Senna33 Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Goedemorgen vroege vogels, nachtbrakers, en schone slapers, Heerlijk het is vrijdag, maar ik heb een lange weg te gaan. Ik heb geslapen van 23 tot 4:00. Toen ik wist dat het niets meer werd ben ik opgestaan. Gisteren redelijk de dag doorgekomen en ook wat gegeten. Niet veel maar toch. Mijn eerste receptje is binnen. Als mijn eigen blauwe 10 Mg op zijn moet ik starten met de afbouw. En dat is een dag eerder, de maandag want ik had me vertelt. Dus dan een weekje op ochtend 5 en middag 2 Mg. Dat 5 geel was wist ik, maar nooit geweten dat 2 Mg tabletten wit zijn. Hoe gaat het met de rest, ik hoop dat jullie vandaag een flinke upper hebben. Zelf ben ik ontzettend moe en staat er weer een 10 urige werkdag voor de boeg. Ik hoop dat dat mijn slaap voor de komende nacht bevorderd. Ook heb ik nieuw beddengoed gekocht, wie weet staat het niet alleen mooi maar slaapt het ook heerlijk. Bedankt voor je tip Jeshen, ik ga eens navraag doen of er hier ook wachttijden zijn bij een psycholoog Fijne vrijdag, knuffel voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Goedemorgen, Wat goed @Senna33 dat zijn toch wat uurtjes! Vannacht rond 23 uur in slaap gevallen en was om 00.30 alweer wakker. Toen ben ik maar even naar toilet gegaan en weer gaan liggen. Heb de hele nacht liggen woelen van de ene zij naar de andere en op de rug. Heb vast tussendoor geslapen maar het duurde erg lang. Heb niet op de wekker willen kijken. Achteraf had ik dat misschien wel moeten doen. Dan had ik misschien een 'gat' ontdekt en een beter gevoel gehad. Bij de psycholoog geweest en alles op tafel gelegd. Ik voelde wel een klik. 19e weer terug. Ik ben benieuwd hoe we dan verder gaan. Hij zei wel alvast dat ik moet proberen niet meteen te vluchten als ik onrustig word. Eerst even een buikademhalingoefening doen om rustig te worden. Als het dan lukt om te blijven, geeft mij dat weer meer controle over mezelf. Overigens vond hij dat ik met mijn slechte zicht naar de dokter moet. Ik ging ervan uit dat het komt door de moeheid. Iemand van jullie had dat ook tijdens slecht slapen toch? Hij was trouwens de eerste die niet meteen zei dat ontwennen over moest zijn. Misschien heeft jouw lichaam daar toxic op gereageerd zei hij. Dat heeft hij ook een keer bij een oudere dame gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Goeie morgen Kanjertjes, Dat zijn toch wat uurtjes Sen. Tis niet erg veel maar misschien toch genoeg. Hopelijk kun je vandaag ook weer een beetje meer eten. Jesh. dat slecht zien kan inderdaad te maken hebben met vermoeidheid. Ik had het vaak als ik maar even met m'n ogen dicht zat, of even gerust had. 's Ochtends nooit. Zag vaak dubbel. Dadelijk naar de tandarts en het zaakje links boven laten trekken. Vanmiddag naar de neuropsychiater. Dus wat te doen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 2 uur geleden zei Jeshen: Goedemorgen, Wat goed @Senna33 dat zijn toch wat uurtjes! Vannacht rond 23 uur in slaap gevallen en was om 00.30 alweer wakker. Toen ben ik maar even naar toilet gegaan en weer gaan liggen. Heb de hele nacht liggen woelen van de ene zij naar de andere en op de rug. Heb vast tussendoor geslapen maar het duurde erg lang. Heb niet op de wekker willen kijken. Achteraf had ik dat misschien wel moeten doen. Dan had ik misschien een 'gat' ontdekt en een beter gevoel gehad. Bij de psycholoog geweest en alles op tafel gelegd. Ik voelde wel een klik. 19e weer terug. Ik ben benieuwd hoe we dan verder gaan. Hij zei wel alvast dat ik moet proberen niet meteen te vluchten als ik onrustig word. Eerst even een buikademhalingoefening doen om rustig te worden. Als het dan lukt om te blijven, geeft mij dat weer meer controle over mezelf. Overigens vond hij dat ik met mijn slechte zicht naar de dokter moet. Ik ging ervan uit dat het komt door de moeheid. Iemand van jullie had dat ook tijdens slecht slapen toch? Hij was trouwens de eerste die niet meteen zei dat ontwennen over moest zijn. Misschien heeft jouw lichaam daar toxic op gereageerd zei hij. Dat heeft hij ook een keer bij een oudere dame gezien. Fijn Jeshen, dat er een klik is met je psy. Heel belangrijk, en ook begrip, maar misschien beetje dom ,maar wat is toxic nu precies.? Ik was om 5 uur wakker, na paar goeie nachten, als ik wakker been krijg ik gelijk jammer genoeg mijn stress gevoel in mijn lijf, maar komt er zo.n nacht weer tussendoor geslopen, maar al met al beter! We komen er wel hoor, knuffel Guusje X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 1 uur geleden zei bolletje: Goeie morgen Kanjertjes, Dat zijn toch wat uurtjes Sen. Tis niet erg veel maar misschien toch genoeg. Hopelijk kun je vandaag ook weer een beetje meer eten. Jesh. dat slecht zien kan inderdaad te maken hebben met vermoeidheid. Ik had het vaak als ik maar even met m'n ogen dicht zat, of even gerust had. 's Ochtends nooit. Zag vaak dubbel. Dadelijk naar de tandarts en het zaakje links boven laten trekken. Vanmiddag naar de neuropsychiater. Dus wat te doen vandaag. Fffff, bolletje, tandarts, bbbr, sterkte meissie Guusje X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Tuurlijk Guus maar we moeten weer wennen om (normaal) te leven zonder afhankelijkheid. Het is een leerproces. Zo tandjes eruit. Heb er niets van gemerkt alleen gekraak. Tandarts is zo'n voorzichtig lief ventje. Al zou het pijn doen zou je nog niet boos worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 1 uur geleden zei GUUS: Fijn Jeshen, dat er een klik is met je psy. Heel belangrijk, en ook begrip, maar misschien beetje dom ,maar wat is toxic nu precies.? Ik was om 5 uur wakker, na paar goeie nachten, als ik wakker been krijg ik gelijk jammer genoeg mijn stress gevoel in mijn lijf, maar komt er zo.n nacht weer tussendoor geslopen, maar al met al beter! We komen er wel hoor, knuffel Guusje X Giftig....dus een soort overreactie. Heb jij ook last gehad van slecht zien @GUUS? Het is zo vervelend. Daardoor besef je nog extra hoe niet lekker je bent.Ik heb het de hele dag @bolletje Wel moment waarop het erger is of minder. Ik zit na dit weekend al 8 weken zonder pillen en toch nog zo slecht slapen. Ik vind het zwaar. Heel zwaar. Probeer houvast aan jullie te hebben. @GUUS Na 2 maanden ging het bij jou lagzaam de goede kant op toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 16 minuten geleden zei Jeshen: Giftig....dus een soort overreactie. Heb jij ook last gehad van slecht zien @GUUS? Het is zo vervelend. Daardoor besef je nog extra hoe niet lekker je bent.Ik heb het de hele dag @bolletje Wel moment waarop het erger is of minder. Ik zit na dit weekend al 8 weken zonder pillen en toch nog zo slecht slapen. Ik vind het zwaar. Heel zwaar. Probeer houvast aan jullie te hebben. @GUUS Na 2 maanden ging het bij jou lagzaam de goede kant op toch? Jeshen, ik had last van wazig zien in 1 Oog, ik heb echt dingen voelen komen en weer gaan, ik ben nu 4 mnd. verder na stoppen oxzazepem , 5 weken gebruik, na 1 week gestopt tezijn, begon de grote ellende, ik ging naar de H.arts voor hartkloppingen die niet stopten, en een opgejaagd gevoel, daar ik 3,5 jaar geleden een burn out hebt gehad, schijn je gevoelig te blijven voor stresshormonen, dus kreeg chronische stress, en oxzazepam, maar ik ging mij met de oxzazepam steeds zieker voelen, en stopte, dat heb ik dus geweten, nu nog bezig met klachten, nog is mijn slaapwisselend, maar met magnesium voor het slapen, slaap ik langer door, maar nog slap in mijn benen, spieren worden ook iets beter door magnesium, maar mijn onrust als ik wakker ben,is er nog steeds, ik heb de klachten waar ik voor naar de h.arts ging wel 20 X zoveel erger gekregen, nog steeds niet mijzelf maar ik kruip omhoog, maar tijd is de heelmeester, duurt lang, ook jij zal weer goed slapen,maar ik weet uit ervaring dat je er soms niet meer in kan geloven vechten met elkaar verder X guusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 5 minuten geleden zei GUUS: Jeshen, ik had last van wazig zien in 1 Oog, ik heb echt dingen voelen komen en weer gaan, ik ben nu 4 mnd. verder na stoppen oxzazepem , 5 weken gebruik, na 1 week gestopt tezijn, begon de grote ellende, ik ging naar de H.arts voor hartkloppingen die niet stopten, en een opgejaagd gevoel, daar ik 3,5 jaar geleden een burn out hebt gehad, schijn je gevoelig te blijven voor stresshormonen, dus kreeg chronische stress, en oxzazepam, maar ik ging mij met de oxzazepam steeds zieker voelen, en stopte, dat heb ik dus geweten, nu nog bezig met klachten, nog is mijn slaapwisselend, maar met magnesium voor het slapen, slaap ik langer door, maar nog slap in mijn benen, spieren worden ook iets beter door magnesium, maar mijn onrust als ik wakker ben,is er nog steeds, ik heb de klachten waar ik voor naar de h.arts ging wel 20 X zoveel erger gekregen, nog steeds niet mijzelf maar ik kruip omhoog, maar tijd is de heelmeester, duurt lang, ook jij zal weer goed slapen,maar ik weet uit ervaring dat je er soms niet meer in kan geloven vechten met elkaar verder X guusje Dankje voor je uitleg van toxic Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 17 minuten geleden zei GUUS: 23 minuten geleden zei GUUS: Dankje voor je uitleg van toxic Oeps 1 bericht teveel Dankje voor je uitleg van toxic Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 6 uur geleden zei Jeshen: Iemand van jullie had dat ook tijdens slecht slapen toch? Ik heb regelmatig slecht zicht. Niet door het slechte slapen want ik slaap goed. Maar op de een of andere manier heeft de benzo effect op je spieren, en mogelijk dus ook op je spieren van het oog. Geen idee waarom. Er zijn dagen dat ik goed zie en dagen dat ik een brilletje nodig heb. Maar voor als nog voelt het alsof mijn ogen achteruit zijn gegaan dit jaar. Ben 40 geworden, dus volgens mijn moeder kan het ook gewoon de leeftijd zijn..... jaja... wel heeeel toevallig vind ik. 6 uur geleden zei Jeshen: Hij was trouwens de eerste die niet meteen zei dat ontwennen over moest zijn. Misschien heeft jouw lichaam daar toxic op gereageerd zei hij. Dat heeft hij ook een keer bij een oudere dame gezien. Geeft voor mij aan dat hij je serieus neemt, maar nooit zijn best heeft gedaan zich in de benzo zelf te verdiepen. Het is goed dat hij als therapeut niet zegt dat het maar over moet zijn.... loop je gelijk weg en geef je hem een dikke vinger. (Alsof jij niet wilt dat het over is :-)) Dus dat is wijs en therapeutisch de juiste weg. Wat betreft de ogen... geen normaal denkend mens denkt bij benzo's ontwennen eraan dat je ogen daar onder kunnen vallen. Maar de vele mensen die het als symptoom hebben aangegeven en nu ook jij, laten mij zien dat het wel degelijk kan. Ik heb voor mijn eigen rust en ontspanning een leesbrilletje op af en toe, zodat ik niet zo mijn best hoef te doen. Als het over gaat kan ie de kast in, dacht ik zo. Ik gebruik hem niet vaak, maar af en toe. De vermoeidheid maakt het zeker erger. De toxiciteit van de benzo..... lijkt me duidelijk. Maar het verhaal wordt dan erg ingewikkeld.... Wat is gif? Alles houd een chemisch verband met elkaar, en heeft scheikundige reacties op elkaar, in zekere zin. Ook melk en sinaasappelsap. Ik denk niet dat benzo's een onbedoelde reactie geven, waarbij er scheikundige reacties zijn die giftige moleculen produceren. (Of iets in die richting). Het doet precies wat het moet doen, en DAT is nou precies het probleem. Oke... ik merk dat ik boos word. Ik ga ff nokken. Lieve Jeshen, fijn dat je een klik hebt en ik hoop dat het je helpt. Je verdient het. En laat je niks wijs maken. Je past 100% in de after schade van de benzo groep, en er is niets mis met jou verder. Knok maar voor je gezondheid, en geloof in jezelf, twijfel niet aan jezelf. Je bent een topvrouw en top moeder en je gaat de benzo schade vanzelf weer achter je laten. Echt waar! Dikke kus! X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Mijn keel doet geloof ik minder pijn. Doe toch nog maar rustig aan vandaag. Maar wil ff naar de trekpleister. Ben verleid met een reclameblaadje. :-) Ik weet alleen nog niet waar die hier in de stad zit. Word al moe bij het idee de fiets te pakken, maar ik wil het toch proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Dankjewel @Kannietmeer ik heb echt een rotdag. De hele dag huilen dat ik het niet meer trek. Druk heen en weer lopen. Geen focus. Moet ik toch AD om hier uit te komen...ik kan mijn gezin toch ook niet blijven belasten? Maar ik wil geen troep meer. Etc etc. Ik word gek van mezelf. Wanneer komt die verbetering!? Ik heb rust nodig. Vooral slaap. Niemand kan het zeggen. Maar het feit dat @GUUS en @mito na lang amper slapen, nu weer wat uurtjes pakken, geeft mij wel hoop. Ik ben 38, zal ik dan ook maar een leesbrilletje halen? Alhoewel ik meer last van ver weg heb. Ik ben benieuwd wat die psycholoog gaat doen. Hij heeft niet echt een verwachting of plan uitgesproken. Ik neem aan dat hij daar over na moet denken omdat dat op de persoon wordt aangepast... Verleid worden door reclamefolders gebeurt mij geregeld! Succes @Kannietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 1 minuut geleden zei Jeshen: Moet ik toch AD om hier uit te komen...ik kan mijn gezin toch ook niet blijven belasten? lieverdje, wat een narigheid zit je in. Ik ben echt voor 95% zeker, dat je niet de AD moet nemen. De kans dat het je gaat helpen is super klein, kans dat het je de komende tijd ziek maakt is super groot. Kans dat het je darmen en hersenen nog meer aantast is bijna 100% zeker, want daar zijn ze voor gemaakt. En voor mensen met een zware depressie, is het behulpzaam. Voor anderen... not so much. Het accepteren van een lange herstelperiode, omdat de arts dacht dat het niet zoveel kwaad kon dit te geven als slaapmiddel, is de beste weg naar je herstel. Probeer je voor te stellen, hoe je leven eruit ziet als je je niet meer zo moe en ziek en emotioneel instabiel voelt. Dat is namelijk precies waar je lichaam voor aan het werk is. Je zou de Bacopa eventueel nog 1x kunnen proberen omdat het ook anti depressieve eigenschappen heeft, zonder de nare bijwerkingen van een SSRI. Maar ik snap dat je er mee stopte toen je hoofdpijn kreeg. Als dat weer gebeurd zou ik het ook zeker laten staan. Wel balen als het niet voor je werkt, ik heb nog geen alternatief gevonden met dezelfde eigenschappen, dus weet niet wat ik je anders nog kan adviseren. Het is hier begonnen met sneeuwen in mini vlokjes en niets blijft helaas liggen. Weet nog niet of ik wel naar buiten moet gaan, maar deze aanbiedingen wil ik eigenlijk niet laten lopen. Zijn echt dingen die ik kan gebruiken/ gebruik. Maar mijn hoofd begint alweer moe te worden. Bizar leven, binnen en op de bank of in bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 1 uur geleden zei Kannietmeer: Mijn keel doet geloof ik minder pijn. Doe toch nog maar rustig aan vandaag. Maar wil ff naar de trekpleister. Ben verleid met een reclameblaadje. :-) Ik weet alleen nog niet waar die hier in de stad zit. Word al moe bij het idee de fiets te pakken, maar ik wil het toch proberen. Heb ik ook die twijfel knm, wel of niet naar buiten, natte sneeuw, ik zou eigenlijk naar kruitvat moeten, ff vandaag erge slappe benen en natte sneeuw, ik ga morgen X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 ik ben ook nog niet gegaan dus denk dat het morgen word. Hopelijk zijn mijn producten er nog want de aanbieding stopt na morgen, dus misschien is het wel op... ofzo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Ik ben jaloers dames! Ik zou zo graag een dag thuis zitten. Vond ik vroeger heerlijk haha. Nu moet ik gewoon weg af en toe. Weer of geen weer, altijd vluchtweer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 Je hebt gewoon gelijk @Kannietmeergeen AD! Nooit! Man o man, wat een rollercoaster blijft het. Die Bacopa kan ik nog wel een keer proberen. Misschien was het toeval. Wanneer neem jij het? Ochtend, avond? In de ochtend neem ik magnesium en calsium/vit d. Bij avondeten magnesium en 2 omega3 en voor ik naar bed ga magnesium. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 (bewerkt) @Jeshen, dat slechte zicht is voor mij één van de symptomen van benzo-ontwenning. Ik had dat regelmatig nadat ik weer wat had afgebouwd. Ook na mijn laatste stukje Lorazepam eind november had ik een kleine week last van wazig zien. Nu niet meer. Wel grappig om te vertellen: afgelopen dinsdag had ik mijn uitgebreide medische check-up via mijn werkgever. Alles was goed, conditie was ook prima en aan mijn gezichtsvermogen mankeert vrijwel niets (al heb ik wel een bril voor in de auto). Kortom, alle klachten die ik had en misschien nog krijg mag en mocht ik toch echt wijten aan de benzo's. Kortom, we moeten het doorstaan. Het wordt beter, het gaat over. De onzekerheid is alleen wanneer. Meer is het niet, want het GAAT over! 9 februari 2018 bewerkt door Cyclad58 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 50 minuten geleden zei Jeshen: Die Bacopa kan ik nog wel een keer proberen. Misschien was het toeval. Wanneer neem jij het? Ochtend, avond? In de ochtend neem ik magnesium en calsium/vit d. Bij avondeten magnesium en 2 omega3 en voor ik naar bed ga magnesium. Ik doe 1 in de ochtend, 1 in de avond. Laat ook even weten hoeveel mg er in je capsule zit. Dit maakt ook uit. Ik neem het bij het eten. 17 minuten geleden zei Cyclad58: afgelopen dinsdag had ik mijn uitgebreide medische check-up via mijn werkgever. Alles was goed, conditie was ook prima en aan mijn gezichtsvermogen mankeert vrijwel niets (al heb ik wel een bril voor in de auto). Kortom, alle klachten die ik had en misschien nog krijg mag en mocht ik toch echt wijten aan de benzo's. En zo is het. Er is gek genoeg niks mis met ons, maar het voelt totaal anders tijdens ontwenning en herstel. Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 24 minuten geleden zei Kannietmeer: Ik doe 1 in de ochtend, 1 in de avond. Laat ook even weten hoeveel mg er in je capsule zit. Dit maakt ook uit. Ik neem het bij het eten. 200 mg per stuk. Op het potje staat 2 in de ochtend en 2 in de avond. Dat deed ik dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 43 minuten geleden zei Cyclad58: @Jeshen, dat slechte zicht is voor mij één van de symptomen van benzo-ontwenning. Ik had dat regelmatig nadat ik weer wat had afgebouwd. Ook na mijn laatste stukje Lorazepam eind november had ik een kleine week last van wazig zien. Nu niet meer. Wel grappig om te vertellen: afgelopen dinsdag had ik mijn uitgebreide medische check-up via mijn werkgever. Alles was goed, conditie was ook prima en aan mijn gezichtsvermogen mankeert vrijwel niets (al heb ik wel een bril voor in de auto). Kortom, alle klachten die ik had en misschien nog krijg mag en mocht ik toch echt wijten aan de benzo's. Kortom, we moeten het doorstaan. Het wordt beter, het gaat over. De onzekerheid is alleen wanneer. Meer is het niet, want het GAAT over! Wat goed @Cyclad58! Echt heel fijn voor je. Je gaat echt goed. Dat slecht zicht heb ik al sinds in ben gestopt. Het werd steeds erger. Nu is het stabiel maar vervelend en soms wat eng als je blijft focussen, maar het lukt niet. Ik ga er maar gewoon vanuit dat het vermoeidheid en misschien nog wat ontwenning is. Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
benzodizzy Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 (bewerkt) @mitoik herken je emotionele instabiliteit; alsof je jaren hebt weggegooid. Die benzo tijd is 1 groot vaag gat. Hoe gaat het nu? 9 februari 2018 bewerkt door benzodizzy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 32 minuten geleden zei Jeshen: 200 mg per stuk. Op het potje staat 2 in de ochtend en 2 in de avond. Dat deed ik dus. Dat moet kunnen in principe, maar gezien je eerste ervaring misschien even beginnen met 1 in de ochtend en 1 in de avond? Die van mij zijn 500mg en ik neem er twee vanaf het begin en merkte niets. Maar zo zie je maar weer dat iedereen zijn eigen lichaam in de gaten moet en wil houden. En dat is goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 9 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2018 12 minuten geleden zei Kannietmeer: Dat moet kunnen in principe, maar gezien je eerste ervaring misschien even beginnen met 1 in de ochtend en 1 in de avond? Die van mij zijn 500mg en ik neem er twee vanaf het begin en merkte niets. Maar zo zie je maar weer dat iedereen zijn eigen lichaam in de gaten moet en wil houden. En dat is goed. Ik heb er nu bij het eten maar weer 2 genomen. We zullen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden