fleurtje Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 16 minuten geleden zei Bor: Antoinnnette snapt mij, Ik jou ook, Astemblief zeg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Ik ga verder film kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Voel me enorm klote Het is hier nog erger als in de bajes. Als ik van de week niet overgeplaatst ben ben ik hier weg. Totaal geen dagbesteding Totaal geen therapie Totaal geen aandacht voor verslavingszorg. Gewoon helemaal niks! Ben super gefrustreerd Ben van mezelf een heel rustig persoon maar ben bang dat ik dalijk helemaal doorflip hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Crises opvang bor Ik word binnenkort/ooit overgeplaatst naar de juiste afdeling,maar het duurt zolang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Ben hier wel aan het detoxen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Ik heb me maandag op laten halen door de crisesdeinst nadat ik een flinke doses pillen en drank ophad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Ik weet echt hoe je je voelt zzb. Gevoel dat je met je kop tegen de muur op wilt lopen. Je overal aan ergeren en het gevoel hebben dat je knettergek word. Zit te denken wat ik tegen je kan zeggen. Hou vol kan ik zeggen maar dat is zo verdomd moeilijk. Maar er komt echt een einde aan. Vaak duurt het inderdaad even voor je op de juiste plek zit. Zeer frustrerend want waar doe je het allemaal voor? Bedenk dan dat je het voor je zelf doet. Bedenk dan dat je niet wil eindigen zoals die korso meneer. Hou voor ogen dat het alleen maar beter kan gaan. Niet makkelijk wel de moeite waard als je er over een tijdje op terug kijkt. Maar ik heb makkelijk lullen dat weet ik toch hoop ik van harte dat je vol houd. Blijf drammen dat je ergens anders heen wilt blijf aan geven dat je de juiste hulp wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 1 minuut geleden zei Bor: Oke. Niet zo"n handig idee of wel? Drank plus pillen is niet zo"n goeie combi. Dat zal hij zelf ook wel snappen bor. Er zijn zoveel dingen wat niet zo handig is we zijn allemaal wel eens niet zo handig geweest. Wat wel handig is dat je hulp hebt gezocht zzb! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Niet altijd Bor zo afvallen Lars, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 3 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Hoi zeilboot wat ga je doen als je daar weggaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Zojuist zei Antoinnette: Niet altijd Bor zo afvallen Lars, Slaat dat nou weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 3 februari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Heb een verjaardagsfeestje droog uitgezeten. Dagpact geslaagd. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Ik vind dat je soms hard reageert op haar berichten, mijn mening hoor. Ze bedoelt het goed met zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Meld me maar droog af lijkt me voor nu even het beste. Momentum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Kom op Lars, niet meteen boos worden, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 6 minuten geleden zei Momentum: Hoi zeilboot wat ga je doen als je daar weggaat? Het is of hier blijven of me binnen aanzeinlijke tijd dooddrinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 7 minuten geleden zei Lars: Slaat dat nou weer op Aub geen ruzie om mij maken Jullie bedoelen het allebij/allemaal goed voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Ik ben erg trots op je zbb, hoe moeilijk je het nu ook even hebt en hoop dat je snel wel op andere afdeling komt. Niet opgeven hoor, ik weet helaas uit ervaring hoe moeilijk het is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 30 minuten geleden zei zeilbootbewoner: Voel me enorm klote Het is hier nog erger als in de bajes. Als ik van de week niet overgeplaatst ben ben ik hier weg. Totaal geen dagbesteding Totaal geen therapie Totaal geen aandacht voor verslavingszorg. Gewoon helemaal niks! Ben super gefrustreerd Ben van mezelf een heel rustig persoon maar ben bang dat ik dalijk helemaal doorflip hier. Ik kan me natuurlijk vergissen. Ik zie alleen maar dit bericht. Nuchter worden is een plan van actie. Je kunt niet geloven dat je rustig met je armen over elkaar op je krent zit en er komt iemand die je nuchter maakt. Dat is een sprookje. Je moet er zelf achteraan gaan, het helemaal zelf doen. Wel met hulp van anderen want alleen kun je het (waarschijnlijk) niet. Zorg dat je herstel literatuur krijgt en alvast begint met lezen en eraan werken, als je internet toegang hebt: daar is enorm veel op te vinden, zoek contact met zelfhulpgroepen in de buurt waar je zit. Als je het serieus meent met jezelf: handen uit de mouwen. Het komt je niet aanwaaien, het komt niet van een pilletje of zalfje en ook niet van een leuke verpleegster. Het komt helemaal uit jezelf en anders komt het niet. Al het overige is nep. Het AA en NA prevelementje luidt heel in het kort: kalmte, moed en wijsheid. Kalmte om te aanvaarden dat het loopt zoals het loopt, al mag je natuurlijk wel je kritische wensen hebben. Moed om het ondanks dat het wat lijkt tegen te zitten, toch te doorstaan. Je mag er best af en toe over zeiken. Wijsheid omdat je weet als je je ego weer de kop laat opsteken en weer aan de zuip gaat, je je binnen afzienbare tijd dood zuipt. Hou die eigenwijze kop van je nu eens stil, je weet dat daaruit niets dan ellende komt. Niets van wat je daarmee de afgelopen jaren probeerde heeft je van de drank afgehouden, heeft je alleen dieper in de ellende gebracht. Kijk naar het goede: hoeveel dagen ben je nu al droog? Dat kost wat, maar het is helemaal aan jezelf toe te schrijven, je hebt het zelf gedaan, proficiat. Hou contact met anderen, hier of waar dan ook. Isolement en alleen- en eenzaamheid zijn gelijk aan verslaving. Onder de mensen komen en blijven betekent nuchter blijven. Je neemt een gevaarlijke combi maar zoekt wel hulp. Je wil niet dood anders was je het allang geweest. Je weet alleen (nog) niet hoe te leven. Wat dat betreft lijken onze verhalen sprekend op elkaar. Pak jezelf bij elkaar, kom uit die slachtofferrol en ga aan de gang. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 1 uur geleden zei Bor: Welke? Pride and prejudice natuurlijk! Kan me nooit vervelen. Sucker for romance Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 De film is van 2005. De zesdelige serie was er al 10 jaar eerder. Toen verloor ik mijn hart aan colin firth die de rol van mr darcy voor zijn rekening nam. Niet echt interessant voor velen but who cares? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Dat is toch zon oude engels kostuumdrama of zit ik mis fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Helemaal juist antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Tijd om te slapen. Met wat geluk heb ik mooie dromen Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2018 Sweet dreams fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden