fleurtje Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Maar t blijft subjectief toch Ko? Is iets niet maar pas een probleem als t als een probleem wordt ervaren? En hebben we daar niet allemaal andere maatstaven voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Zojuist zei jopie: Meer dan 40 minuten hardlopen.... onhoudbaar!! Met de schijterij? Dat kan ik ni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Ik ga iets knabbelen. Weet nog niet wat. Maar knabbelen zal ik Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Maar...... Wel net de dat wat ik al tijden probeer en steeds maar niet gelukte geflikt: 10 km binnen het uur. Ha! t ouwe wijf groeit toch nog ergens in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 1 minuut geleden zei fleurtje: Maar t blijft subjectief toch Ko? Is iets niet maar pas een probleem als t als een probleem wordt ervaren? En hebben we daar niet allemaal andere maatstaven voor? Als jij als tegenligger of fietser door een dronken automobilist wordt aangereden zie ik het niet meer als subjectief Fleu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 11 minuten geleden zei Kohtje: Als jij als tegenligger of fietser door een dronken automobilist wordt aangereden zie ik het niet meer als subjectief Fleu. Dat is gewoon een dwaze actie. Dat stelt niet dat iemand in t algemeen niet met drank kan omgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 6 minuten geleden zei Adri: Altijd heerlijk makkelijk om je te verschuilen achter de subjectiviteit van de ander. Er bestaat ook een zekere intersubjectiviteit die objectiviteit benadert. Ik voel mijn darmen borrelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Grimmig sfeertje hier. Lekker wel even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Aaaaah eindelijk Chocola! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 53 minuten geleden zei jopie: Grimmig sfeertje hier. Lekker wel even. Dat dus @jopie ik hou wel van wat leven in de brouwerij. Dat is eigenlijk ook waarom ik mijn posts plaatste . Voorheen zou ik dat nooit gedurfd hebben, bang dat dit dus zou gebeuren en ik me misschien aangevallen zou gaan voelen . Bij jullie durf ik het nu dus wel . Mijn mening gewoon te geven. Nu nog bij de kickboksers die kinderen in de luiers alcohol voeren en dat heel normaal vinden. Bij de gevoelige snaar bedoelde ik niet jou @Kohtje. Ik begreep wat jij bedoelde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Dan ook nog maar even een bakje en een glaasje erbij, 't is tenslotte bijna weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Huh? de expresso en de thee zijn weggevallen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 1 uur geleden zei fleurtje: Dat is gewoon een dwaze actie. Dat stelt niet dat iemand in t algemeen niet met drank kan omgaan. Dwaze actie? Meer niet? Dan ben je geen sufferd die misschien nog niet in de gaten heeft dat je toch echt niet met drank kan omgaan? jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 1 minuut geleden zei Yvonne: Huh? de expresso en de thee zijn weggevallen... Per ongeluk of espress? Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 3 minuten geleden zei Kohtje: Per ongeluk of espress? Oh boy.... slip of the pen..... .... en dat was dus níet expres(so) .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Ik geloof niet dat eenieder die ooit dronken, eender welk voertuig bestuurde een alcoholprobleem heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Je hebt helemaal gelijk Fleu. Ik zit er helemaal naast. Ik zal het nooit meer doen, zo ernaast zitten. Hoop ik. Excuses voor het ongemak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Dat denk ik ook niet Fleur. Het is en blijft uiteraard verwerpelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Ko toch...til er niet te zwaar aan. Volgens AA normen heb ik niet eens een probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Zeker weten vonneke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Ik ga eens aan de kook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Ik heb ook niet echt het idee dat Koh er zwaar aan tilt hoor Fleurtje.. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Die had ik door vonnie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 16 minuten geleden zei fleurtje: Ko toch...til er niet te zwaar aan. Volgens AA normen heb ik niet eens een probleem. Volgens jouw normen heb ik ook geen probleem. Nou ja, ééntje... dat ik er vaak naast zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2018 Nee hoor...volgens mijn normen heb jij een hoop problemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden