Spring naar bijdragen

Vrijdag 9 februari 2018


Antoinnette

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Reacher:

 

 

ZBB heb je nog dingen op de agenda vandaag staan?

 

 

Weinig vandaag

Leefbaarheid besproken in de groep

Kamertje schoongemaakt 

 

Morgen paar uurtjes op verlof.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Eerst ff mezelf op het dagpact zetten en dan het dagpact lezen.

Lars

Momentum

Tessa1987

Reacher

jowan

MarQ

Lisette

Amethist

Kohtje

Mijn puberzoon vandaag vrij van school en mn jongste zoon niet lekker en olk thuis. Rommelig dagje.

Zet m op vandaag allemaal!

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Myriam. Je naam hier doet bij mij geen belletje rinkelen, maar zeven jaar clean is sowieso een felicitatie waard.
Als ik je op straat was tegengekomen (als wildvreemde) en je had me aangesproken en gezegd dat je vandaag zeven jaar
clean was, had ik je óók gefeliciteerd. Alleen al vanwege het feit dat je het blijkbaar de moeite waard vindt om het te vermelden
en er dus waarschijnlijk blij mee bent.. 't Is ook niet niks, zeven jaren zonder drank als drank zo 'aantrekkelijk' voor je was.
Maar aangezien je niet helemaal een wildvreemde bent omdat je hier toch al wat jaartjes op dit forum staat ingeschreven
wil ik je met je zeven jaren toch even extra feestelijk feliciteren  !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Eerst ff mezelf op het dagpact zetten en dan het dagpact lezen.

Lars

Momentum

Tessa1987

Reacher

jowan

MarQ

Lisette

Amethist

Kohtje

Mijn puberzoon vandaag vrij van school en mn jongste zoon niet lekker en olk thuis. Rommelig dagje.

Zet m op vandaag allemaal!

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bor:

Wat is er @fleurtje?

Komt het door dat rottige gedoe op je werk?

Waarschijnlijk ook voor een groot deel. 

Ik ben niet op mijn mond gevallen en laat niet over me heen lopen maar desondanks heb ik t vaak moeilijk met confrontaties. Ik ben in mijn jeugdjaren eeg gepest geweest en ook toen al hield ik t hoofd altijd hoog maar stierf ik een beetje vanbinnen. Heb een wat deja-vu gevoel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uurggglll @Bor, heel herkenbaar. Toen mijn papa naar t woonzorgcentrum ging was hij nog niet ziek of zo. Hij ging er in eerste instantie naartoe omdat hij thuis was gevallen en door een wond een zware infectie kreeg aan zijn been. Daar zou hij dan eerst verder genezen en daarna terug naar huis. Spijtig genoeg is dat nooit gebeurd want kort daarop viel hij ook daar nog een keer en leek t niet verstandig hem terug zelfstandig te laten wonen. Uiteindelijk werd hij daar na een jaartje te wonen, heel ziek en de rest is verleden tijd. Gedurende de periode voor hij ziek werd zorgde ik voor al zijn aanvragen, smeerde ik na mijn werk daar zijn boterhammen en hield hem elke dag een uurtje gezeldschap. Mijn papa had parkinson en zijn zicht was heel slecht. Thuis vond hij zijn weg maar in t wzc werd het een heel stuk lastiger. Vooral omdat hij altijd heel zelfstandig was maar ook introvert. Hulp bij iets kleins vragen gaat beter bij iemand die je vertrouwd is.  Dat uurtje elke dag van mij maakte een wereld van verschil voor hem.  Mijn zus kwam één keer in de twee weken, mijn broer miss één keer in de maand. Enkel als ik erop aandrong of ik zelf niet kon kwamen ze extra. Die belasting voelde ik zeker na een jaar. Ik heb ook nooit begrepen waarom ze er nooit meer energie in staken. Ik denk deels uit gemak en een andere instelling. Sommige dingen doen mensen vanuit een vanzelfsprekendheid die andere niet voelen wat in mijn geval ook voor frustratie en onbegrip zorgde. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten. 

Eindelijk weer even alleen.....na alle "gedoe" met de bus was dat er voor mij even te weinig. Veluwezoom. Mooi loopje morgen. Dinsdag pas weer werken. 

Ik vind allemaal wel even best. De rust komt vanzelf weer zo. 

Thee. Bed. Slapen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me schoon en droog af voor de dagpact.
Verder verbaas ik me over dit landje, code geel, schiphol preventief plat......er rieselt hier net zo'n heel dun laagje terwijl het +1 is, dat ligt er dus niet lang.
Vroeger keken we naar de lucht en trokken ons plan, dat ging de meeste keren heel goed. Ik kan het gelukkig nog. Weg miet die buiendinges.....

Te kooi, de rust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Kohtje:

Hoi Myriam. Je naam hier doet bij mij geen belletje rinkelen, maar zeven jaar clean is sowieso een felicitatie waard.
Als ik je op straat was tegengekomen (als wildvreemde) en je had me aangesproken en gezegd dat je vandaag zeven jaar
clean was, had ik je óók gefeliciteerd. Alleen al vanwege het feit dat je het blijkbaar de moeite waard vindt om het te vermelden
en er dus waarschijnlijk blij mee bent.. 't Is ook niet niks, zeven jaren zonder drank als drank zo 'aantrekkelijk' voor je was.
Maar aangezien je niet helemaal een wildvreemde bent omdat je hier toch al wat jaartjes op dit forum staat ingeschreven
wil ik je met je zeven jaren toch even extra feestelijk feliciteren  !!

Hoi Kohtje, jou naam ken ik wel! Ik heb voornamelijk in het eerste jaar veel hier gelezen en geschreven. Ik had onder anderen veel geschreven over Allen carr stoppen met drinken! Gaat er nu een belletje rinkelen?

Maar bedankt voor de felicitaties allemaal! xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet echt, myriam. Maar is niet erg hoor... je bent bij lange na niet de enige die geen belletje doet rinkelen.
Ook in real life ben ik slecht in mensen 'onthouden' Maar die zeven jaren die staan!!

jOwan, we worden tot watjes gemaakt met al dat gecontroleer en geregel van bovenaf. Ben ik helemaal met je eens.
Daarom ben ik zo gek op m'n Dyane. Moet je gewoon nog zélf autorijden, met alle 'risico's' en inspanningen van dien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...