Antoinnette Geplaatst 26 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 februari 2018 Ik meld me ook weer af van het dagpact op deze voor mij mooie dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2018 Slaap lekker allen. Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2018 Lieve Jannigje sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2018 Terug van weggeweest. Was prachtig mooi. Bekaf van zo’n citytrip met 2 kinderen en een relatie die bepaaldelijk niet vanzelf gaat. Was zeer de moeite waard. Veel gedaan, gezien en genoten ook. Niet gedronken. Twee keer wel even zin. Uit eten, lange dag, ingewikkelde discussie/ruzie etc. Vreemde omgeving. Triggers. Opeens weer. Niet gedaan. Slaap lekker. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 Op 26-2-2018 om 17:26 zei bolletje: Ja maar m'n pols is gebroken dus in het gips dus kan ik niets insmeren. Maar lief dat je mee denkt hoor. Woensdag wordt het of opereren of ander gips. Hoe ging het woensdag? Ik ben even niet online geweest en heb dus niet alles gelezen. Ik hoop dat het goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2018 Hoi Gypsy, Nou ik heb m'n pols op 5 plaatsen gebroken en er zit een scheur in. De man wees het aan maar ikzelf zag ze niet. Maar er hoeft niet geopereerd te worden. Dank voor je vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden