Jente Geplaatst 25 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2018 Hoi. Vrouw.53 jaar oud. 20 jaar clean van een ruim 15 jaar zwaar heroine.cocaine.speed.alcohol en medicijnverslaving. Voel ik nu dat het weer heel fout gaat met de alcohol. Het begon vorig jaar in het weekend. Nu ook doorde week en in bijna elke kop koffie zit wel een scheut 43. Gisteren niet gedronken en vanmorgen wakker geworden met vreselijke hoofdpijn. Mijn eerdere verslavingen waren ernstig.zeer ernstig. Ik lag in de goot of zat vast of in de prostitutie. Dat ik het overleefd heb is een wonder en zo n beetje iedereen uit die tijd is dood. Ik baal er ook zo van dat het je altijd blijft achtervolgen en je verdomme nog verslaafd kan raken aan touwtje springen. Ik ga maar even een beetje lezen hier om te kijken of ik wat steun eruit kan halen. Dit was in het heel kort mijn verhaaltje.en vragen staat vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 25 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2018 Jeetje Jente, dan heb ik nog een makie ik dronk alleen s'avonds een fles wijn en misschien iets meer. Die koppijn herken ik had ik de eerste dagen ook. Veel lezen hier dat helpt mij, en van je af schrijven samen zijn we sterk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2018 Welkom op het forum, Jente. Ik hoop dat je hier wat steun kunt vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2018 Welkom Jente, En veel succes op jouw pad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jente Geplaatst 25 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2018 7 uur geleden zei reboot: Jeetje Jente, dan heb ik nog een makie ik dronk alleen s'avonds een fles wijn en misschien iets meer. Die koppijn herken ik had ik de eerste dagen ook. Veel lezen hier dat helpt mij, en van je af schrijven samen zijn we sterk Hoi Reboot. Ja als het bij mij fout gaat gaat het direct goed fout. Ik ben altijd iemand van het uiterste en altijd meer dan een ander. Helaas. 20 jaar clean geweest en dronk zo n 3 keer per jaar alcohol. Deze tijd vergeet ik natuurlijk niet. Vergeleken met die 20 jaar clean zijn is dit een piece of cake.toch. Heb al wat gelezen hier en dat is fijn. Inderdaad samen sterk. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jente Geplaatst 25 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2018 6 uur geleden zei Bob: Welkom op het forum, Jente. Ik hoop dat je hier wat steun kunt vinden. Dank je. Gaat lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jente Geplaatst 25 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2018 5 uur geleden zei Francoise: Welkom Jente , over verslaving hoeven we je dus niets meer wijs te maken . Ook ik heb "last " van het vervallen van de ene in de andere . Gelukkig nu is dat dus obsessief sporten . Waar ik op dit moment veel aan heb en wat mij goede inzichten geeft zijn de boeken van Jan Geurtz, "de verslaving voorbij " en vooral "verslaafd aan liefde" . Ook het hier lezen en schrijven onder "lotgenoten " heeft mij enorm geholpen . Over verslaving weet ik inderdaad alles. En het belangrijkste wat ik geleerd heb is dat niemand je kan helpen. Je MOET het zelf doen. Wel kan je ergens steun uit halen.daarom ben ik hier lid geworden. De boeken ga ik zeker onthouden. Al moet ik wel zeggen dat ik heel moeilijk een boek kan lezen of film kan kijken. Ik heb daar geen rust voor. Nooit gehad ook. ooit hoop ik die rust nog eens te vinden. Wat lotgenoten betreft.ik heb me daar al die jaren na mijn heroineverslaving ver vandaan gehouden. Ik was altijd bang dat ik .misschien samen met anderen.weer zou gaan gebruiken. Dit is de eerste keer dat ik het op zoek. Misschien omdat ik me nu heel erg alleen voel met mijn probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jente Geplaatst 25 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2018 5 uur geleden zei kruidenthee67: Welkom Jente, En veel succes op jouw pad. Dank je. Komt vast goed. Heb nog wel wat power. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2018 Zellluf doen, niet alleen...is mijn motto. Forum is zeker een goeie stap en 'samen'. Ik ondervind ook veel steun bij mijn AA groep. Vooral als je je erg alleen voelt met je probleem zou je een groep kunnen overwegen. Een kijkje nemen, vrijblijvend kan altijd. Succes en sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 26 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2018 Welkom Jente, Knap dat je al je eerdere verslavingen achter je hebt kunnen laten. Deze ga je ook vast tackelen! Heb je al een plan? Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 26 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2018 Hallo Jente, welkom! Je bent inderdaad een ervaringsdeskundige. Je weet heel goed waar je tegen aan gaat lopen. Met die kennis ga je dit redden. Dit forum kan je daar, zoals velen al opmerkten, zeker bij helpen. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2018 Welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reboot Geplaatst 27 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2018 Lekker in de frisse lucht en kruiden thee drinken En elke morgen helder fris wakker worden daar denk ik aan En weer zin in't leven hebben Sterkte meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden