Jeshen Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 1 uur geleden zei Senna33: Herkenbaar. Daarintegen heb ik de boel onder gespuugd en mij ziek gemeld beterschapjes Dat was het duidelijk! Beterschap! Houd vol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 (bewerkt) Zo Bol gaat even boodschappen doen. Kijken of er nog iets heel lekkers is. Sen. beterschap wijfie. Je mag ziek zijn hé? 19 januari 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Nou om het compleet temaken vechters, na paar goeie dagen, vannacht 5 uur geslapen,afgelopen dagen 6,a 7 uur, dan denk je gelijk dat het zo zal blijven ,heel onrustig met stress gevoel wakker, waarom? Ik weet het niet, of eigenlijk wel het zijn mijn benen die trillen, slap gevoel zere kuitspieren en spieren zie je gewoon bewegen, en dan komt de tricker om de hoek kijken, omdat het zolang duurt allemaal dan ga ik twijfelen zal ik niet iets anders hebben? Magnesium sinds een week aan het slikken, want de chronische stress waar ik oxzazepam voor kreeg dat is daarna natuurlijk 20x zo heftig geworden , gaat het eerst naar spieren en darmen , fff wat vergeet je toch gauw de betere dagen he? Maar met elkaar moeten we het doen! We zitten nu even in het schuitje maar met elkaar mee varen gaat het lukken! Lieve gr Guusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Ja jeshen, 6uur aaneen, heerlijk geslapen (maar dan toch weer trillen) wordt nu wel weer wat beter overigens. Guus die zere kuitspieren, had ik ook zo'n last van, is nu wel voorbij. Samen maar verder varen (goed idee) mito Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Ik heb jullie allemaal gelezen. Ben onderweg naar de stad om mijn dochter en bf van de trein te halen. Ik was best nerveus Hoe dit zal gaan. Maar voel me blessed in vergelijking met de problemen die jullie hier en daar ervaren op het moment. Ik ging trillend slapen. ..lag voor mijn gevoel echt te schudden. Vanmorgen voelde het alsof mijn rechter bil in een kramp vast zat. Maar verder redt ik het redelijk. Nu deze dag nog doorkomen. Kom op jongens!. Jullie zijn geweldig. Senna en Jeshen en mito en bestwel en bolletje...... respect hoor. Voor al jullie moed en ook jullie aanwezigheid hier. Heerlijk om wat leven te zien en tegelijk zo triest. Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Hé super kanjer je bent jezelf vergeten in het rijtje te zetten. Jij hoort er zeker bij. Kannietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Vind ik ook, zonder K.N.M. kunnen we niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 En GUUS ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Lief Mito! Hoe kunnen ze zo ,n zeurkous nu vergeten he? KNM ik hoop zo dat je een goieie en leuke dag mag hebben met je dochter! Heb je nog wat lekkers gevonden bolletje?? Lieve Kanjers, gr. Guusje Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 19 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Wat was het fijner geweest als de huiskamer vandaag gezelliger was. Voel me bijna schuldig. Iemand nog wat positiefs te melden ? Ik nu mijn bed op, rolluiken af en netflixen en slapen. fijne vrijdagmiddag voor de rest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Ja! Ik ben gaan wandelen in de dierentuin met de meiden! Even gedachten verzetten! Sterkte allemaal. Xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 19 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Heerlijk! Hier zit er even niks anders op dan binnen vier muren zitten. Heb tenslotte de Arbo moeten inschakelen en lig met koorts in bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Zojuist zei Senna33: Heerlijk! Hier zit er even niks anders op dan binnen vier muren zitten. Heb tenslotte de Arbo moeten inschakelen en lig met koorts in bed Sterkte! Tja ik kan niet stilzitten van de onrust nog steeds. Laat staan op bed liggen. Dus op pad is het beste voor mij. Misschien heb je er wel een griepje bijgekregen. Ik hoor er zoveel mensen over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Ja Zeurkousje GUUS maar een klein beetje snoep. Wel een hoop kleren gekocht. 'T is hier uitverkoop dus eens flink ingeslagen voor het eerst van mijn leven. Kannietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 (bewerkt) 39 minuten geleden zei Senna33: Wat was het fijner geweest als de huiskamer vandaag gezelliger was. Voel me bijna schuldig. Iemand nog wat positiefs te melden ? Ik nu mijn bed op, rolluiken af en netflixen en slapen. fijne vrijdagmiddag voor de rest Jawel, trillen voorbij, geen gekke dingen in het hoofd, voel me positief. Ga even wandelen zonnetje schijnt hier. En binnenkort schijnt het zonnetje weer bij ons allemaal. Ja GUUS ik begrijp dat ook niet hoor hoe kunnen ze jou nu vergeten(haha) Ga jullie goed, en zoals GUUS zegt: samen verder varen. mito 19 januari 2018 bewerkt door mito Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Laat ik er dan maar even iets positiefs ingooien. Allereerst @Senna33: beterschap! Vannacht redelijk geslapen, vandaag lekker gewerkt tot half 3. Net thuis. Deze week 30 uur gedraaid, 3 uur meer dan de maanden hiervoor. Vanaf volgende week langzaam uitbouwen tot 36 uur ergens in maart. Deze week ging prima. Vanavond sushi eten met wat (oud-)collega's. Dat wordt een drukke, maar gezellige avond. Ik lees toch wel bij iedereen die op en neer gaande gevoelens. Zo gaat het , zo gaat het ineens minder. Grote gemene deler: benzo-ontwenning. We ontkomen er allemaal niet aan. Zolang de goede momenten wat freguenter worden gaan we wel vooruit, laten we ons daar maar aan vasthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 9 uur geleden zei bumperjim: Ach part of the job he. Rustig naartoe tuffen. Ik geloof wel dat ik geflitst ben. Heb nu ook zin om te huilen en te kotsen Ik vind dit: NOT DONE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Sorry! Was als flauw grapje bedoeld maar naderhand zei ik al tegen mezelf tis wel kantjeboord. Ik neem jullie situatie echt wel serieus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 10 stukken kleding gescoord bij de Zara voor mijn dochter voor 70 euro. is ze heel blij mee. Mijn hoofd wilde op een gegeven moment echt niet meer en ik viel me echt niet lekker nu. Ze is weer op weg naar huis. Uiteindelijk heeft ze mijn huisje 15 minuten gezien denk. Ik ben tevreden over hoe het ging. ik kan nog steeds open en eerlijk met ze praten. @GUUS xXcuses voor het vergeten van jouw naam. En Ad ook niet genoemd. Slordig van me maar je weet hoe dat gaat. @Senna33 meisje toch wat een ellende. Ik weet echt hoe naar je je voelt . Denk aan jezelf wat er ook gebeurd. om hier doorheen te komen moet je extreem goed voor jezelf zorgen. Sterkte! @Senna33 @bolletjeGoed dat je lekker bent gaan shoppen en jezelf hebt verwent. Dat kan heerlijk zo in de sales. En Jeshen, je vecht je zo dapper door de dagen heen. klasse! @Jeshen Ik ga nu even goed rusten en kom denk ik de bank niet meer af. ben kapot... lichte hoofdpijn. Maar wel zo blij met mijn dochter's bezoek. Mijn vriend slaapt vannacht in Brussel. Ik ben voor het eerst alleen snachts.....slik Dag lieverds. Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Geeft niet, maar vrouwen "pakken" die pas zijn bevallen of gewoon gevloerd zijn door het afkicken van die troep, en zich proberen staande te houden, en ook nog proberen aan hun verplichtingen te voldoen afzeiken: TERWIJL ZE ER ALLES AAN DOEN OM VAN DIE SHIT AF TE KOMEN, DAT VIND IK LAAG BIJ DE GROND. Probeer ze te helpen i.p.v. ze de gek aan te steken. IK BEN NU MEER DAN 5 MAANDEN OP 0 MG KUN JIJ DAT OOK ZEGGEN??? EN DAT IS GEEN TROTS, MAAR HULP VAN DEZE VROUWEN. WANT ZONDER MIJN LIEVE VROUW WAS MIJ DIT NOOIT GELUKT. (mijn vrouw is van goud) mijn mama ook want die heeft mij dit geleerd. Bumperjim geen hard feelings, maar vergeet niet wat die vrouwen voor je doen (ze gaan voor je door het vuur). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 16 minuten geleden zei bumperjim: Sorry! Was als flauw grapje bedoeld maar naderhand zei ik al tegen mezelf tis wel kantjeboord. Ik neem jullie situatie echt wel serieus. Dit was dus voor jou he: BUMPERJIM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 28 minuten geleden zei mito: Dit was dus voor jou he: BUMPERJIM Heb al geantwoord en grapje weggehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Mito kijk maar uit dat je vrouw niet gestolen wordt. En verder, maak je niet al te druk kerel, en maak het niet groter dan het is. Gegarandeerd dat je anders niet slaapt. Bumperjim denk goed na voor je iets plaatst. Lezen is heel anders dan opmerkingen horen!!!!!!!!! Dat kan erg veel pijn doen. Zeker omdat we hier hard aan het werk zijn met onszelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Bumperjim, ik vond dat je wel een beetje tegengas kon gebruiken..... zoals gezegd: no hard feelings. Bolletje mijn vrouw wordt niet gestolen (heeft ze me net belooft). Alles is gezegd..... ik stuiterde vandaag ook. En nu: onderweg naar morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 19 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2018 Mito was een beetje boos vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden