Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 05-02-2018


Jeshen

Aanbevolen berichten

Goededag!

Na twee nachten een paar lekkere uurtjes slaap, nu weer behoorlijk slecht. En zweten! Ik probeer er niet zwaar aan te tillen, maar het is moeilijk. Twee weken terug ging het ook zo. En dat duurde 2 weken. Waarom? Waarom niet langer dan twee nachtjes? Na 7 weken stoppen en 8 weken geleden bevallen te zijn, heb ik echt meer nachtjes nodig. En als je er dan aan proeft.... Ahhhhhh potverdikkeme!

Hopelijk hadden jullie meer succes.

De baby krijgt straks haar eerste prikjes, kan ze ziek van worden. Had gehoopt op een iets frissere mama.

bewerkt door Jeshen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Dat zweten is vreselijk hè, ik ken het. 

Ik sinds vanacht wakker en ik heb geen idee wat precies is gebeurd. Ik zal het straks vast door mijn man naar mijn hoofd geslingerd krijgen. Ik wil het nieteens horen of weten. Wat een vertoning. Ik heb sinds gisteren na een goede maand niet drinken weer gedronken. Rest verwijderd. Sorry

bewerkt door Senna33
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Senna33 Verstandig om hulp te zoeken, alleen is het zwaar. Er lijkt veel aan de hand te zijn in jou situatie. Als je alles opengooit ben je ook de schaamte voorbij, dat geeft ook "rust".

Niks doen is geen optie. je hebt een structuur nodig voor houvast en tijd voor herstel. Hoe snel of langzaam je de dia ook afbouwt het kost tijd (weken/maanden) om lichamelijk en geestelijk om te herstellen.

@Jeshen Jij hebt ook tijd nodig. Pushen, boos zijn dat het slapen de ene keer wel goed gaat en de andere keer weer niet heeft geen zin en werkt denk ik averechts. Bij jou spelt ook nog een de post-natale periode, de hormoonschommeling en de onderbroken nachten i.v.m. de verzorging van de baby ..... En je weet het inmiddels: Hoe snel of langzaam je de benzo ook afbouwt het kost tijd (weken/maanden) om lichamelijk en geestelijk om te herstellen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen,

Wat jammer Senna. Hoe lang stond je nu droog? Een maand? Das al toppie hé? Weet je dat er Refusal bestaat of Antabus? Dit heeft mij heel goed geholpen en uiteindelijk doen stoppen. Poeh wat moet jij je nu rot voelen zeg. Probeer toch ook een klein beetje te kijken wat je nu allemaal wel bereikt hebt. En zeker niet vergeten dat je ook maar een mens bent. Je mag zwakke momenten hebben.

Liep je allang met de gedachten te gaan drinken of kwam dit ineens?

Ik heb heerlijk geslapen onder m'n satijnen dekbed, en werd net wakker door de wekker. Anders ben ik vaak wakker zo rond 5 uur. Dus???????????? die houden we erin.:D

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Senna33:

Goedemorgen. Dat zweten is vreselijk hè, ik ken het. 

Ik sinds vanacht wakker en ik heb geen idee wat precies is gebeurd. Ik zal het straks vast door mijn man naar mijn hoofd geslingerd krijgen. Ik wil het nieteens horen of weten. Wat een vertoning. Ik heb sinds gisteren na een goede maand niet drinken weer gedronken. Rest verwijderd. Sorry

O nee, meis! Goed dat je naar de huisarts gaat. Het is niet niks allemaal! Wanneer heb je de afspraak? En weet je inmiddels wat er is gebeurd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei bolletje:

Goeie morgen mensen,

Wat jammer Senna. Hoe lang stond je nu droog? Een maand? Das al toppie hé? Weet je dat er Refusal bestaat of Antabus? Dit heeft mij heel goed geholpen en uiteindelijk doen stoppen. Poeh wat moet jij je nu rot voelen zeg. Probeer toch ook een klein beetje te kijken wat je nu allemaal wel bereikt hebt. En zeker niet vergeten dat je ook maar een mens bent. Je mag zwakke momenten hebben.

Liep je allang met de gedachten te gaan drinken of kwam dit ineens?

Ik heb heerlijk geslapen onder m'n satijnen dekbed, en werd net wakker door de wekker. Anders ben ik vaak wakker zo rond 5 uur. Dus???????????? die houden we erin.:D

Oehhhhh misschien koop ik ook wel eem satijnen dan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo bolletje, onder satijn! Ha ha, heerlijk! Goed slaapmiddel dus!,     zelf na veel goeie dagen nu paar  rotdagen, ik denk onbewust tedruk geweest, gisteren met dochter, schoondochter, 2 kleindochters naar Rotterdam om jurkje te zoeken voor bruiloft kleinzoon eind Maart,  ik kan echt nooit iets vinden, ff dus ik heb nog niets, kom ik thuis, rillingen, spiertrekkingen, half 3 wakker, waar zijn de goeie dagen!?  Weer van ik moet toch iets anders hebben, zo lang al niet lekker zijn? Steeds steekt dat de kop op! Sorry! Lieve gr. GUUSJE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje

Je bent niet terug bij af ... er is ook niks anders aan de hand .... de benzo's doen nogal wat met ons lichaam en in onze hersenen .... maar ... het komt goed.

Het kost tijd en alles wat je voelt en moeite kost, hoort erbij en het gaat over, dat is het houvast dat we hebben. Het slapen kunnen we niet afdwingen. Ons angst, stress en slaapsysteem is van slag en dat moet herstellen en dat herstelt ook, maar dat kost tijd. Het lichaam moet er aan wennen dat het zelf het slapen en de spannings pieken moet regelen. En dat is niet in een week en ook niet in 2 weken klaar .... Helaasch .... Elke dag wordt het een klein beetje beter, ook af en toe een stapje terug, dat is het leven, dat hebben mensen die niet gebruiken ook ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Jeshen:

Goededag!

Na twee nachten een paar lekkere uurtjes slaap, nu weer behoorlijk slecht. En zweten! Ik probeer er niet zwaar aan te tillen, maar het is moeilijk. Twee weken terug ging het ook zo. En dat duurde 2 weken. Waarom? Waarom niet langer dan twee nachtjes? Na 7 weken stoppen en 8 weken geleden bevallen te zijn, heb ik echt meer nachtjes nodig. En als je er dan aan proeft.... Ahhhhhh potverdikkeme!

Hopelijk hadden jullie meer succes.

De baby krijgt straks haar eerste prikjes, kan ze ziek van worden. Had gehoopt op een iets frissere mama.

Ooh Jeshen, dat ervaar ik op het moment ook zo, veel goeie dagen en nachten, en nu alweer 3 dagen fffff, ik vraag me dan af hoe lang duurt dit?  4 mnd  gestopt na 5 weken gebruik oxzazepam je kan het haast niet geloven, ach die prikjes blijven voor een ouder niet leuk he?  JESHEN wij komen er ook hoor! Knuffel Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Bestwel:

@bolletje

Je bent niet terug bij af ... er is ook niks anders aan de hand .... de benzo's doen nogal wat met ons lichaam en in onze hersenen .... maar ... het komt goed.

Het kost tijd en alles wat je voelt en moeite kost, hoort erbij en het gaat over, dat is het houvast dat we hebben. Het slapen kunnen we niet afdwingen. Ons angst, stress en slaapsysteem is van slag en dat moet herstellen en dat herstelt ook, maar dat kost tijd. Het lichaam moet er aan wennen dat het zelf het slapen en de spannings pieken moet regelen. En dat is niet in een week en ook niet in 2 weken klaar .... Helaasch .... Elke dag wordt het een klein beetje beter, ook af en toe een stapje terug, dat is het leven, dat hebben mensen die niet gebruiken ook ...

Ja Bolletje elke dag wat beter, en dan weer soms stapje terug, dat is het proces, wat je ook aangeeft, daar houden we ons aan vast!  GUUSJE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Senna33:

Dankje. Ik ben op weg. Heb eindelijk de huisarts ingeschakeld. Morgen weet ik meer. Alles gaat op tafel

Wat knap!,  succes, en sterkte! Geef het uit handen en eerlijk een open, dan kunnen ze je helpen! Knuffel Guusje

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei GUUS:

Ooh Jeshen, dat ervaar ik op het moment ook zo, veel goeie dagen en nachten, en nu alweer 3 dagen fffff, ik vraag me dan af hoe lang duurt dit?  4 mnd  gestopt na 5 weken gebruik oxzazepam je kan het haast niet geloven, ach die prikjes blijven voor een ouder niet leuk he?  JESHEN wij komen er ook hoor! Knuffel Guusje

Gelukkig gaan bij jou @GUUS de goede overheersen! Houd dat ik gedachte. Ongelooflijk he, zo kort gebruiken en zo lang bezig. We komen er wel!

Prikjes achter de rug. Deze mama heeft daar niet zo'n moeite mee. Hoort erbij.

@Bestwel Ja, het komt goed. Maar ik ervaar nu wat zoveel niet slapen met ke doet. Niet normaal. En een paar nachten ietsje slapen, doet zo goed. Is bijna verslavend, hahaha.

@Senna33 Morgen al, heel goed. Laat je helpen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Senna33:

Ik ben op weg. Heb eindelijk de huisarts ingeschakeld. Morgen weet ik meer. Alles gaat op tafel

yes lieverd! Dit gun ik je. Hulp. De schaamte voorbij. Weg ermee! Het is zoals het is. Omarm je zelf in totale acceptatie zoals je nu bent. Je bent het waard, echt waar. Je doet super hard je best en gaat de strijd aan met het grote monster van de BENZO.... nou... dan heb je wel wat respect verdient hoor. Geloof me. En geef niet op, maar ga door, want je kan dit winnen. Het is de enige weg naar buiten en terug naar goed leven. Houd moed! En schrijf hier lekker van je af indien nodig. We zijn er voor je zoals je ziet. X

 

5 uur geleden zei Jeshen:

Oehhhhh misschien koop ik ook wel eem satijnen dan :)

katoen satijn he, let op, geen chemische denk ik. Toch @bolletje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Senna33:

Dankje. Ik ben op weg. Heb eindelijk de huisarts ingeschakeld. Morgen weet ik meer. Alles gaat op tafel

Lieve @Senna33

Voel je alsjeblieft niet schuldig, praat met je man en familie. Het is vast nog niet te laat!
Prima dat je alles op tafel gaat gooien, het zal je opluchten.
Veel wijsheid en sterkte gewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjulliewel wat ontzettend lief! Zoals jullie zien heb ik wat berichten verwijderd. Toch een beetje bang om herkend te worden door een bekende. Het ging vandaag, maar jemig wat heb ik getrild zo nu en dan. Hartkloppingen, jullie kennen het vast. Helaas is mij dit al eens eerder gebeurd, met jawel, dezelfde mensen. Ik schaam me, durf hen niet onder ogen te komen. 

Ik hoop dat de huisarts wilt helpen, desnoods een verwijzing naar een psycholoog. Hopenlijk heeft de huisarts verstand en helpt hij mij met een afbouwschema. Een verwijzing naar verslavingszorg wil ik liever niet. Nog een paar pilletjes, en dan zijn ze op. Ik heb vandaag 2 x 5 Mg moeten nemen omdat het anders geen doen was. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

En hoe gaat het met onze allerliefste K.N.M. zelf? Lukt het allemaal nog een beetje meisie?:lips:

Hier gaat het allemaal stabiel en rustig. Ik doe rustig aan, heb ik het fijn met mijn vriend, heel ontspannen en geen druk. De eigen verantwoordelijkheid en eigen plek voelt fijn en gezond volwassen. Ik weet niet altijd goed nog mijn tijd in te vullen en werken zit er echt nog niet in, maar wil wel wat dingen gaan voorbereiden om mogelijk benzo-coaching op te zetten. dank je wel.xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, 

Blijf jullie taai en staande houden! Ik een redelijke nacht gehad en deze middag naar de huisarts. Ik heb een flinke bladzijde geschreven om ook maar niets over het hoofd te zien. Willen jullie aub duimen draaien dat mijn huisarts mij zelf hiermee kan en wil helpen? Een kliniek of verslavingszorg lijkt mij toch erg rigoureus gezien mijn nog vrij korte gebruik? Ik hoop het. Ik ben koppig, maar met werk, kindje huisje etcetera kan ik mij dit laatste niet veroorloven. Dan zal ik een andere manier moeten verzinnen om thuis af te bouwen. Mijn leverancier is door zijn voorraad heen. Heb wel geteld nog 6 x 10 Mg liggen. Zal ze ook meenemen straks naar de huisarts. Ik hoop zo dat ik opgelucht zijn praktijk kan verlaten. Mooie dag voor jullie, knuffel van Senna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...