Spring naar bijdragen

Huiskamer vrijdag 9 Feb


Senna33

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei benzodizzy:

@mitoik herken je emotionele instabiliteit; alsof je jaren hebt weggegooid. Die benzo tijd is 1 groot vaag gat.

Hoe gaat het nu?

Hallo, Gaat nu (met vallen en opstaan) goed. Ik slaap weer goed, wel veel gekke dromen maar ik droom ook wel weer eens als vanouds van mooie vrouwen.

En dat is me toch leuk, hahahahahhahahahahhahaaaaaaaaa.

Emotionele instabiliteit, daar heb ik vrede mee dat dit geheel 2018 nog blijft, maar slapen is een zegen!

Alles komt uiteindelijk goed.

Heb vertrouwen en nog belangrijker heb elkander lief.

mito

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei mito:

Hallo, Gaat nu (met vallen en opstaan) goed. Ik slaap weer goed, wel veel gekke dromen maar ik droom ook wel weer eens als vanouds van mooie vrouwen.

En dat is me toch leuk, hahahahahhahahahahhahaaaaaaaaa.

Emotionele instabiliteit, daar heb ik vrede mee dat dit geheel 2018 nog blijft, maar slapen is een zegen!

Alles komt uiteindelijk goed.

Heb vertrouwen en nog belangrijker heb elkander lief.

mito

Hahaha dat is fijn. Mooie vrouwen kun je niet missen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Geslapen van 4;00 tot nu. Ben gaan lezen over valeriaan omdat ik tegenstrijdige berichten hoor. Ik had het gevraagd aan de huisarts en deze zegt je mag ze slikken. Kunt stoppen zonder afbouwen en het schijnt mild te helpen tegen klachten waarvoor men oa ook benzos slikt. Ik kwam dit tegen vanacht omdat ik niet sliep 

http://m.orthokennis.nl/nutrienten/valeriaan

ik heb het wel in huis maar weet het niet. Is het echt zo erg? 

Ik had dit vanacht perongeluk in huiskamer van 7 feb gepost :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei mito:

Hoop houden, alles komt recht.

Jeshen, het komt goed,  maar nu slaap dagen soms  van 24,00 t/m 7.00 uur, maar vannacht van 24.00 / 5.15, ja en dan ga ik onrustig worden, kon ik maar lekker gewoon liggen, maar dat lukt niet,maar ik doe het wel, maar met veel stress gevoel, maar z.a je weet kon  ik heel lang niet of 2 a 3 a 4 uurtjes slapen en dan nog met onderbreking, dus.... lang gewacht maar toch nu grote vooruitgang, nu jij nog, en dat komt ook Kanjer ! guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...