Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 04-02-2018


Lynn86

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Senna33:

Goedemorgen, helaas weer continue wakker :( 

En met jou, en de rest ?

@Senna33 wat rot voor je dat je weer wakker was vanacht. Wat doe je in de tijd dat je wakker was? Heb je dan wel afleiding of iets zodat je toch een beetje rust?

Met mij ging het gisteravond niet goed. Zat echt te vechten tot de volgende inname. Niet fijn. Nu gaat het goed. 

Knuffel voor jou @Senna33

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu dames,:lips:

Senna kun  je vandaag wel wat rustig aan doen? Niet teveel vergen van jezelf?

Lynn. Zo ontzettend knap dat je dan niet eerder pakt en kan uitstellen tot de tijd. Met alc. is het zo dat de trek overgaat na zo'n 20 min. of als je wat  eet of drinkt. Bij medicatie weet ik het niet.

Ik  heb vannacht redelijk goed geslapen en vandaag ga ik m'n bed verschonen met een nieuw dekbedovertrek van satijn. Dat schijnt minder warm te zijn. Gisteren maar gelijk 3 van die dingen gekocht. Waren in de aanbieding. Dacht dat satijn erg duur was maar niet dus.

Dadelijk mijn bed extra mooi  opmaken.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Dames, 

Goed bezig jullie.  Ik was om 1:00 al wakker. Ondertussen drie keer naar beneden geweest, op zoek naar positieve verhalen. Ik heb Valeriaan extra sterk gekocht en ik denk dat ik dat voor vanacht ga proberen. Kwaad kan het in ieder geval niet echt. Baal gewoon dat ik morgen gewoon weer moet werken. Weer zo’n week. Al hoop ik dat het beter gaat. Straks heb ik een familie verplichting waar ik totaal geen zin in meer in heb. Studeren en huishouden moeten ook echt dringend gebeuren. 

:rose:

bewerkt door Senna33
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Senna33:

Goedemorgen Dames, 

Goed bezig jullie.  Ik was om 1:00 al wakker. Ondertussen drie keer naar beneden geweest, op zoek naar positieve verhalen. Ik heb Valeriaan extra sterk gekocht en ik denk dat ik dat voor vanacht ga proberen. Kwaad kan het in ieder geval niet echt. Baal gewoon dat ik morgen gewoon weer moet werken. Weer zo’n week. Al hoop ik dat het beter gaat. Straks heb ik een familie verplichting waar ik totaal geen zin in meer in heb. Studeren en huishouden moeten ook echt dringend gebeuren. 

:rose:

Denk aan jezelf senna. 

Als het voor jou niet goed voelt een familie verplichting ga dan niet. Het is jou herstel en daar hebben anderen maar rekening mee te houden. Gebruik deze dag om wat extra rust te pakken voor je aan de werkweek moet beginnen

Ik heb ook dingen waar ik nee tegen zeg. Jammer dan als mensen dat niet begrijpen. Dit is een periode waarin je jezelf voorop moet stellen. En grenzen moet stellen. 

Dan maar even niet zo sociaal. Zo denk ik tenminste. 

Ik zeg de laatste tijd veel visite af. Omdat het op dit moment niet fijn voelt. En begrijpen ze dat niet dat is dan jammer. 

Ik moet beter worden. Dat is nu prioriteit nummer 1

Liefs  x

bewerkt door Lynn86
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei bolletje:

Ja Lynn ik zou het liefst iedere dag m'n bed willen verschonen maar ja das zo'n hoop werk.

Wat gaan jullie vandaag doen?

Lekker even wandelen en rustig aan doen. Gisteren iets teveel gedaan in huishouden en daar werd ik gisteravond meteen voor gestraft. Als ik rustig aan doe kom ik beter de dag door. 

Dus heerlijk even frisse lucht buiten met de kids naar de speeltuin en vanmiddag heerlijke verse groenten soep maken met mn dochter. 

En gezelschapsspellen doen samen. 

Xx 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar hebben jullie een punt, maar daarvoor is het te laat. Zeker ben ik het er mee eens. Mijn wederhelft heeft al gasten uitgenodigd voor vandaag. Terwijl hij weet hoe ik mij voel / niet slaap / etc. Ik heb me verzet. De boodschappen heeft hij in huis gehaald toen ik werken was. Ik heb al laten doorschemeren dat ik geen bediende ga spelen en de afwas voor hem is. Ik heb al een aantal keer aangegeven nu liever niet. 

Wel had hij heerlijk voor me gekookt toen ik terug kwam van mijn werk. Helaas kreeg ik amper wat door mijn keel. Ook heeft hij wat gepoetst. Trouwens, hebben jullie soms ook zulke last van dat warm / koud gevoel ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh allemaal,

@Senna33, blijf alsjeblieft je grenzen aangeven. Dat heb je nu echt nodig. 
Je wilt veel ballen in de lucht blijven houden, maar denk eerst en vooral aan jezelf. 
Ik hoop dat je de dag goed doorkomt en denk nog maar niet aan morgen. Dat zie je morgen wel. 

Lag zelf laat op bed (verjaardag van een vriendin), maar heb toch wel 7 uur kunnen slapen. Vandaag weer een verjaardag, best wel een druk weekend zo. Tot nu toe gaat het goed, maar we laten het maar gebeuren. Is ook wel weer gezellig.

Fijne dag allemaal! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje Ik dacht juist dat je van satijn ging zweten. Weer wat geleerd!

@Senna33 Het komt allemaal goed met ons slapen, uiteindelijk. Jij hebt je werk, ik nu mijn kids, we blijven dus druk bezig. Probeer het wel rustig aan te doen. Afleiding is goed, waar wat minder snel rennen belangrijk!

@Lynn86 Wat goed dat je hebt kunnen wachten!

@Cyclad58 Ben zo blij met jouw posts. Geeft hoop voor de toekomst. Fijne dag!

Ik heb vanacht weer een keer 3 uur achter elkaar geslapen. Echt geslapen. Daarna wakker, slaap, wakker, slaap. etc. Mijn vriend heeft weer laatste late fles en de vroege fles gedaan. De lieverd. Hoest zich suf, is ook moe, maat beseft ook hoe ik mij moet voelen. En hoe belangrijk rust voor mij is in de nacht. En als hij door de weeks werkt, ga ik de vroege fles weer doen. De oudste sliep met deze leeftijd al door, deze net niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha @Jeshen,

Ik ben er ook nog niet, hoor. Soms gaat het even wat minder, maar ik besef wel dat het de goede kant uitgaat en dat is erg bemoedigend. 
Bij jou bespeur ik toch een licht opgaande lijn bij het slapen, of heb ik dat mis? Als je nu 3 uur achter elkaar slaapt ben je al verder dan voorheen. 
Mijn nachten zijn qua uren goed, maar ik word 's nachts altijd minstens 3 keer wakker. Ik slaap dan binnen 5 minuten wel weer. Ik ben al lang blij dat het gaat zoals het nu gaat. De tijden dat ik echt nachten in 1 stuk kon doorslapen liggen achter me en dat heb ik wel geaccepteerd. Bovendien is het niet erg als je 's nachts regelmatig wakker wordt.

Na een slaapcyclus wordt iedereen even (bijna) wakker, maar vaak besef je dat niet. Wij worden daadwerkelijk even wakker, maar dat heeft verder geen enkel gevolg voor je nachtrust, behalve dat je het vervelend vindt. Stoor je daar niet aan, het is niet erg.

Fijne dag, dappere Jeshen! X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi @Cyclad58 er komen vast nog wat mindere dagen, maar de goede overheersen nu echt bij jou.

Dat vind ik lastig: dingen plannen. Mijn zusje wil bruidsjurken passen bijvoorbeeld. Is een uur rijden voor mij. Of ik kan komen, ligt helemaal aan of ik beter ga slapen en het slechte zienminder wordt. Dat soort dingen. Daar draaide ik vroeger mijn hand niet voor om. 

Ik ben zeker dankbaar voor de afgelopen twee nachten. Een beetje (diepe) slaap is beter dan geen. We gaan zien of het deze keer een beetje doorzet. En als dat niet zo is, proberen niet depri te worden. Dat laatste is echt een uitdaging als je je slaap zo nodig hebt. Maar ik doe mijn best, zoals we dat allemaal doen. Herstel gaat met ups and downs!

bewerkt door Jeshen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan iemand me aub helpen. 

Ik zit nu op drie tijdstippen van 2mg per keer dus zes per dag. 

Nu heb ik twee uur voor de volgende inname echt moeite. Trillen pijn in mn keel continue vanalles voelen in mn lijf. 

 

Nu is mijn vraag kan ik de inname van 13:30 2mg gaan splitsen in 2x 1mg om 12:00 1 en om 17:00 1??

Ik word echt gestoord nu van drie keer twee. 

Please help

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lynn86:

Kan iemand me aub helpen. 

Ik zit nu op drie tijdstippen van 2mg per keer dus zes per dag. 

Nu heb ik twee uur voor de volgende inname echt moeite. Trillen pijn in mn keel continue vanalles voelen in mn lijf. 

 

Nu is mijn vraag kan ik de inname van 13:30 2mg gaan splitsen in 2x 1mg om 12:00 1 en om 17:00 1??

Ik word echt gestoord nu van drie keer twee. 

Please help

Hoi Lynn,

Ik ben geen arts natuurlijk, maar mijn ervaring is wel dat als de tijd tussen de innames te groot is je te streng voor jezelf bent als je het niet aanpast. Zolang je de totale dagdosis gelijk houdt is jouw optie het proberen waard. Kijk eens hoe dat gaat. Als je dat minder moeite geeft dan zou ik het continueren. Het gaat er tenslotte om dat je je afbouwschema zo optimaal mogelijk voor jezelf inzet. 
Sterkte Xx

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Cyclad58:

Hoi Lynn,

Ik ben geen arts natuurlijk, maar mijn ervaring is wel dat als de tijd tussen de innames te groot is je te streng voor jezelf bent als je het niet aanpast. Zolang je de totale dagdosis gelijk houdt is jouw optie het proberen waard. Kijk eens hoe dat gaat. Als je dat minder moeite geeft dan zou ik het continueren. Het gaat er tenslotte om dat je je afbouwschema zo optimaal mogelijk voor jezelf inzet. 
Sterkte Xx

 

 

Dankjewel 

Ik heb idd om 12:00 nu 1 gepakt en ben heerlijk rustig nu ik weet dat ik vier innames heb ipv 3 en mij geen zorgen meer hoef te maken om de tijd. En nu is het nog steeds 6mg.

Pfffoe thank god. 

Xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Senna33:

k heb Valeriaan extra sterk gekocht en ik denk dat ik dat voor vanacht ga proberen. Kwaad kan het in ieder geval niet echt.

Lieve Senna, als je leest wat valeriaan doet in zijn proces in het lichaam zou ik dit middel afraden. 

" Valeriaan heeft een kalmerend en ontspannend effect op het zenuwstelsel. Het heeft in de hersenen een soort tegenovergesteld effect als caffeïne. Stoffen in valeriaan werken als GABA-versterkend middel. GABA is een neurotransmitter die zorgt voor een angst- en stresswerende werkzaamheid. "

Dit is precies onze beschadigde deel dat moet herstellen.

 

@Lynn86 Ik denk dat met een hoge dosis als het jouwe dit zeker de beste oplossing is om voorlopig op 4 dosissen te blijven. Dit kan je volhouden totdat je 4x 0.5 neemt. Dan pas zou ik 1 dosis gaan afbouwen en naar 3 inname momenten gaan. Voorlopig dus nog niet. Wat is je afbouwschema op het moment?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Senna33:

Deze vertoning is voor mij genoeg geweest om uit elkaar te gaan met man

Jouw keuze of die van je man @Senna33? Is het echt zo erg? Of is het de benzo-ontwenning? Je gedachtes gaan af en toe met je op de loop, zo ervaar ik ook. Weet dat dit zo is. Zo'n belangrijke beslissing is nu niet goed te nemen. Of hadden jullie eerder ook al problemen en is dit de druppel?  

bewerkt door Jeshen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...