Kohtje Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Het er een klein beetje tegen op zien zal je op zich niet veel helpen, nee. Maar dat de vorst (zo zwaar) aangekondigd wordt is toch wel handig. Kun je misschien een extra dekentje aan boord nemen en je gasvoorraad nog even nakijken en een beetje extra stoken om bevriezingen voor te zijn... Ik kan de laatste tijd heel erg slecht tegen kou. Benijd je nu dus niet, hoe 'romantisch' je af en toe ook klinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Je mag hier wel logeren @jopie moet je wel op de bank slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Wat ben ik toch blij met mijn electrische deken. Klinkt goed Lars, die appelmoes, goed bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Nee ik heb een 1 persoon bed een senioren bed met verstelbare bodem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 (bewerkt) good everninkjes, jane de pijn is gelukkig wat minder vandaag maar zal het in gedachte houden. jopske mag hier zelfs in mijn bed slapen. samen met m'n hondjes. lars zelfgemaakte appelm. daar kan je heerlijke hete bliksem van maken. ik heb vandaag een goeie dag gehad. toch kaarten gemaakt, gewoon met een hand en nogal wat pijn maar na verloop van tijd ging het wat makkelijker. zo fijn dat ik doorgezet heb en de moed niet heb laten zakken. nee ik snap er niets van spirit maar vind wel dat je nu toppie bezig bent. geweldig meis. 21 februari 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Ik was eerst @jopie Bol kalm aan doen met je hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 (bewerkt) 2 uur geleden zei jopie: Hou eens op fleurtje en beheers je wat. Duidelijk dat jij een bor-allergie hebt. Prima, maar dat doe je dan zelf. Er zijn wel meer mensen in de wereld die je (jou of mij) prikkelen. Je daar juist op richten of juist niet doe je toch echt zelf. Je ergernis dus ook. Lees jane gisteravond. Zo vergaat t mij ook. Eigen keus dus, en alle ergernis van mij zegt dan meer over mij dan over die ander. Het valt me op dat jij wel vaak een aan of opmerking hebt op de manier waarop ik reageer op iemand. Erger nog..je geeft me raad daaromtrent. Alsof ik daar op wacht. Ik ben allergisch aan bepaald gedrag, niet aan personen. 21 februari 2018 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 ja lars ik zal het doen. dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 1 uur geleden zei fleurtje: Erger nog..je geeft me raad daaromtrent. Geen raad. Het was een order! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 En ik meld vandaag iets eerder af. Kruip er gewoon maar in on te slapen . Op zich tevreden maar wel moe en niet helemáál fit. Morgen weer een dag. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Whoeehoeeee feestje hier!! Dochter is er overal door met haar examen!!! Ook daar weende ze uiteraard weer om . Mama ook een beetje.. Lika, rapilos, smart en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Dochter vroeg net wat ze als beloning hiervoor krijgt. Erkenning lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Bedankt voor de tip @Bor Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Gefeliciteerd fleurtje en dochter, dat zijn mooie berichten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Dank je antoinette! Een hele opluchting. Nu op naar de volgende. Hoe ging t gaatjes schieten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Oei, film.begint. Ik lees t later nog Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Gefeliciteerd @fleurtje is dat gewoon dat ze in Belgenland nu uitslag krijgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Ik meld me weer af van het dagpact. Heb geen zin meer om langer op te blijven, morgenochtend meteen al weer druk. Sweet dreams en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Ik meld me droog te kooi, de rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 Ook droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 1 uur geleden zei Lars: Gefeliciteerd @fleurtje is dat gewoon dat ze in Belgenland nu uitslag krijgen? Er is zoveel veranderd op dat vlak dus ben zelf niet helemaal mee. Ze heeft nog een maand moeten wachten op haar resultaten. In mijnen tijd kregen we die vrijwel onmiddellijk dacht ik. T scheelt ook naargelang je studierichting en hogeschool denk ik. Binnenkort zijn er al opnieuw examens. T is me chinees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2018 (bewerkt) Wel ik heb er een half uurtje wenen opzitten. 'The fault in our stars' is een supermooie maar droevige film. Can not handle it. Tot morgen 22 februari 2018 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden