helemaal niks. Ben ook wel wat benieuwd naar de antwoorden
op de vragen die zij stelt. Dus tot later.
Groetjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Francoise:

Hallo snaar , welkom.  2 maanden gestopt super knap . Met behulp van medicatie of iets anders? Is het de bedoeling helemaal te stoppen of te minderen ? Ben je trouwens man of vrouw en hoe oud? Dat "praat " voor mij wat makkelijker . Weet niet of je hier al even mee leest? Maar we hebben iedere dag een dagdraad, een soort van virtuele huiskamer . Daar kun je mee doen met het dagpact , waar je aan jezelf beloofd in ieder geval vandaag niet te drinken.  Mij heeft het enorm geholpen, omdat nooit meer wel erg lang is en 1 dag is te overzien.  Succes 

Hallo francoice,ik ben een vrouw.de bedoeling is helemaal stoppen,maar ik bekijk het per dag.hou nog steeds een achter deurtje open.elke dag is er 1.ik kijk het niet te ver vooruit.vind fijn om mee tedoen,met de dageraad dagpact,hoe gaat dat waar moet ik zijn dan op dit forum...?groetjes snaar en bedankt voor je snelle reactie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Kohtje:

Hallo Snaar. Fijn dat je jezelf al vast even aankondigt. Al bijna 2 maanden gestopt is niet niks voor een alcohol verslaafde.
Verder is Francoise me net voor terwijl ik dit zit te typen maar dat geeft helemaal niks. Ben ook wel wat benieuwd naar de antwoorden
op de vragen die zij stelt. Dus tot later.
Groetjes.

Dank je wel kohtje.

 

1 minuut geleden zei Snaar:

Hallo francoice,ik ben een vrouw.de bedoeling is helemaal stoppen,maar ik bekijk het per dag.hou nog steeds een achter deurtje open.elke dag is er 1.ik kijk het niet te ver vooruit.vind fijn om mee tedoen,met de dageraad dagpact,hoe gaat dat waar moet ik zijn dan op dit forum...?groetjes snaar en bedankt voor je snelle reactie.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Snaar,  en wat goed dat je je hebt voorgesteld.

Al bijna 2 maanden gestopt....goed bezig!

Ik ben ook vrij "nieuw" hier en lees/plaats af en toe mee en dat helpt me om binding te houden en het is allemaal heel herkenbaar.

Heel veel succes 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...