Spring naar bijdragen

Zaterdag 6 januari


Lars

Aanbevolen berichten

Ik ken dat.
In gebruik kon ik het ook allemaal alleen en zelluf, niemand nodig. Ben zelfs een keer verhuisd, helemaal alleen, inclusief fornuis en wasmasjien: alleen.
Vandaag had ik mijn maatje hier. Goede gesprekken gehad. En weer uitgesproken dat ik haar nodig heb. En liefdevol zegt ze: "Dat weet ik. Ik heb jou ook nodig.".
Net zo makkelijk, toch, als je dan net bij elkaar bent......

Ik sla de plank natuurlijk een beetje mis, want jij hebt het over je lijf wat niet steeds mee wil doen. Ik heb ook van die dingen. Mij helpt het motto: verander nu het nog kan voordat het moet. Ik pas mijn dagelijkse gedoe ook steeds aan aan mijn veranderende (verminderende)  mogelijkheden. Ik leerde dat acceptatie en berusting daarbij erg handige gereedschappen zijn.
Sterkte en welterusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat je snel minder hulp nodig hebt omdat het beter gaat met je arm @Lars. Ik snap het gevoel. Ik vraag zelden hulp, omdat ik vind dat ik het zelf moet kunnen. Ik ben meestal niet zo aardig voor mezelf. Hulp vragen en krijgen is denk ik aardig zijn voor jezelf, want je deelt de zorg voor jezelf. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uit geweest . De enige nuchtere. En dat voelt prima. Kon op een gegeven moment niet meelachen. Zo’n drankhinnik heb ik niet meer. Vond het leuk om bij de anderen te zien. Vond het leuk dat ik later gewoon ook erg hard kon lachen om mijn eigen steengoede grap;-)

Slaap lekker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...