Spring naar bijdragen

Zaterdag, 24 februari 2018


jowan

Aanbevolen berichten

Vanuit hier een wat vroege welterusten. Lange dag met veel buiten. En dat was meer dan fijn. 

Met 9-jarige kleindochter vanmiddag het bos in geweest voor een "echte tocht" met zijn tweetjes.  Met rugzak. Met stokken. Met banaan en drinken voor onderweg op een boomstam. Met "navigeren op de zon".....;)

En.....met warme chocolademelk in de bus bij terugkomst. Wat genoot ze en wat liep ze... en wat een open koppie.....

Wat heb ík oprecht genoten! 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst: goed bezig, ZBB.

Ik ben nieuw en ken de omgangsregels niet zo goed, maar in neem aan dat enige openheid/directheid geen probleem is, toch? 

Ben het er zelf niet zo mee eens dat iemand een doordouwer is als hij "ondanks het zuipen werkt". Ik ben zelf zo iemand, dus ik spreek mezelf nu ook aan. Je bent pas een doordouwer als je de guts hebt om je leven op de rit te krijgen. Werken kan ook een vlucht zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een aardige 'anti-ego-test': reisje met de trein in het weekeinde........het loopt verkeerd, het is  kapot, het is te laat en er is misinformatie en geen vervangend vervoer: zoek het zelf maar uit.....
Ik heb het goed doorstaan maar het gemopper en geklaag was alom me heen. (En wel terecht denk ik.)

Rotterdam, mooie stad aan een mooie rivier! Fijn weer, goeie dag!

Ik meld me alvast droog voor de dagpact want ik voorzie dat ik optijd te kooi ga.
Welterusten voor de aanhouders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heerlijk om te horen ZBB! Super :rose:

Ik bof vanavond weer met 'Before we die' en 'No offence'. Niet vroeg in bed dus... kan ik nog net wat melden tussendoor.
Deze week toch vooral weer aan de thee gezeten. Tis weer doorbroken ....

Cosmetische spiritualiteit had ik eerlijk gezegd gejat hoor: een van de sprekers op youtube had het daar over. En dat dat bleef hangen zegt wel wat. ;)

Vandaag een boel buitenlucht gehad; wat zalig was dat!! Boost gehad... nu volhouden...

welterusten voor straks!
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei smart:

Cosmetische spiritualiteit had ik eerlijk gezegd gejat hoor: een van de sprekers op youtube had het daar over. En dat dat bleef hangen zegt wel wat. ;)

Maar wat ís cosmetische spiritualiteit nou precies? 
En ... hihihi.... sorry @smart, maar ik begin alweer te grinniken nu ik de term weer zie... 
Maar zonder dollen: wat bedoel jij of wat bedoelde de spreker er in gewoon hollands nou mee? 

En buiten dat: gewoon fijn dat je weer aan de thee zit 's avonds.. 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat denk ik over de ogenschijnlijkheid. (Dus ego)

Verslaafd zijn aan het e.e.a. kan niet wanneer je spiritueel werk doet. Dan is het eerder wat lapwerk.

Cosmetisch is buitenkant hè?

Ik kan er wel om glimlachen ;)

Ook zacht zijn voor jezelf heeft voor- en nadelen. Vandaag een glimlach... En die wens ik jullie ook toe#mooie zondag 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...